Technical Customer Specialist

Julkaistu 16.12.2019

Aditro on yksi johtavista palkka-ja henkilöstöhallinnon ohjelmistojen sekä palkkahallinnon ulkoistuspalvelujen pohjoismaisista asiantuntijoista. Monipuolinen osaamisemme pohjautuu pitkään yhdessä tehtyyn kehitystyöhön asiakkaidemme kanssa. Työllistämme lähes 600 ammattilaista, jotka tukevat yksityisen sektorin asiakkaitamme hallinnollisten töiden digitalisoinnissa, automatisoinnissa sekä tehostamisessa. Lue lisää Aditrosta osoitteessa www.aditro.com.

Etsimme teknisestä ongelmanratkaisusta nauttivaa, asiakaspalveluhenkistä Technical Customer Specialistia Aditron henkilöstö- ja palkkahallinnon sovellusten asiakastukeen. Tässä roolissa toimit Aditron ohjelmiston asiantuntijana, pääasiassa ratkaisten asiakasyritysten pääkäyttäjiltä tulevia tukipyyntöjä tikettijärjestelmän välityksellä tai puhelimitse. Neuvot ohjelmiston käytön ongelmatilanteissa ja tarvittaessa ratkaiset ongelmia yhteistyössä pilvipalvelu- ja tuotekehitystiimien kanssa. Vastuullasi on myös asiakasohjeiden ja -tiedotteiden laatimista, asiakkaiden kouluttamista sekä ohjelmiston testaamista mm. versiopäivitysten yhteydessä. Technical Customer Specialist -roolissa olet Aditron ohjelmiston kokonaisvaltainen asiantuntija!

Aditron järjestelmä on modulaarinen kokonaisuus. Aluksi työskentelet erityisesti työajanhallinnan (Time) ja  HR master data (People) -moduulien parissa, myöhemmin pääset laajentamaan osaamistasi myös muihin järjestelmän osa-alueisiin. Sinulla ei kuitenkaan tarvitse olla kokemusta nimenomaan HR-järjestelmistä – tehtävässä menestyäksesi edellytämme ennen kaikkea teknisiä ongelmanratkaisutaitoja ja kykyä ymmärtää miten sovellukset toimivat. Tehtävä ei vaadi koodaustaitoja. Saat tehtävään ja järjestelmään perusteellisen perehdytyksen sekä tukea tiimiltä. Odotamme sinulta teknistä osaamista järjestelmien parista joko työkokemuksen tai opintojen kautta. Lisäksi olet palvelualtis ja kiinnostunut työskentelemään asiakkaiden kanssa. Asiakaspalvelu hoidetaan pääasiassa suomen kielellä, mutta yhteydenpidossa tuotekehitykseen tarvitset myös englantia.

Odotamme sinulta:

  • Relevanttia työkokemusta asiakkaiden ja/tai järjestelmien parissa toimimisesta
  • Asiakaspalveluhenkisyyttä, valmiuksia analyyttiseen ajatteluun ja ongelmanratkaisuun
  • Erinomaisia viestintä-, vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja
  • Kiinnostusta HR-järjestelmiin liittyvien teknisten ongelmien ratkaisuun
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Lisäksi eduksi katsomme:

  • Ruotsin kielen taidon
  • Relevantin teknisen koulutustaustan

Aditro tarjoaa sinulle: 

  • Monipuolisen tehtävänkuvan sekä mahdollisuuden kehittyä modernien palkka- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistojen kokonaisvaltaiseksi asiantuntijaksi
  • Kattavan perehdytysohjelman ja asiantuntevat työkaverit
  • Kehittymis- ja urakiertomahdollisuuksia kiinnostuksesi mukaan. Tulevaisuudessa voit edetä esimerkiksi tuotekehityksen tai konsultoinnin tehtävien pariin.
  • Matalan organisaatiorakenteen ja mukavan työkulttuurin: Aditrolla nautitaan perjantaisin yhteistä aamupalaa, ja vapaa-ajan vietosta huolehtii aktiivinen vapaa-ajan toimikunta.
  • Kulttuuri-, lounas- ja liikuntaedut sekä parkkipaikat Leppävaaran toimistolla 
  • Kilpailukykyisen palkan

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan Aditron palvelukseen. 

Mikäli olet kaipaamamme ongelmanratkaisija, lähetäthän hakemuksesi ja CV:si pdf-muodossa viimeistään 6.1. aTalentin hakujärjestelmän kautta osoitteessa: https://apply.atalent.fi/aditro-technical-customer-specialist-12-2019. Kerrothan hakudokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja milloin voisit aloittaa tehtävässä. 

Tehtävästä ja hakuprosessista voit kysyä tarkemmin seuraavasti: 17.12–20.12 ja 2.–3.1. Tiia Rontu, Junior Recruitment Manager (+358 50 401 6298, tiia.rontu[at]atalent.fi).

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae nyt

Vastaavia avoimia hakuja

DAIN Studios is now looking for a Data Engineer! As a Data Engineer you will be responsible for developing and providing technical solutions to solve business issues through the use and support of (big) data.

Mapita is now looking for a Frontend Developer to take part in developing Mapita’s Community Engagement Platform Maptionnaire!

Mapita is looking for a part-time Junior Frontend Developer to take part in developing Mapita’s Community Engagement Platform Maptionnaire!

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

"Hei, nyt on sellainen tilanne, että olen löytänyt mun unelmien duunipaikan ja se ei ole enää täällä."
Tässä #rekrycast...

IT-alan osaajamarkkinoita voi kuvailla villiksi länneksi, jossa parhaat talentit revitään käsistä keinoja kaihtamatta. T...

Internet on täynnä vinkkejä siihen, miten valmistaudut hakijana työhaastattelutilanteeseen, mutta entäpä viime hetken vi...

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset nuorten ammattilaisten rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen