(Junior) Technical Support Engineer

Julkaistu 08.02.2021

Apix Messaging Oy on verkkolaskutuksen teknologinen edelläkävijä ja kansainvälisesti toimiva verkkolaskuoperaattori. Tällä hetkellä yli 35 000 tyytyväistä asiakasta Pohjoismaissa ja Baltiassa käyttävät verkkolaskutuspalveluitamme, ja järjestelmämme kautta kulkee lähes 200 000 eri yrityksen laskutustapahtumia kuukausittain. Haluamme pysyä teknologisen kehityksen aallonharjalla, jotta pystymme tarjoamaan toimivia sekä innovatiivisia palveluja asiakkaillemme myös tulevaisuudessa. Apix on juuriltaan suomalainen ja johdon täysin omistama yritys. Pääkonttorimme sijaitsee Espoossa, jossa toimimme 19 henkilön voimin.

 

Apix Messaging hakee Technical Support Engineeriä liittymään tiimiinsä Espooseen. Sijoitut asiakastuesta vastaavaan tiimiin, jossa toimit monipuolisessa tehtävässä asiakkaidemme ongelmien tunnistamisesta aina lopulliseen ratkaisuun saakka. Kommunikoit asiakkaiden kanssa sähköpostitse, chatissa, sekä puhelimitse. Pienessä tiimissä arvostamme vastuunottoa omista tehtävistäsi, halua selvittää ja oppia asioita sekä sitoutumista viedä asiat loppuun asti. Toimit tehtävässä tiiviissä yhteistyössä kollegoidesi, projektitiimin ja kehittäjien kanssa.

Sovellut tehtävään hyvin, mikäli olet valmistunut tai tutkinnon loppuvaiheessa tietoteknisistä tai muista soveltuvista opinnoista. Emme odota sinulta aiempaa kokemusta verkkolaskutusratkaisuista, sillä tarjoamme kattavan koulutuksen työhön ja toimialaamme. Koulutuksesi tai työkokemuksesi kautta hahmotat ohjelmointilogiikan perusteet ja olet kiinnostunut tietoteknisistä ratkaisuista. Olet vastuuntuntoinen henkilö, jolta sujuu niin itsenäinen työskentely kuin yhteen hiileen puhaltaminen tiimissä. Tehtävässä ratkaiset tukipyyntöjä tiiviissä vuorovaikutuksessa asiakkaan kanssa, joten odotamme sinulta palvelualtista asennetta.

Uutena Technical Support Engineerinä liityt matalahierarkiseen ja rentoon työyhteisöömme, jossa vallitsee hyvä tiimihenki. Korkea henkilöstötyytyväisyytemme kertoo siitä, että ihmiset kokevat meillä työskentelyn mielekkääksi ja he voivat vaikuttaa työhönsä. Tehtävä tarjoaa laajasti etenemismahdollisuuksia esimerkiksi tuote- ja projektipäälliköksi tai järjestelmäkehitykseen front-, mobiili- tai back-end kehittäjäksi. Uudessa toimistossamme tulet tutuksi muun muassa biljardi-, PC-peli- ja rentoutumishuoneiden kanssa, sillä haluamme panostaa työntekijöidemme viihtyvyyteen myös yhteisten aktiviteettien muodossa.

Hakijalta odotetaan:

  • Kiinnostusta ja kokemusta tietoteknisistä ratkaisuista esimerkiksi opintojen, työkokemuksen tai harrastusten kautta
  • Ohjelmoinnin ja Linux-ympäristön perusosaamista
  • Halua kehittyä jatkuvasti työtehtävissä
  • Asiakas- ja ratkaisukeskeistä asennetta
  • Suomen ja englannin kielitaitoa

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • Aiempi työkokemus IT-alalta esimerkiksi asiakastukitehtävistä tai järjestelmätyöskentelystä
  • Ruotsin kieliosaaminen

Kiinnostuitko Technical Support Engineerin tehtävästä Apixilla? Lähetä hakemuskirjeesi ja CV:si pdf-muodossa viimeistään 22.2.2021. Mainitsethan hakemuksessasi palkkatoiveesi ja mahdollisen aloitusajankohdan.

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan Apix Messaging Oy:n palvelukseen.

Apixista voit lukea lisää osoitteessa: https://www.apix.fi/. Tehtävää, hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa aTalent Recruitingin rekrytointipäällikkö Mikko Lahti (puh. 0400 495 946, mikko.lahti[ät]atalent.fi).

*This job ad is in Finnish because this particular job requires fluent Finnish language skills. *

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae nyt

Vastaavia avoimia hakuja

(Junior)

CSI

Etsimme nyt asiakaspalvelutiimiimme Sörnäisiin kielitaitoista ja asiakaspalveluhenkistä ohjelmistoasiantuntijaa – kenties juuri sinua? Ohjelmistoasiantuntijana toimit asiakasrajapinnassa varmistaen, että ohjelmistojemme käyttö on asiakkaille mahdollisimman sujuvaa. Ensisijainen tehtäväsi on ottaa vastaan asiakkaiden tukipyyntöjä puhelimitse ja meilitse, sekä ratkoa yhteistyössä tiimin kanssa mm. CSI-ohjelmistojen käyttöön, tietokantoihin, Windows-pohjaiseen järjestelmäympäristöön ja integraatioihin liittyviä pulmia, jotka usein vaativat sekä teknistä ymmärrystä että CSI-ohjelmiston osaamista.

(Junior)

FNZ

FNZ is now looking for a customer-oriented Migration Solution Consultant to join FNZ’s team in the Nordics! In this position you’ll be taking ownership on FNZ’s Nordic customers and act as a bridge between their business requirements and the impact of Migration and the technical components. You’ll be leading FNZ’s clients through the Migration implementation, ensuring the requirements from each impacted business unit have been assessed, documented, implemented and ultimately successfully delivered.

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Tilaamalla työpaikkavahdin saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Korvia huumaava hiljaisuus – eikö sinunkaan työpaikallasi puhuta palkoista?
Tiedätkö kollegojesi palkat? Jotkut tiedust...

Energiayhtiö Carunalla yhdessä tekemistä pidetään todella tärkeänä – niin töissä kuin töiden ulkopuolella. Yhtenä päivän...

Aktiassa pankki- ja finanssialan digitaaliset innovaatiot ovat liiketoiminnan ytimessä. Vaikka työt ovat vastuullisia ja...

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset asiantuntijoiden rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen