Asiakaskokemuspäällikkö

Julkaistu 07.11.2018

Caruna huolehtii sähkönjakelusta sekä ylläpitää, kunnostaa ja rakentaa säävarmaa sähköverkkoa yli 670 000 asiakkaalleen Etelä-, Lounais- ja Länsi-Suomessa, Joensuussa, Koillismaalla sekä Satakunnassa. Verkon toimintaa valvotaan ympäri vuorokauden, jotta asiakkaille voidaan taata mahdollisimman häiriötön sähkönsaanti kaikissa olosuhteissa. Säävarma, älykäs sähköverkko luo myös pohjan tulevaisuuden energiajärjestelmälle, jossa digitaaliset palvelut kasvavat, liikenne sähköistyy ja kuluttajasta tulee energian tuottaja. Carunassa työskentelee 290 henkilöä ja lisäksi yhtiö työllistää noin 2 000 henkilöä verkonparannusprojekteissa eri puolilla Suomea.

Saavuttaakseen visionsa “miljoona tyytyväistä asiakasta”, Caruna kehittää asiakkuuksiensa hoitoa entistäkin paremmalle tasolle. Tässä avainasemassa onkin toimialan parhaan asiakaspalvelun varmistaminen, johon liittyen Caruna hakee nyt tulosvastuullista asiakaskokemuspäällikköä johtamaan verkkopalvelukeskuksen alueellista 15 henkilön tiimiä. Verkkopalvelukeskuksessa työskentelee 70 asiakaspalvelun ja verkkoliiketoiminnan asiantuntijaa viidessä eri tiimissä. Tavoitteenasi on varmistaa, että tiimisi saavuttaa sille asetetut tavoitteet, mihin liittyen asetat, ohjaat ja mittaat niin määrällisiä kuin laadullisiakin tavoitteita vastaten taloudellisten lukujen seurannasta ja raportoinnista. Tehtävänkuva sisältää niin päivittäistä johtamista kuin pidemmänkin tähtäimen kehityshankkeita, joten odotamme sinun olevan ennen kaikkea päämäärätietoisen käytännönläheinen päätöksentekijä valmentavalla johtamisotteella, mutta myös kykenevä ja halukas kehittämään toimintaa uusien ajatuksien kautta. Tähän liittyen oman tiimisi valmentaminen ja erilaiset kehitysprojektit ovatkin tärkeässä osassa arjessasi. Saat johdettavaksesi aktiivisen ja vastuullisen tiimin, josta sinun on tarkoitus tehdä vieläkin parempi – tärkeimpänä tavoitteenasi korkea asiakaspalvelutaso ja positiivisen asiakaskokemuksen varmistaminen.

Tekninen opintotausta tarjoaa erinomaisen pohjan tehtävässä menestymiseksi, mutta voit olla myös teknistä ymmärrystä työelämästä kerryttänyt kaupallisen alan osaaja – tärkeintä on, että kykenet riittävällä tasolla konsultoimaan tiimiäsi myös sen päivittäisessä asiakastyössä, sillä tehtävänäsi on kasvattaa omia tiimiläisiäsi asiantuntijoina.  Aiempi palveluliiketoiminnan kokemus esimerkiksi teknisestä asiakaspalvelusta onkin mainio tausta tätä tehtävää ajatellen. Yhtä kaikki, odotamme sinulta aitoa halua ja kykyä johtaa tiimisi huipputuloksiin, joten erinomaiset vuorovaikutustaidot, tavoitteellisuus ja hyvät organisointikyvyt toimivat kaiken lähtökohtana tehtävässä menestymiselle.

Odotamme sinulta:

  • Korkeakoulututkintoa tekniseltä tai kaupalliselta alalta
  • Esimieskokemusta
  • Asiakaskokemukseen fokusoivaa ajattelua
  • Halua ja kykyä johtaa päivittäin tulokset ja kehittyminen keskiössä, innostavaa johtamisotetta unohtamatta
  • Paineensietokykyä ja mukautuvuutta nopeatempoisessa ympäristössä
  • Ihmisläheisyyttä ja kykyä tulla toimeen monien eri sidosryhmien kanssa  
  • Kykyä toimia luontevasti nykyaikaisessa viestintäympäristössä  

Eduksi luemme:

  • Kokemuksen monikanavaisten palveluiden hallinnasta tai palvelukentältä ylipäätään  
  • Sopimus- ja laskuprosessin tuntemuksen
  • Kokemuksen prosessien kehityksestä tai tuotannollisista prosesseista
  • Tuntemuksen kontaktinhallintajärjestelmistä ja toiminnanohjausjärjestelmistä
  • Ruotsin kielen osaamisen

Caruna tarjoaa:

  • Haastavan mutta palkitsevan monipuolisen työtehtävän
  • Heti työsuhteesi alusta henkilökohtaisen valmennuksen tehtävässä menestymiseksi  
  • Motivoituneen tiimin johdettavaksesi
  • Työviihtyvyyttä ja -hyvinvointia korostavat työtilat kuntosaleineen ja hiljaisen työn tiloineen, sekä loistavia työsuhde-etuja erinomaisesta työterveyshuollosta lastenhoitopalveluun
  • Nuorekkaan ja avoimuutta vaalivan työyhteisön, jossa työntekijät valitsevat aina ”kuukauden työntekijän”

Oletko se sinä? Oletko valmis? Hae nyt lähettämällä hakemuksesi ja CV:si PDF-muodossa viimeistään 18.11.2018 täältä: https://apply.atalent.fi/caruna-asiakaskokemuspaallikko-11-2018 Huomioithan, että käymme hakemuksia läpi jo hakuajalla, joten haethan pian!

Tutustu Carunaan osoitteessa www.caruna.fi.  Tehtävästä ja hakuprosessista lisätietoa tarjoaa aTalentin Recruitment Consultant Otto Seppälä (+358 44 0550 317, otto.seppala[at]atalent.fi).

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae tästä

Vastaavia avoimia hakuja

Jos kiinnostut IoT-teknologiasta ja kehittämisestä, tässä sinulle ainutlaatuinen mahdollisuus päästä laaja-alaisesti tutustumaan turvallisuus- ja telemetriatekniikan alaan turvallisuusasiantuntijoiden opastuksessa.

Hae viimeistään: 18.11.2018

Etsimme Azetsille Junior Konsulttia työskentelemään Microsoftin uusimman ERP-järjestelmän, Microsoft D365 Business Centralin, parissa.

Hae viimeistään: 18.11.2018

Mikäli sinulta löytyy hands-on asennetta, priorisointikykyä sekä liiketoimintalähtöistä ajattelutapaa, lue lisää Coorin tarjoamista mahdollisuuksista ja hae viimeistään 2.12.!

Hae viimeistään: 18.11.2018

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Toomas Lybeck on ehtinyt asua niin maailmalla, kuin ympäri Suomeakin. Tällä hetkellä hän työskentelee Kotkan-Haminan seu...

Seaking on kansainvälinen markkinajohtaja loistoristeilijöiden catering-ratkaisujen suunnittelussa. Mutta mitä näiden järjestelmien suunnittelu oikeasti tarkoittaa? Lue lisää tästä blogista.

Olympiastadion, tuo yksi Suomen ja Helsingin merkittävimmistä maamerkeistä on nyt muutaman vuoden ajan ollut peruskorjau...