Marketing Manager

Julkaistu 16.06.2021

Marketing Manager

Blåkläder Workwear Center on saanut alkunsa Vantaan Porttipuistossa. Toiminta on aloitettu lokakuussa 2007 ja myöhemmin toiminta on laajentunut Baltiaan, Puolaa, Tsekkeihin, Itävaltaan, Hollantiin ja Kanadaan. Toimintaa on myös Ruotsissa ja Norjassa. Blåkläderin laajan valikoiman lisäksi kokonaisuuteen kuuluu henkilösuojaimet, näissä meillä laadukkaita kumppaneita kuten Sievi, Petzel, Tegera, Kask, Bolle safety, Peltor ja Jalas.

Suurin toimittajamme, Blåkläder on ruotsalainen työvaatteita kehittävä, valmistava ja myyvä perheyhtiö, joka on perustettu vuonna 1959. Blåkläder tarjoaa suuren valikoiman korkealaatuisia ja toimivia työvaatteita, kenkiä ja työhanskoja Eurooppaan ja muualle maailmaan. Pääkohderyhmämme ovat teollisuus ja konepajat, käsiteollisuus ja rakennusala, maalarit ja muurarit, katu ja tie sekä palvelu ja profiili. Tuotteilla on elinikäinen saumatakuu.

Blåkläderin toiminta perustuu neljään kulmakiveen: laatu, toimivuus, design ja kustannustehokkuus. Blåkläderillä on omat tehtaat ja se on sertifioitu ISO 9001, 14001 ja EMAS mukaan.

Blåkläder Workwear Center etsii nyt joukkoonsa näkemystä omaavaa, yrittäjähenkistä Marketing Manageria! Vastaat roolissasi Retail-puolen markkinoinnista niin Suomessa kuin ulkomaillakin, yhteensä yhdeksässä maassa. Suunnittelet Retail-puolen markkinointia ja vastaat sen toteutuksesta. Varmistat markkinoinnin jalkautusta yhdessä markkinointikoordinaattorien, myymäläpäälliköiden sekä ulkoisten kumppanien kanssa. Hallinnoit koko palettia niin digitaalisia kanavia, kuten suorauutiskirjeita, Facebook- ja display-mainontaa sekä perinteisiä kanavoita, kuten lehtimainontaa, myymälätapahtumia ja tv-kampanjoita. Tärkeässä osassa rooliasi on mitattavuus ja kannattavuuden seuranta, jotta osaat ohjata markkinointia ja projekteja oikeaan suuntaan. Rooli on uusi ja pääset rakentamaan sitä oman näköiseksi. Suomessa sinulla on jo tiimiläinen ja seuraavaksi tavoitteena on luoda markkinoinnin koordinoivia positioita muihinkin maihin. Tukenasi on kuitenkin joukko ammattilaisia niin markkinoinnin, raportoinnin, IT:n ja johdon puolelta.

Etsimältämme henkilöltä toivomme aikaansaavaa työskentelyotetta: viet sovitut asiat loppuun asti ja haluat kehittää omaa vastuualuettasi eteenpäin. Olet idearikas ja et pelkää liiaksi epäonnistumista, vaan lähdet rohkeasti kokeilemaan uutta. Roolin ollessa varsin kansainvälinen edellytämme sinulta vahvoja kommunikointitaitoja suomeksi ja englanniksi sekä kykyä työskennellä myös ruotsiksi. Rooli edellyttää myös matkustusvalmiutta niin Ruotsin pääkonttorille kuin muihinkin toimipisteisiin. Voit olla jo kokeneempi markkinoija tai urasi alkupuolella, mutta odotamme sinulta ennen kaikkea vahvaa näkemystä ja tahtoa viedä tämä näkemys käytäntöön!

Tarjoamme sinulle:

  • Paikan monipuolisessa B2B-markkinoinnin tehtävässä, niin digi- kuin perinteisen markkinoinnin parissa ja laajasti erilaisissa kanavissa näkyvän brändin parissa
  • Kasvualustan kansainväliseen avainrooliin – pääset työskentelemään kansainvälisessä ympäristössä sekä laajentamaan markkinointia myös uusille markkina-alueille
  • Vapautta ja vastuuta, roolissasi on raamit joissa toimia, mutta pääset konkreettisesti vaikuttamaan ja toimimaan yrittäjämaisessa ympäristössä
  • Täyden tuen kehittymisellesi osaavien kollegoiden ja erilaisten koulutusten kautta
  • Roolin, jonka painopisteitä voidaan muokata vahvuuksiesi ja kiinnostuksen kohteidesi mukaan

Hakijalta odotetaan:

  • Markkinoinnin tutkintoa (KTM tai tradenomi)
  • Näyttöjä aiemmista markkinoinnin työtehtävistä
  • Kykyä pitää projekteja hallussa sekä konseptoida uutta
  • Tahtoa rakentaa pitkäjänteisesti uraa ja ottaa haltuun kansainvälinen positio
  • Erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa sekä sujuvaa ruotsin kielen taitoa

Mikäli tämä tehtävä herätti kiinnostuksesi, lähetä hakemuksesi ja CV:si viimeistään 30.6. mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja ensimmäisen mahdollisen aloituspäivän tehtävässä.

Blåkläderistä voit lukea lisää osoitteessa: https://www.blaklader.fi/fi. Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Jenni Tontti (0407508821, jenni.tontti(at)atalent.fi).

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Blåkläder Workwear Centerin palvelukseen.

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae nyt

Vastaavia avoimia hakuja

Marketing

We are looking for a driven full-time Global Account Executive in Helsinki. You will be an integral part of Aibidia’s Sales team, and work as part of the wider Revenue team including Marketing, Customer Success, and Product. Your role as Global Account Executive is to generate new business via different channels and manage leads from our high-performing SDR team.

Rinki etsii nyt digitaalisen viestinnän ammattilaista, joka ymmärtää myös markkinointia. Yhdessä viestintäpäällikön kanssa vastaat viestinnän strategiasta ja suunnittelusta sekä näiden toteutumisesta. Tärkein tehtäväsi on koordinoida, toteuttaa ja mitata Ringin digitaalista viestintää.

aTalent Recruiting logo

Etsimme määrätietoista Community Manageria monipuolisiin ja laaja-alaisiin hakijamarkkinoinnin sekä yhteisönhallinnan tehtäviin. Roolissa astut työelämän verkostoja navigoivan agentin kenkiin. Tehtävänäsi on löytää väyliä tavoittaa uusia yhteistyökumppaneita ja yleisöjä, ja vetää heitä puoleemme paitsi uusien konseptien ja palvelumallien suunnittelulla, myös taitavalla markkinoinnilla, brändiviestinnällä ja muilla vuorovaikuttamisen keinoilla.

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Tilaamalla työpaikkavahdin saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Millainen on hyvä työhakemus? Miten työhakemus tulee aloittaa? Tässä blogissa jaamme 7 vinkkiä hyvään työhakemukseen.

Henkilöstövuokrauksessa mukana on kolme osapuolta: työntekijä, rekrytointiyritys ja käyttäjäyritys. Rekrytointiyritys to...

Mitä suorarekrytointi tarkoittaa?
Suorarekrytointi on palvelu, jossa henkilö rekrytoidaan suoraan asiakkaan palkkalisto...

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset asiantuntijoiden rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen