Customer Success Manager

Julkaistu 22.01.2020

Playtomic on Euroopan suurin urheilukeskusten varaussovellus ja markkinapaikka.  Sovelluksella tenniksen, padelin, sulkapallon ja squashin harrastajat voivat bookata vuoronsa yhtä helposti kuin taksin tilaaminen Uberilla. Kuluttajien lisäksi Playtomic palvelee urheilukeskuksia tarjoamalla markkinoiden johtavan ja helppokäyttöisimmän työkalun liiketoiminnan hallintaan. Urheilukeskuksia palvelussa mukana on jo yli 900 ja määrä kasvaa vauhdikkaasti.

Olemme kulttuuriltamme nuori, kunnianhimoinen ja avoin. Yrityksenä olemme todella mielenkiintoisessa vaiheessa, sillä pohja on hyvä ja kasvu kovaa. Tämän lisäksi taustallamme on useita nimekkäitä sijoittajia, jotka ovat auttaneet muun muassa yrityksiä kuten Spotify, Slack ja AirBnB tulemaan maailman johtavaan asemaan. Liittymällä joukkoomme pääset kokemaan globaalin kasvu-startupin huumaa ja olet osa rakentamassa menestystarinaa. Lue lisää yrityksemme viimeisimmistä käänteistä täältä

Etsimme Playtomicin kasvavaan joukkoon innokasta Customer Success Manageria! Tehtävänkuvaan kuuluu pääasiassa olemassa olevien asiakkaiden palvelemista sekä uusasiakashankintaa. Customer Success Managerina autat asiakkaita heidän kysymystensä ja ongelmatilanteidensa parissa, esimerkiksi järjestelmän ominaisuuksiin tai varauksiin liittyen. Yhteydenotot tulevat pääasiassa keskuksilta, joilla on Playtomicin varausjärjestelmä käytössä, ja kuluttajilta, jotka tekevät varauksia. Asiakaspalvelutilanteet ovat pääasiassa helppoja ja nopeasti ratkaistavissa, joten tehtävässä jää aikaa myös myynnille, joka koostuu niin uusasiakashankinnasta kuin uusien ominaisuuksien tarjoamisesta olemassa oleville asiakkaille. Playtomicilla on markkinoinnin avulla saatuja inboundeja, joiden haltuunoton hoidat, mutta Customer Success Managerina myös itse lähestyt aktiivisesti erilaisia urheilukeskuksia hoitaen tapaamiset pääsääntöisesti etä-demoina, ja tarvittaessa paikan päällä. Osana rooliasi pääset myös mukaan erilaisiin yhteistyökumppaneiden tapahtumiin eri puolille Eurooppaa, kuitenkin ilman suurempaa matkustusvelvoitetta.        

Koska kyseessä on hyvin asiakasorientoitunut rooli, tärkeintä on, että viihdyt erilaisissa  vuorovaikutustilanteissa hyvien sosiaalisten taitojesi turvin. Myynnin ollessa osa tehtävänkuvaa, odotamme sinulla olevan motivoituneen positiivinen asenne sitä kohtaan. Mikäli myynti on sinulle uutta, älä pelkää, sillä asiakkaiden on helppo matalalla kynnyksellä ottaa Playtomicin palvelun ilmaisversio käyttöönsä heille tarjoamasi demon pohjalta. Varausjärjestelmä itsessään on teknisesti helppo ottaa haltuun, joten pääset itsekin nopeasti sinuiksi sen kanssa. Yhtä kaikki, roolissa menestyminen vaatii sinulta hyvistä lähtökohdista huolimatta myös omaa aktiivisuutta proaktiivisen kontaktoinnin kautta, ja täten pääsetkin kasvattamaan palkkaasi tulosperusteisella bonuksella.    

Tehtävässä menestyminen vaatii:

  • Proaktiivista ja asiakaslähtöistä asennetta! 
  • Kokemusta asiakaspalvelutehtävistä – kokemuksen myynnin parissa näemme etuna
  • Taitoa toimia erilaisten asiakkaiden ja yritysten kanssa
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, näemme ruotsin kielen osaamisen etuna 

Playtomic tarjoaa sinulle:

  • Paikan kasvavassa yrityksessä! Tavoiteltu kasvu mahdollistaa erilaisia kehittymismahdollisuuksia
  • Startup-henkisen työympäristön, jossa jo kuitenkin on vankat rakenteet päivittäiselle tekemiselle
  • Vapauden tehdä omaa työtäsi – voit esimerkiksi työskennellä myös etänä 
  • Mahdollisuuden vaikuttaa palkkaasi myyntibonuksen kautta 
  • Kansainvälisen ympäristön – tiimi on ympäri Eurooppaa, ja pääsetkin työskentelemään läheisesti esimerkiksi Pohjoismaiden myynnistä vastaavan kanssa, sekä hauskan porukan mukana reissuille Eurooppaan 

Kiinnostuitko tehtävästä? Lähetä hakemuksesi, sekä CV:si pdf-muodossa viimeistään 6.2.2020 mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta osoitteessa: https://apply.atalent.fi/playtomic-customer-success-manager-1-2020. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja mahdollisen aloituspäivän.

Playtomicista voit lukea lisää osoitteessa: https://playtomic.io/. Tehtävää, hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Jenni Tontti (0407508821, jenni.tontti[ät]atalent.fi).

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Playtomic Oy:n palvelukseen.

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae nyt

Vastaavia avoimia hakuja

Hoodies and other swag, organizing around the office environment, searching for venues, greeting fans, and things you can’t even imagine - no day is the same for an Admin Intern at Supercell! If you love to think, talk and play games, this might be the place for you.

Rudus etsii kesäksi 2020 taloushallinnosta innostunutta laskuttajaa Helsinkiin - kenties juuri sinua?

Rudus etsii kesäksi 2020 taloushallinnosta innostunutta ostoreskontranhoitajaa Helsinkiin - kenties juuri sinua?

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Tässä #rekrycast -podcastin jaksossa Jesse Kinnunen ja Mia Paatsalo käyvät läpi 5 sääntöä, joita noudattamalla onnistut trainee- tai graduate-ohjelman rakentamisessa.

Jani Raitanen päätyi Insinööritoimisto SRT:lle alunperin kesätyöharjoitteluun rakennesuunnittelun avustajaksi. Neljä vuo...

aTalentin uudet työntekijät 2020.

Vuoden vaihteessa 2020 myyntitiimimme vahvistui neljällä uudella henkilöllä, kun Besjan, Jesse, Pauliina ja Olli aloittivat tiimissämme. Lisäksi aTalentilla aloitti uusi rekrytointiharjoittelija Iida. Keitä nämä uudet huipputyypit ovat ja miltä heidän ensimmäiset päivät aTalentilla ovat tuntuneet? 

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset nuorten ammattilaisten rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen