aTalent Recruiting, rekrytointiyrityksen brändikuva

Case Study

Caruna

Tavoitteenamme oli täyttää 11 energia- ja kaupallisen alan asiantuntijapaikkaa vilkkailla kesätyömarkkinoilla.

Yhteistyön lähtötilanne ja tavoite:

Carunalla oli tarve löytää kesän 2022 kesätyöpaikkoihin potentiaaliset kandidaatit ja täyttää 11 kesätyöpaikkaa. Kesätyötyörekrytoinneissa haasteena oli tavoittaa energia-alan sekä kaupallisen puolen osaajia nuorten työnhakijoiden vilkkailla kesätyömarkkinoilla.


aTalentin toimintamalli ja ratkaisu?

Rekrytointeja varten aTalent kokosi asiakkuustiimin, joka hallinnoi rekrytointiprosessia kesätyörekrytointeihin liittyen. Aiempi yhteistyö vuoden 2021 kesärekrytointikampanjan sekä muiden rekrytointien osalta takasi hyvän pohjan vuoden 2022 projektin suunnitteluun sekä toteutukseen. aTalent loi Carunan kesätyörekrytointien tueksi blogisisällöistä ja kampanjasivusta koostuvan markkinointikampanjan, jota mainostettiin hakuaikana sosiaalisen median kanavissa.


Miten kampanja onnistui?

88 300Kohderyhmän edustajaa tavoitettu

+2200Käyntiä kampanjasivulla

12Uutta asiantuntijaa Carunalle

2022 kesärekrytointikampanja tavoitti n. 88 300 kohderyhmän edustajaa ja tuotti Caruna-aiheisille sivuille yhteensä yli 2 200 käyntikertaa. Yhteistyö mahdollisti Carunalle huolettoman kesätyöntekijöiden rekrytointiprosessin ja yhteensä 12 asiantuntijapositioita täytettiin onnistuneesti - alkuperäinen tavoite 11 osaajasta siis ylitettiin!


Todella asiantunteva tiimi! Asiat hoituvat aina aikataulussa ja erinomaisella asenteella

Katri Sulkama, HR-manager

Muutamia rekrytoimiamme asiantuntijarooleja:


aTalent Recruiting, rekrytointiyrityksen brändikuva

Suunnitteletteko tekin kesätyörekrytointeja?

Keskustelemme mielellämme eri vaihtoehdoista ja vastaamme kaikkiin kysymyksiinne. Ota yhteyttä tai pyydä tarjous!

Olen työnhakija
Olen työnantaja