Technical Customer Specialist

Julkaistu 16.12.2019

Aditro on yksi johtavista palkka-ja henkilöstöhallinnon ohjelmistojen sekä palkkahallinnon ulkoistuspalvelujen pohjoismaisista asiantuntijoista. Monipuolinen osaamisemme pohjautuu pitkään yhdessä tehtyyn kehitystyöhön asiakkaidemme kanssa. Työllistämme lähes 600 ammattilaista, jotka tukevat yksityisen sektorin asiakkaitamme hallinnollisten töiden digitalisoinnissa, automatisoinnissa sekä tehostamisessa. Lue lisää Aditrosta osoitteessa www.aditro.com.

Etsimme teknisestä ongelmanratkaisusta nauttivaa, asiakaspalveluhenkistä Technical Customer Specialistia Aditron henkilöstö- ja palkkahallinnon sovellusten asiakastukeen. Tässä roolissa toimit Aditron ohjelmiston asiantuntijana, pääasiassa ratkaisten asiakasyritysten pääkäyttäjiltä tulevia tukipyyntöjä tikettijärjestelmän välityksellä tai puhelimitse. Neuvot ohjelmiston käytön ongelmatilanteissa ja tarvittaessa ratkaiset ongelmia yhteistyössä pilvipalvelu- ja tuotekehitystiimien kanssa. Vastuullasi on myös asiakasohjeiden ja -tiedotteiden laatimista, asiakkaiden kouluttamista sekä ohjelmiston testaamista mm. versiopäivitysten yhteydessä. Technical Customer Specialist -roolissa olet Aditron ohjelmiston kokonaisvaltainen asiantuntija!

Aditron järjestelmä on modulaarinen kokonaisuus. Aluksi työskentelet erityisesti työajanhallinnan (Time) ja  HR master data (People) -moduulien parissa, myöhemmin pääset laajentamaan osaamistasi myös muihin järjestelmän osa-alueisiin. Sinulla ei kuitenkaan tarvitse olla kokemusta nimenomaan HR-järjestelmistä – tehtävässä menestyäksesi edellytämme ennen kaikkea teknisiä ongelmanratkaisutaitoja ja kykyä ymmärtää miten sovellukset toimivat. Tehtävä ei vaadi koodaustaitoja. Saat tehtävään ja järjestelmään perusteellisen perehdytyksen sekä tukea tiimiltä. Odotamme sinulta teknistä osaamista järjestelmien parista joko työkokemuksen tai opintojen kautta. Lisäksi olet palvelualtis ja kiinnostunut työskentelemään asiakkaiden kanssa. Asiakaspalvelu hoidetaan pääasiassa suomen kielellä, mutta yhteydenpidossa tuotekehitykseen tarvitset myös englantia.

Odotamme sinulta:

  • Relevanttia työkokemusta asiakkaiden ja/tai järjestelmien parissa toimimisesta
  • Asiakaspalveluhenkisyyttä, valmiuksia analyyttiseen ajatteluun ja ongelmanratkaisuun
  • Erinomaisia viestintä-, vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja
  • Kiinnostusta HR-järjestelmiin liittyvien teknisten ongelmien ratkaisuun
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Lisäksi eduksi katsomme:

  • Ruotsin kielen taidon
  • Relevantin teknisen koulutustaustan

Aditro tarjoaa sinulle: 

  • Monipuolisen tehtävänkuvan sekä mahdollisuuden kehittyä modernien palkka- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistojen kokonaisvaltaiseksi asiantuntijaksi
  • Kattavan perehdytysohjelman ja asiantuntevat työkaverit
  • Kehittymis- ja urakiertomahdollisuuksia kiinnostuksesi mukaan. Tulevaisuudessa voit edetä esimerkiksi tuotekehityksen tai konsultoinnin tehtävien pariin.
  • Matalan organisaatiorakenteen ja mukavan työkulttuurin: Aditrolla nautitaan perjantaisin yhteistä aamupalaa, ja vapaa-ajan vietosta huolehtii aktiivinen vapaa-ajan toimikunta.
  • Kulttuuri-, lounas- ja liikuntaedut sekä parkkipaikat Leppävaaran toimistolla 
  • Kilpailukykyisen palkan

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan Aditron palvelukseen. 

Mikäli olet kaipaamamme ongelmanratkaisija, lähetäthän hakemuksesi ja CV:si pdf-muodossa viimeistään 6.1. aTalentin hakujärjestelmän kautta osoitteessa: https://apply.atalent.fi/aditro-technical-customer-specialist-12-2019. Kerrothan hakudokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja milloin voisit aloittaa tehtävässä. 

Tehtävästä ja hakuprosessista voit kysyä tarkemmin seuraavasti: 17.12–20.12 ja 2.–3.1. Tiia Rontu, Junior Recruitment Manager (+358 50 401 6298, tiia.rontu[at]atalent.fi).

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae nyt

Vastaavia avoimia hakuja

Are you ready to take on new challenges as a Fullstack Developer at CrediNord, a fintech company that is revolutionizing SME’s funding process and services by focusing on cutting-edge AI and Big Data techniques?

Etsimme Aalto EE:n IT-tiimiin uutta vahvistusta, Tech Traineeta, auttamaan asiakaskoulutuksiin liittyvän videoinnin, striimauksen ja webinaarien toteutuksessa!

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Poikkeustilan aiheuttama epävakaus markkinoilla ja yritysten arjessa on heijastunut luonnollisesti myös rekrytointeihin....

aTalent Recruiting ja Caruna Oy:n aloittaneet yhteistyön
aTalent Recruiting Oy ja Caruna Oy ovat aloittaneet 12.05.2020...

Miksi henkilostovuokrausta kannattaa kayttaa -blogi - aTalent Recruiting

Tässä artikkelissa aTalentin kaupallisen alan rekrytointien liiketoimintajohtaja Salla Jortikka kertoo, miksi yritysten ...

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset nuorten ammattilaisten rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen