Kesätyöntekijä asiakaspalveluun

Julkaistu 08.04.2019

SOS-Lapsikylän tavoitteena on lisätä lasten ja perheiden hyvinvointia Suomessa ja maailmalla.Tarjoamme yhteisöllistä perhehoitoa sekä räätälöityä tukea perheille. Toimimme myöskehittämiskumppanina kunnille ja maakunnille lapsiperheiden hyvinvoinnin edistämiseksi. SOS-Lapsikylä on toiminut Suomessa vuodesta 1962 ja se on kansainvälisen SOS Children’s Villages -järjestön jäsen. Järjestöllä on toimintaa yli 130 maassa. Suomen toimintaan voi tutustua osoitteessa www.sos-lapsikyla.fi ja kansainvälisen SOS-lapsikyläjärjestön työhön osoitteessa www.sos-childrensvillages.org.

SOS-Lapsikylä etsii kesäksi joukkoonsa toimeentarttuvaa ja erilaisista työtehtävistä innostuvaa asiakaspalvelijaa osaksi 8 hengen tiimiä Helsinkiin! Työnkuva koostuu pääasiassa puhelimitse tapahtuvasta asiakaspalvelusta, mutta rooli sisältää monipuolisesti myös muunlaisia tehtäviä kiinnostuksesi mukaan, kuten CRM-järjestelmän päivitystä, tapahtumien järjestämistä ja lahjoituskohteeseen liittyvien infopakettien koostamista. Tässä työssä et osallistu varainhankintaan, mutta huolehdit asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden tyytyväisyydestä.

Tämä työ sopii sinulle, jos haluat työskennellä osana tiimiä, mutta olet työskentelyotteeltasi ongelmanratkaisija, joka haluaa hoitaa ongelmat kerralla kuntoon. Jos olet ehtinyt kerryttää jo hieman opintoja ja suhtaudut reippaasti puhelimitse tapahtuvaan asiakaspalveluun, on tämä työ sinua varten! Arvostamme myös aikaansaavaa asennetta sekä sujuvaa englannin ja suomen kielen taitoa.

Toimipisteemme sijaitsee Vallilassa, jossa vietät suurimman ajan työpäivästäsi. Toisinaan pääset myös osallistumaan toimiston ulkopuolella järjestettäviin tapahtumiin, kuten Maailma kylässä -festivaaleille, jossa pääset kertomaan toiminnastamme messuständillämme. Työsuhde solmitaan ensin kesän ajaksi, mutta mahdollisuus on myös jatkaa osa-aikaisesti kesän jälkeen.

Hakijalta odotetaan:

  • Rohkeutta puhelimitse tapahtuvaa asiakaspalvelua kohtaan
  • Ongelmanratkaisukykyä ja kykyä haastaa perinteisiä toimintamalleja
  • Halua tehdä monipuolisia tehtäviä ja kykyä hoitaa asioita alusta loppuun
  • Vahvaa suomen ja englannin kielen taitoa
  • Mahdollisuutta aloittaa työt toukokuun alussa

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • Ruotsin kielen osaaminen
  • Hyvä Excel-osaaminen
  • Aikaisempi kokemus asiakaspalvelutehtävistä

Tarjoamme sinulle:

  • Monipuolisen kesätyön
  • Merkityksellisen työn, jossa pääset vaikuttamaan kansainvälisesti lasten hyvinvointiin
  • Mahdollisuutta jatkaa syksyllä töitä osa-aikaisesti
  • Liukuvan työajan, joka sijoittuu pääasiassa arkipäiville

Jos kiinnostuit, lähetä hakemuksesi ja CV:si viimeistään 15.04.2019 mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/sos-lapsikyla-kesatyontekija-asiakaspalveluun-4-2019. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana. Kerrothan hakudokumenteissasi, miksi organisaatio kiinnostaa sinua ja miksi juuri tämä työtehtävä olisi unelmiesi kesätyöpaikka. Mainitsethan mahdollisen aloituspäivän. Toivomme, että työntekijä pystyy aloittamaan viimeistään toukokuun alussa.

SOS-lapsikylästä voit lukea lisää osoitteessa: https://www.sos-lapsikyla.fi/. ja tehtävästä voit kysyä tarkemmin SOS-Lapsikylän Leena Poutaselta (leena.poutanen[at]sos-lapsikyla.fi). Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Santeri Saarinen (+358505237037, santeri.saarinen[at]atalent.fi).

Tässä tehtävässä tulet työllistymään aTalent Recruitingin työntekijäksi SOS-Lapsikylään.

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae nyt

Vastaavia avoimia hakuja

SOK

Etsimme nyt SOK Vähittäiskaupan ketjuohjaukseen tietosisältöassistentteja Ässäkeskukseen Helsinkiin!

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

aTalentin Advisory board uudistui ja mukaan liittyivät Kirsi Piha, Sami Erviö sekä Moaffak Ahmed.

Tässä podcastissa keskustelemme siitä mitä rekrytointimenetelmiä nuoret ammattilaiset kohtaavat ja mitä he toivovat rekrytoivien yritysten käyttävän.

Tässä podcastissa Niklas Huotari ja professori Janne Tienari keskustelevat uuden sukupolven johtamisesta.

Tässä podcastissa aTalentin toimitusjohtaja Niklas Huotari ja professori Janne Tienarin keskustelevat uuden sukupolven johtamisesta.

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset nuorten ammattilaisten rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen