Marketing Manager

Julkaistu 22.08.2019

Blåkläder Workwear Center on saanut alkunsa Vantaan Porttipuistossa. Toiminta on aloitettu lokakuussa 2007 ja myöhemmin toiminta on laajentunut Viroon, Hollantiin ja Puolaan. Myymme Blåkläderin laadukkaita työvaatteita, turvakenkiä, hanskoja joiden lisäksi valikoimaan kuuluu Pezl henkilösuojaimia ja Sievin ja Jalaksen kenkiä. 

Suurin toimittajamme, Blåkläder on ruotsalainen työvaatteita kehittävä, valmistava ja myyvä perheyhtiö, joka on perustettu vuonna 1959. Blåkläder tarjoaa suuren valikoiman korkealaatuisia ja toimivia työvaatteita, kenkiä ja työhanskoja Eurooppaan ja muualle maailmaan. Pääkohderyhmämme ovat teollisuus ja konepajat, käsiteollisuus ja rakennusala, maalarit ja muurarit, katu ja tie sekä palvelu ja profiili. Tuotteilla on elinikäinen saumatakuu.

Blåkläderin toiminta perustuu viiteen kulmakiveen: laatu, toimivuus, design ja kustannustehokkuus. Blåkläderillä on omat tehtaat ja se on sertifioitu ISO 9001, 14001 ja EMAS mukaan.

Blåkläder Workwear Center etsii nyt joukkoonsa näkemystä omaavaa, yrittäjähenkistä Marketing Manageria! Vastaat roolissasi Blåkläder Workwear Centereiden markkinoinnista niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Työnkuvasi keskiössä on löytää parhaat keinot tukea myyntiä markkinoinnin keinoin ja varmistaa markkinoinnin toimivuus ja tuloksellisuus, joka näkyy lopulta uusina liideinä ja asiakasvirtana myymälöihin. Jalostat Blåkläderin brändimarkkinoinnin materiaalia vähittäismyyntiin sopivaksi ja rakennat erilaisia kampanjoita sekä monia kanavia pitkin tapahtuvaa mainontaa. Lisäksi olet esimerkiksi suunnittelemassa useiden kymmenien myymälöiden ilmettä myynnillisesti toimivaksi ja luomassa sisältöä erilaisiin kanaviin. Hallitset myös digitaalisen markkinoinnin ja markkinoinnin automaation tehtäväkentän. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä myynnin, Sales Controllerin sekä Blåkläderin kansainvälisen brändimarkkinointitiimin kanssa. 

Etsimältämme henkilöltä toivomme aikaansaavaa työskentelyotetta: viet sovitut asiat loppuun asti ja haluat kehittää omaa vastuualuettasi eteenpäin. Olet idearikas ja et pelkää liiaksi epäonnistumista, vaan lähdet rohkeasti kokeilemaan uutta. Roolin ollessa varsin kansainvälinen edellytämme sinulta vahvoja kommunikointitaitoja suomeksi ja englanniksi sekä kykyä työskennellä myös ruotsiksi. Hakijalta odotetaan koulutuksen ja työn kautta hankittua osaamista, mutta ennen kaikkea vahvaa näkemystä ja tahtoa viedä tämä näkemys käytäntöön. 

Hakijalta odotetaan: 

  • Markkinoinnin tutkintoa (KTM tai tradenomi)   
  • Digitaalisen markkinoinnin ja markkinoinnin automaation osaamista
  • Näkemystä kansainvälisen markkinointistrategian suunnittelusta ja jalkauttamisesta
  • Kokemusta projektien suunnittelusta ja johtamisesta
  • Ymmärrystä myynnistä, erityisesti B2B-myyntiprosessista
  • Kokemusta kampanjoiden toteuttamisesta ja tulosten mittaamisesta
  • Erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa sekä sujuvaa ruotsin kielen taitoa

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • Adobe Creative Suite-työkalujen osaaminen
  • Aikaisempi kokemus työskentelystä tai opiskelusta ruotsin kielellä

Tarjoamme sinulle: 

  • Täyden tuen kehittymisellesi osaavien kollegoiden ja erilaisten koulutusten kautta
  • Kasvualustan kansainväliseen avainrooliin
  • Roolin, jonka painopisteitä voidaan muokata vahvuuksiesi ja kiinnostuksen kohteidesi mukaan

Mikäli tämä tehtävä herätti kiinnostuksesi, lähetä hakemuksesi, viimeisin opintosuoritusotteesi, sekä CV:si viimeistään 5.9. mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/blklader-workwear-center-marketing-manager-8-2019. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja ensimmäisen mahdollisen aloituspäivän tehtävässä. 

Blåkläderistä voit lukea lisää osoitteessa: https://www.blaklader.fi/fi. Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Lisa Jokinen (0505991835, lisa.jokinen[ät]atalent.fi).

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Blåkläder Workwear Centerin palvelukseen.

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae tästä

Vastaavia avoimia hakuja

Etsimme SOK IT:lle osa-aikaista Assistenttia, jonka tehtäviin kuuluu taloudenhallinnan laskennan ja raportoinnin tehtävät!

Tesi is now looking for a full-time, fixed-term (6 months) Communications Trainee with a curious mindset and proactive working style!

Kamon etsii tiiviiseen tiimiinsä täydennystä toimeentarttuvasta ja oppimishaluisesta markkinointiassistentista!

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

IT-alan osaajamarkkinoita voi kuvailla villiksi länneksi, jossa parhaat talentit revitään käsistä keinoja kaihtamatta. T...

Internet on täynnä vinkkejä siihen, miten valmistaudut hakijana työhaastattelutilanteeseen, mutta entäpä viime hetken vi...

Tuntuuko siltä, että mielenkiintoiset työt ovat kiven alla? Koetko, että sinulta puuttuu tarvittavat kontaktit saadakses...

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset nuorten ammattilaisten rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen