Unigrafia: Helpdesk-asiakaspalvelija

Täysipäiväinen, Vakituinen

Täysipäiväinen

Opintojen loppuvaiheessa - valmistunut

Viikki, Helsinki

Kesäkuun tai elokuun alussa

20.05.2018

Työpaikan kuvaus:

Unigrafia on oppimisen, tutkimuksen ja viestinnän palvelujen tuottaja. Haluamme olla asiakkaidemme merkittävä kehittäjäkumppani, joka luo sisältöjä tukevia ratkaisuja oppimisen, tutkimuksen ja viestinnän tarpeisiin. Erityisesti panostamme digitaalisiin palveluihin. Unigrafian omistavat neljä korkeakoulua, Aalto-yliopisto, Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, Helsingin yliopisto ja Taideyliopisto.

 

Tietotekniikkakeskuksen Helpdesk palvelee Helsingin Yliopiston opiskelijoita ja henkilökuntaa Viikissä parinkymmenen hengen voimin, ja osa työntekijöistä ovat Unigrafian palkkalistoilla. Etsimme nyt joukkoomme useampaa palveluhenkistä ja motivoitunutta Helpdesk-asiakaspalvelijaa! Työtehtäväsi koostuvat pääosin Helsingin yliopiston henkilökunnan kohtaamien teknisten ongelmien ratkaisemisesta. Helpdeskin asiakaspalvelutoiminta on jaettu kolmeen palvelukanavaan: puhelimitse, sähköpostitse sekä chatin avulla tapahtuvaan asiakaspalveluun. Työpäiväsi ovat siis vaihtelevia, sillä tiimin jäsenet vastaavat yhden palvelukanavan hoitamisesta vuorollaan päivän aikana.

Etsimme sosiaalisia tiimipelaajia, joille myös rutiinit ovat mieluisia. Helpdesk-työ on aktiivista asiakaspalvelutyötä, joten toivomme, että suhtaudut muuttuviin tilanteisiin ennakkoluulottomalla ja positiivisella asenteella. Emme edellytä aikaisempaa kokemusta vastaavista tehtävistä, vaan saat kattavan perehdytyksen heti työsuhteesi alussa. Tärkeintä on kuitenkin aito innostus ja halu auttaa muita. Palkkaa tehtävästä maksetaan 2400 euroa/kk.

Hakijalta odotetaan:

  • Työkokemusta erilaisista asiakaspalvelutehtävistä
  • Aito kiinnostus asiakaspalveluun
  • Teknistä ymmärrystä (vähintään Windows-ympäristö)
  • Reipasta työskentelyotetta ja innokkuutta ongelmatilanteiden selvittämiseksi
  • Erinomaisia vuorovaikutustaitoja suomeksi ja englanniksi

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • Ruotsin kielen osaaminen

 Tarjoamme sinulle:

  •  Nuorekkaan työyhteisön sekä hauskan ja rennon meiningin
  • Mahdollisuuden päästä tutustumaan yliopiston maailmaan

Kiinnostuitko tehtävästä? Lähetä hakemuksesi sekä CV:si PDF-muodossa viimeistään 20.05. mennessä täällä: https://apply.atalent.fi/unigrafia-helpdesk-asiakaspalvelija-5-2018. Kerrothan hakudokumenteissasi erityisesti innostuksestasi asiakaspalvelua kohtaan. Kerrothan myös, haluaisitko aloittaa kesäkuun vai elokuun alussa.

Unigrafiasta voit lukea lisää osoitteessa: https://unigrafia.fi/fi/. Lisätietoja työtehtävästä ja hakuprosessista tarjoaa aTalentin Recruitment Coordinator Ada Ikäheimonen (+358 40 769 6788, ada.ikaheimonen[ät]atalent.fi).


Tyytyväisiä asiakkaitamme

Asiakkaidemme kokemuksia

  • "At DealDash we pride ourselves on giving young talent the opportunity to grow and expand their knowledge and skills. As such, we have found aTalent to be a great partner, that through their networks amongst students and recently graduated professionals, has been able to identify the type of talent we are looking for." John Nylund, Talent Acquisition Manager, DealDash
  • "Prosessi oli mahtavasti hoidettu ja esikarsinnan läpäisseet kandidaatit todella kovatasoisia" Elina Salminen, HR Manager, BearingPoint
  • "aTalent matches us with the young talent that we need. Process runs smoothly and provides us with the wanted results!" Iina Näsman, HR Specialist, SEB
  • "Customer Support Specialistien hakuprosessi suoritettiin nopeasti – yhdessä viikonlopussa!" Asiakaspalvelutiimin esimies, Rovio
mautic is open source marketing automation