IT Support Specialist

Julkaistu 31.08.2020

ReceiptHero on vuonna 2018 perustettu tamperelainen startup, jonka tavoitteena on sähköistää globaalisti paperiset kuitit. Jo yli 600 kauppaa ja ravintolaa toimittaa eKuitteja ReceiptHeron avulla. Vuoden 2021 aikana tulemme laajentumaan myös uusille markkinoille Ruotsiin ja Englantiin.

ReceiptHeron kasvaessa etsimme IT Support Specialistia osaksi tiimiämme Tampereelle tukemaan nopeasti kasvavaa asiakaskuntaamme. eKuitti-ratkaisumme avulla kuitit siirtyvät automaattisesti korttimaksutapahtuman jälkeen eri järjestelmiin, esimerkiksi taloushallinnon ohjelmistoihin, kirjanpitoon tai pankkisovellukseen luotettavasti ja ketterästi. Tarjoamme palvelua yksityishenkilöille, kauppiaille, pankeille ja maksupalveluiden tarjoajille. Ratkaisumme on rakennettu mikropalveluarkkitehtuurilla AWS-pilveen. Tutustu lisää meihin videolla:

Tehtävänkuva pitää sisällään asiakkaidemme ja yhteistyökumppaniemme tukemista ja ongelmanratkaisua. Vastaat tiketeistä ja palvelet asiakkaitamme pääasiassa sähköpostitse. Ongelmat liittyvät tyypillisesti tilanteisiin, joissa kuitit eivät ole siirtyneet järjestelmiin ja sovelluksiin. Tutkit vikaa esimerkiksi AWS:n kautta, pidät asiakkaamme ja kumppanimme ajan tasalla tilanteesta ja ratkaiset ongelmat positiivisella asenteella. Osallistut myös asiakastapaamisiin teknisen asiantuntijan roolissa kassajärjestelmäkumppanien ja kauppiaiden kanssa yhdessä muun tiimin kanssa. Vastaat järjestelmän toiminnasta yhteistyössä ohjelmistokehittäjiemme kanssa. Työskentelet pääasiassa seuraavien ohjelmistojen ja teknologioiden parissa: AWS, Stripe, Intercom ja HubSpot. Aikaisempi osaaminen näistä ei kuitenkaan ole välttämätöntä.

Voit olla uraasi aloitteleva tai jo jonkin verran työkokemusta esimerkiksi harjoitteluista kerryttänyt asiakaspalveluhenkinen IT-tukiasiantuntija. Aikaisempaa kokemusta tärkeämpää on uteliaisuus, into oppia uutta, ja tutustua erilaisiin järjestelmiin. Osaamisesi kehittyessä toivomme kuitenkin kykyä ottaa vastuuta ja omistajuutta sekä viedä asioita eteenpäin itsenäisesti. Etsimme henkilöä ensisijaisesti Tampereen toimistolle, mutta myös sijainti Helsingissä on neuvoteltavissa. Tehtävässä on mahdollista aloittaa osa-aikaisena (min. 15h/vko), joten työ on helposti sovitettavissa myös muuhun elämääsi.

Hakijalta odotetaan:

  • Asiakaspalveluhenkisyyttä
  • Tarkkaa ja huolellista otetta työhön
  • Halua ottaa vastuuta ja kykyä työskennellä itsenäisesti
  • IT-järjestelmäymmärrystä esim. harrastusprojektien tai opintojen kautta
  • Hyvät kirjalliset ja suulliset taidot suomen ja englannin kielessä

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • Ohjelmointiosaaminen
  • Ymmärrys IT-tietoliikennetekniikasta
  • Aikaisempi kokemus pilviteknologioiden parista (esim. AWS)
  • Aikaisempi relevantti työkokemus (esim. it-tuki)
  • Harrastusprojektit

Tarjoamme sinulle:

  • Startup-ympäristön kasvavassa ja kansainvälisesti toimivassa yrityksessä
  • Mahdollisuuden kasvaa ammattitaitoiseksi IT-tuen asiantuntijaksi
  • Monipuolisia kehittymismahdollisuuksia sisäisesti oman kiinnostuksen mukaisesti, esim. ohjelmistokehityksen parista
  • Modernit teknologiat ja työkalut
  • Asiantuntevan ja kokeneen tiimin tuen ja perehdytyksen
  • Mahdollisuuden työskennellä mielenkiintoisten asiakas- ja yhteistyökumppaneiden kanssa, esim. Nordea ja Verifone. Lue lisää kumppaneistamme ja asiakkaistamme
  • Toimiston keskeisellä sijainnilla Tampereella, työskentely Helsingissä on neuvoteltavissa
  • Kilpailukykyisen palkan ja luontoisedut, kuten kuntosalin käyttöoikeus, lounas- ja virike-etu
  • Joustavan työajan ja etätyömahdollisuuden

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi ja CV:si pdf-muodossa tänne: https://apply.atalent.fi/receipthero-it-support-specialist-8-2020 viimeistään 14.9.2020. Jos sinulla on LinkedIn, GitHub- , Stack Overflow tai muu vastaava profiili, linkitä ne myös ansioluetteloosi. Kerrothan hakemuksessasi, milloin voisit aloittaa tehtävässä. Käymme hakemuksia läpi jo hakuajalla, joten hae tehtävään mahdollisimman pian!

Tässä tehtävässä tulet työllistymään suoraan ReceiptHeron palvelukseen.

Tutustu tarkemmin ReceiptHeroon täällä: https://getreceipthero.com/fi/. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Recruitment Manager Miili Reponen (0504754889, miili.reponen[ät]atalent.fi).

 

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae nyt

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Suomen virkistävin graduate-ohjelma on täällä taas! Hartwall Career Brewery on vastavalmistuneille tai valmistumisen kyn...

Caruna on niittänyt menestystä työpaikkatutkimuksissa viime vuosina. Sen työkulttuuri ja kehittymismahdollisuudet tarjoa...

Aktia on suomalainen varainhoitaja, pankki ja henkivakuuttaja, joka on luonut vaurautta ja hyvinvointia sukupolvelta toi...

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset nuorten ammattilaisten rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen