
SijainnitHelsinki
TyötehtäväOffice Administration
KokemusEntry level
Sopimuksen tyyppiOsa-aikainen, Vakituinen
Haku päättyy08.06.2023
Hae nytOpen position
Tietokonetyöskentelyyn valmistettuja ergonomiatuotteita myyvä Offirex etsii nyt työntekijää monipuolisiin vientiyrityksen tehtäviin. Työtehtäviisi kuuluvat vaihtelevat toimistotyöt, kuten laskutus, maksumuistutukset, tilastointi, reklamaatioiden käsittely ja sähköpostitse tapahtuva asiakaspalvelu, sekä varaston hallintaan liittyvät tehtävät kuten tavaran vastaanotto, pakkaus ja lähetys. Lisäksi tehtäviisi kuuluu verkkosivujen päivitys ja mahdollisesti myös tuotteiden valokuvaaminen, mikäli sinulta löytyy tähän riittävää osaamista.
Etsimämme henkilö on oma-aloitteinen ja huolellinen tekijä, joka viihtyy pienessä työyhteisössä. Saat perehdytyksen kaikkiin työn osa-alueisiin, joten sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta vastaavista tehtävistä, tärkeämpää on aktiivinen ote työskentelyyn! Tehtävä on osa-aikainen (1-2 päivää viikossa) ja työpäivät voidaan sopia joustavasti opintojesi oheen. Huomioithan, että tehtävä edellyttää sitoutumista vähintään vuoden ajalle (elokuuhun 2024) ja että kokopäivätyötä ei ole tarjota myöskään kesäaikana – etuna on mahdollisuus pidempään kesälomaan kuin normaalisti kesätöissä. Yritys sijaitsee Malmin lentokentän läheisyydessä, mutta valtaosan tehtävistäsi voit tehdä myös etänä. Toivomme sinun voivan aloittaa tehtävässä elokuussa 2023.
Hakijalta odotetaan:
tehtävään soveltuvaa opintotaustaa (amk/yliopisto)
asiakaspalveluhenkisyyttä ja joustavuutta monipuolisiin työtehtäviin
huolellista ja oma-aloitteista työskentelyotetta
hyvää suomen ja englannin kielen taitoa
Lisäksi eduksi katsotaan:
valokuvaustaidot / osaaminen järjestelmäkameran käytöstä
keskimääräistä paremmat IT-taidot
saksan, ruotsin ja/tai ranskan kielen osaaminen
Offirex tarjoaa sinulle:
mielekkäät ja monipuoliset toimistotyötehtävät opintojesi oheen
näköalapaikan vientiyrityksen toimintaan
hybridityömallin joustavilla työajoilla
palkkaus 15€/h
Olisiko tässä sinulle sopiva työ opintojesi oheen? Lähetä ansioluettelosi ja motivaatiokirjeesi PDF-muodossa viimeistään 08.06.2023 mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta. Kerrothan hakudokumenteissasi myös milloin pystyt tehtävässä aloittaa (toivomus elokuun alussa). Emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset.
Yrityksestä voit lukea lisää osoitteessa: www.offirex.fi. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa rekrytointipäällikkö Kati Hautakoski(+358 50 552 0419, kati.hautakoski@atalent.fi).
Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Offirex Oy:n palvelukseen.
Offirex Oy on tietokonetyöskentelyyn tarkoitettujen ergonomiatuotteiden valmistukseen, maahantuontiin ja tukkumyyntiin erikoistunut yritys, jonka myynnistä 90 % on vientiä eurooppalaisille jälleenmyyjille. Offirex Oy:n tavoitteena on tarjota innovatiivisia tuotteita, joita tarvitaan päätetyöskentelyyn.
SijainnitHelsinki
TyötehtäväOffice Administration
KokemusEntry level
Sopimuksen tyyppiOsa-aikainen, Vakituinen
Haku päättyy08.06.2023
Hae nyt