aTalent Recruiting, rekrytointiyrityksen brändikuva

Open position

AktiaCustomer Advisors (4 paikkaa)

Aktia, suomalainen varainhoitaja, pankki ja henkivakuuttaja etsii nyt neljää asiakaspalvelijaa liittymään osaksi Customer Service yksikköään joko Helsinkiin tai Vaasaan! Customer Advisorina Aktialla yksikään työpäiväsi ei ole samanlainen ja pääset mukaan luomaan pankkialan parhaita asiakaskokemuksia. Hakeaksesi mukaan sinun ei tarvitse vielä olla meritoitunut pankkialan taitaja, vaan voit olla esimerkiksi alanvaihtaja etsimässä uusia haasteita urallesi tai vastavalmistunut hakemassa ensimmäistä oman alan työpaikkaasi.

Customer Advisorina liityt osaksi asiakaspalvelutiimiä ja työskentelet satunnaisesti myös Aktian taustatoimintojen sekä myynnin kanssa. Työtehtäviisi kuuluu Aktian henkilöasiakkaiden ensiluokkainen palveleminen kaikissa Aktian digitaalisissa kanavissa, kuten puhelimessa ja verkkopankissa, kaikissa päivittäisiin pankkiasioihin liittyvissä asioissa. Voit työskennellä Customer Advisorina joko Helsingin tai Vaasan toimipisteessä ja työaikasi vaihtelee arkisin klo. 8-18 välillä.

Olet Aktian etsimä Customer Advisor, mikäli olet asiakaspalveluhenkinen ongelmanratkaisija, joka nauttii työskentelystä nopeatempoisessa työympäristössä, vaihtelevien tilanteiden keskiössä. Sinulla ei vielä tarvitse olla aikaisempaa pankkialan kokemusta, vaan saat Aktialta kattavan perehdytyksen tehtävään. Tärkeintä on, että olet oma-aloitteinen, joustava ja innokas sekä nopea oppimaan uusia asioita. Lisäksi työskentelyotteeltasi olet tehokas, mutta huolellinen. Tehtävässä menestyminen edellyttää myös hyviä kirjallisia ja etenkin verbaalisia kommunikointitaitoja sekä suomeksi että ruotsiksi.

Aktia tarjoaa sinulle:

  • Eturivin paikan, jossa saat hyvän käsityksen pankkialasta

  • Laajat ja monipuoliset, vaihtelevat työtehtävät

  • Mahdollisuuden edetä erilaisiin tehtäviin sisäisesti

  • Upeat toimistotilat Helsingin tai Vaasan ytimessä sekä hybridityömahdollisuuden

  • Yhdessä tekemisen meiningin - kukaan ei jää Aktialla yksin!

Aktia odottaa sinulta:

  • Kiinnostusta pankki- ja rahoitusalaa kohtaan

  • Asiakaspalveluhenkisyyttä sekä hyviä vuorovaikutustaitoja

  • Ongelmanratkaisukykyä ja intoa jatkuvaan kehittymiseen

  • Tietoteknistä näppäryyttä, esim. MS Office

  • Sujuvaa suomen ja ruotsin kielen osaamista

Lisäksi Aktia katsoo eduksi:

  • Soveltuvan korkeakoulutaustan

  • Sujuvan englannin kielen osaamisen

  • Aikaisemman työkokemuksen asiakaspalvelutehtävistä (erityisesti contact center-maailmasta) ja / tai pankkialalta

Voisiko tämä olla seuraava askel / haaste urallasi? Lähetä CV:si ja hakemuskirjeesi PDF-muodossa viimeistään 14.8.2022 mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta. Huomaathan, että positio edellyttää luottotietojen tarkistuksen. Emme myöskään vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset. Haethan tehtävään heti, sillä kutsumme hakijoita haastatteluun jo hakuajan aikana.

Aktiasta voit lukea lisää osoitteessa: https://www.aktia.com/fi/toihi.... Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Recruitment Manager Roosa Lönnqvist (+358 50 421 0255, roosa.lonnqvist[at]atalent.fi).

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Aktian palvelukseen.


Hae nyt

Aktia on suomalainen varainhoitaja, pankki ja henkivakuuttaja, joka on luonut vaurautta ja hyvinvointia sukupolvelta toiselle jo 200 vuoden ajan. Aktia palvelee asiakkaitaan monipuolisesti erilaisissa päivittäisissä pankkiasioissa digitaalisten kanavien kautta kaikkialla sekä kasvokkain pääkaupunkiseudun, Turun, Tampereen, Vaasan ja Oulun seutujen toimipisteillä. Aktian kaiken toiminnan lähtökohtana on asiakkaiden yksilölliset tarpeet ja nyt he etsivät neljää ensiluokkaisen asiakaskokemuksen tarjoajaa liittymään osaksi asiakaspalveluyksikköään joko Helsinkiin tai Vaasaan. Voisitko sinä olla yksi heistä?

Customer Advisors (4 paikkaa)Aktia

SijainnitHelsinki, Vaasa, Etätyö

TyötehtäväAsiakaspalvelu

Sopimuksen tyyppiKokoaikatyö, Vakituinen

Haku päättyy14.08.2022

Hae nyt