Asiakaskontaktoija

Julkaistu 06.02.2019

LevelUp on Suomen kokonaisvaltaisin myynti-ja markkinointitoimisto. Tiimistämme löytyy digituotannon, sisällöntuotannon, digimarkkinoinnin, asiakaskontaktoinnin ja asiakaspalvelun ammattilaisia. Yhdessä olemme yksilöä parempia. Olemassaolomme tarkoitus on asiakashankintakustannusten pienentäminen sekä asiakkuuden arvon kasvattaminen.

LevelUpilaisia on yhteensä lähes 40. Konttoreita meillä on Oulussa, Ylivieskassa ja Helsingissä. Palvelemme asiakkaitamme, jotta he voisivat tuottaa asiakkailleen entistä parempaa asiakasarvoa.

Etsimme uutta asiakaskontaktoijaa, eli myyntiin ja asiakastyöhön rohkeasti heittäytyvää työkaveria liittymään tiimiimme joko Ylivieskan tai Oulun toimistollemme. Tulet osallistumaan soittotyöntekijänä monipuolisiin asiakasprojekteihimme, joissa pääasiallinen tehtäväsi on selvittää potentiaalisten asiakkaiden tarpeita, sopia tapaamisia tai tehdä myyntityötä. Yhteinen tavoite vaihtuvilla projekteillamme on auttaa asiakkaitamme myyntiprosessissa eteenpäin. Tehtävässäsi tulet kerryttämään kokemusta erilaisten asiakastarpeiden parissa sekä B2C että B2B-sektorilla. Lisäksi työviikkoosi kuuluu tulosten raportointia, palavereihin osallistumista ja kehitystyötä.

Etsimme henkilöä, joka on heittäytymiskykyinen, kehittämishaluinen ja motivoitunut puhelimitse tapahtuvaan asiakastyöhön. Työskentelytavassasi näkyy halu auttaa asiakasta ja tähdätä pitkäaikaiseen asiakassuhteeseen. Voit omata kaupallisen koulutustaustan ja kokemusta asiakastyöstä, mutta näitäkin tärkeämpää on asenne, tavoitteellisuus ja aktiivisuus työskentelyä kohtaan. Tämä voi olla ensiaskeleesi kohti myynti- ja markkinointialan osaajaa.

Liittyessäsi joukkoomme tulet osaksi nuorekasta ja motivoitunutta tiimiämme, jolla on taustalla vahvasti myyntiin erikoistuneen organisaation tuki. Tulemme panostamaan kehittymiseesi paljon ja näemme sinut tulevaisuudessa kehittämässä LevelUpia yhä asiantuntevammaksi ja paremmin asiakasarvoa tuottavaksi toimijaksi.

Hakijalta odotamme:

  • Innostusta soittotyötä kohtaan ja halua kehittyä tehtävissäsi
  • Uteliaisuutta ja kiinnostusta asiakasprojektejamme kohtaan
  • Tiimityötaitoja sekä kykyä keskittyä itsenäiseen tekemiseen

Lisäksi eduksi katsomme:

  • Koulutustaustan kaupallisten opintojen parista
  • Työkokemuksen myynnin tai asiakaspalvelutehtävien parista
  • Englannin ja/tai ruotsin kielitaidon

Tarjoamme sinulle:

  • Myyntiin ja markkinointiin erikoistuneen organisaation tuen varmistamaan onnistumisesi
  • Mahdollisuuden osallistua LevelUpin myynnin, toimintatapojen ja muiden osa-alueiden kehittämiseen
  • Kiinteän tuntipalkan
  • Mahdollisuuden muovata omaa tehtäväkenttääsi kiinnostuksesi mukaan
  • Vapaamuotoisen ja nuorekkaan työyhteisön, jossa huumori on osa arkea

Mikäli kiinnostuit Asiakaskontaktoijan tehtävästä LevelUpilla, lähetä CV:si ja hakemuskirjeesi viimeistään 20.2.2019 mennessä seuraavan linkin kautta:  https://apply.atalent.fi/levelup-asiakaskontaktoija-2-2019 Mainitsethan hakudokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän. Toivomme, että lähetät tiedostot pdf-muodossa.

Käy tutustumassa LevelUpiin osoitteessa https://levelup.fi/. Lisätietoja tehtävästä, hakuprosessista ja aikataulusta voit kysyä aTalentin Recruitment Manager Mikko Lahdelta (puh. 0400 495 946, mikko.lahti@atalent.fi).

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hea tästä

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Hyvä hakijakokemus on avain työnantajamielikuvan kehittämiseen. Tässä 6 helppoa vinkkiä joilla parannat yrityksesi hakijakokemusta välittömästi.

Jouni Räisänen is a Team Lead in FPGA verification team in Oulu. His team works on the field of 5G with various verifica...

Otto Koskinen works at Nokia in the Integration team as a System-on-Chip Designer. His journey at Nokia started 2,5 year...

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset nuorten ammattilaisten rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen