Junior Lead Generation Manager

Julkaistu 05.09.2018

”Autamme myyntimiestä myymään”. Vuonna 1978 perustetun MicroMedian missio on pysynyt ennallaan koko yrityksen historian ajan. Missiomme onkin juuri nyt ajankohtaisempi kuin koskaan. Yhdistämällä hyväksi havaitut tutut tavat ja uudet työkalut kykenemme aktivoimaan ja tukemaan tehokkaasti myyntiä läpi koko ostoprosessin.

Ainoana markkinoilla toimivana palvelutarjoajana tuotamme uusasiakashankinnan koko arvoketjun päättäjätiedoista, kohderyhmämarkkinointiin, sisällön suunnitteluun ja tuotantoon, analytiikkaan sekä liidien kvalifiointiin puhelinkontaktoinnin keinoin.

Asiakkaidensa myynnin kumppanina toimiva Micromedia etsii nyt kokoaikaista Junior Lead Generation Manageria, joka haluaa kehittyä myynnin ammattilaiseksi! Tehtäviisi kuuluu alussa potentiaalisten asiakkaiden prospektoiminen, asiakkaiden kontaktoiminen puhelimitse sekä tapaamisten sopiminen.  Osaamisesi kehittyessä pääset osallistumaan asiakasprojekteihin myös niiden eri vaiheissa ja esimerkiksi projektinvetäjän roolissa. Tällöin pidät huolen projektin aikataulutuksesta ja sen läpimenosta. Tehtävässä pääset kasvattamaan omaa asiantuntijuuttasi myynnin saralla mahdollisia kehittymismahdollisuuksia unohtamatta.

Toivomme sinulta oma-aloitteista ja aktiivista otetta työhön. Puhut erinomaisesti suomea ja sinulla on perustaidot MS Office -ohjelmista. Arvostamme avointa ja vuorovaikutteista työskentelyasennetta. Lisäksi sinulla on taito ajatella asioita asiakkaidemme näkökulmasta. Tämä työ sopii myös opiskelijalle, joka haluaa opintojen ohessa kerryttää työkokemusta. Työssä on mahdollista kehittyä ja kasvaa yhä itsenäisempään rooliin. Liiketoiminnallinen ymmärrys on tässä tehtävässä etu.

 Hakijalta edellytetään:

  • Oma-aloitteista työotetta, erinomaista asennetta, tarkkuutta ja tehokkuutta sekä hyvää paineensietokykyä
  • Aiempi työkokemusta myyntitehtävistä tai puhelintyöskentelystä katsotaan eduksi
  • Hyviä projektinhallintataitoja
  • Erinomaista suomen kielen hallintaa
  • Sanavalmiutta, hyvää ulosantia sekä keskusteluvalmiutta

Micromedia tarjoaa:

  • Loistavan tilaisuuden kehittää myynnin osaamistasi jo opintojen ohella
  • Mahdollisuuden kasvaa ja ottaa laajempaa vastuuta osaamisen kehittyessä. Pääset näkemään monipuolisesti erilaisia projekteja ja jättämään kädenjälkesi toimintamme kehittyessä
  • Työpaikan, jossa näet, miten moderni B2B-myynti ja -markkinointi toimivat, ja jossa pääset tutustumaan erilaisiin toimialoihin

Jos mielenkiintosi heräsi, lähetä hakemuksesi ja CV:si PDF-muodossa mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään tiistaina 18.9.18 täältä: https://apply.atalent.fi/micromedia-junior-lead-generation-manager-9-2018. Ilmoitathan hakemuksessasi palkkatoiveesi sekä milloin pystyisit aloittamaan tehtävässä. Tässä tehtävässä työllistyt aTalent Recruitingin työntekijäksi Micromedialle.

Micromediaan voit tutustua osoitteessa: www.micromedia.fi/. Tehtävästä ja hakuprosessista voit kysyä lisää aTalentin Recruitment Manager Lisa Jokiselta (+358 50 599 1835, lisa.jokinen[ät]atalent.fi).

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae tästä

Vastaavia avoimia hakuja

Jos sinulta löytyy myyntihenkisyyttä sekä teknistä ymmärrystä, ja haluat ottaa vastuuta mielenkiintoisissa projekteissa, lue lisää tästä roolista sekä Lujabetonin tarjoamista mahdollisuuksista!

Arkkeo etsii joukkoonsa energistä ja ennakkoluulotonta myyjää vauhdittamaan startup-yrityksen kasvua!

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

aTalentin Advisory board uudistui ja mukaan liittyivät Kirsi Piha, Sami Erviö sekä Moaffak Ahmed.

Tässä podcastissa keskustelemme siitä mitä rekrytointimenetelmiä nuoret ammattilaiset kohtaavat ja mitä he toivovat rekrytoivien yritysten käyttävän.

Tässä podcastissa Niklas Huotari ja professori Janne Tienari keskustelevat uuden sukupolven johtamisesta.

Tässä podcastissa aTalentin toimitusjohtaja Niklas Huotari ja professori Janne Tienarin keskustelevat uuden sukupolven johtamisesta.

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset nuorten ammattilaisten rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen