(Junior) Technical Support Engineer

Julkaistu 08.02.2021

Apix Messaging Oy on verkkolaskutuksen teknologinen edelläkävijä ja kansainvälisesti toimiva verkkolaskuoperaattori. Tällä hetkellä yli 35 000 tyytyväistä asiakasta Pohjoismaissa ja Baltiassa käyttävät verkkolaskutuspalveluitamme, ja järjestelmämme kautta kulkee lähes 200 000 eri yrityksen laskutustapahtumia kuukausittain. Haluamme pysyä teknologisen kehityksen aallonharjalla, jotta pystymme tarjoamaan toimivia sekä innovatiivisia palveluja asiakkaillemme myös tulevaisuudessa. Apix on juuriltaan suomalainen ja johdon täysin omistama yritys. Pääkonttorimme sijaitsee Espoossa, jossa toimimme 19 henkilön voimin.

 

Apix Messaging hakee Technical Support Engineeriä liittymään tiimiinsä Espooseen. Sijoitut asiakastuesta vastaavaan tiimiin, jossa toimit monipuolisessa tehtävässä asiakkaidemme ongelmien tunnistamisesta aina lopulliseen ratkaisuun saakka. Kommunikoit asiakkaiden kanssa sähköpostitse, chatissa, sekä puhelimitse. Pienessä tiimissä arvostamme vastuunottoa omista tehtävistäsi, halua selvittää ja oppia asioita sekä sitoutumista viedä asiat loppuun asti. Toimit tehtävässä tiiviissä yhteistyössä kollegoidesi, projektitiimin ja kehittäjien kanssa.

Sovellut tehtävään hyvin, mikäli olet valmistunut tai tutkinnon loppuvaiheessa tietoteknisistä tai muista soveltuvista opinnoista. Emme odota sinulta aiempaa kokemusta verkkolaskutusratkaisuista, sillä tarjoamme kattavan koulutuksen työhön ja toimialaamme. Koulutuksesi tai työkokemuksesi kautta hahmotat ohjelmointilogiikan perusteet ja olet kiinnostunut tietoteknisistä ratkaisuista. Olet vastuuntuntoinen henkilö, jolta sujuu niin itsenäinen työskentely kuin yhteen hiileen puhaltaminen tiimissä. Tehtävässä ratkaiset tukipyyntöjä tiiviissä vuorovaikutuksessa asiakkaan kanssa, joten odotamme sinulta palvelualtista asennetta.

Uutena Technical Support Engineerinä liityt matalahierarkiseen ja rentoon työyhteisöömme, jossa vallitsee hyvä tiimihenki. Korkea henkilöstötyytyväisyytemme kertoo siitä, että ihmiset kokevat meillä työskentelyn mielekkääksi ja he voivat vaikuttaa työhönsä. Tehtävä tarjoaa laajasti etenemismahdollisuuksia esimerkiksi tuote- ja projektipäälliköksi tai järjestelmäkehitykseen front-, mobiili- tai back-end kehittäjäksi. Uudessa toimistossamme tulet tutuksi muun muassa biljardi-, PC-peli- ja rentoutumishuoneiden kanssa, sillä haluamme panostaa työntekijöidemme viihtyvyyteen myös yhteisten aktiviteettien muodossa.

Hakijalta odotetaan:

  • Kiinnostusta ja kokemusta tietoteknisistä ratkaisuista esimerkiksi opintojen, työkokemuksen tai harrastusten kautta
  • Ohjelmoinnin ja Linux-ympäristön perusosaamista
  • Halua kehittyä jatkuvasti työtehtävissä
  • Asiakas- ja ratkaisukeskeistä asennetta
  • Suomen ja englannin kielitaitoa

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • Aiempi työkokemus IT-alalta esimerkiksi asiakastukitehtävistä tai järjestelmätyöskentelystä
  • Ruotsin kieliosaaminen

Kiinnostuitko Technical Support Engineerin tehtävästä Apixilla? Lähetä hakemuskirjeesi ja CV:si pdf-muodossa viimeistään 22.2.2021. Mainitsethan hakemuksessasi palkkatoiveesi ja mahdollisen aloitusajankohdan.

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan Apix Messaging Oy:n palvelukseen.

Apixista voit lukea lisää osoitteessa: https://www.apix.fi/. Tehtävää, hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa aTalent Recruitingin rekrytointipäällikkö Mikko Lahti (puh. 0400 495 946, mikko.lahti[ät]atalent.fi).

*This job ad is in Finnish because this particular job requires fluent Finnish language skills. *

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae nyt

Vastaavia avoimia hakuja

(Junior)

Etsimme Aalto EE:n IT-tiimiin uutta vahvistusta, Tech Traineeta! Tehtävässä olet mukana auttamassa asiakaskoulutuksiin liittyvän videoinnin, striimauksen ja webinaarien toteutuksessa.

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Tässä #rekrycast podcastin jaksossa Jesse Kinnunen ja Mia Paatsalo käyvät läpi rekrytoinnin 10 suurinta virhettä ja miten niitä voi välttää.

Mitkä ovat LinkedIn-profiilin 5 eri tasoa miten saat rekrytoijan huomion LinkedInissä? Lue lisää blogista ja ota askel kohti parempaa profiilia.

Tässä blogissa kerromme käytännön esimerkkien avulla kuinka paljon virherekrytointi maksaa ja miten virherekrytoinnin kustannus tulisi lasketaan.

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset nuorten ammattilaisten rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen