Marketing Manager

Julkaistu 16.06.2021

Marketing Manager

Blåkläder Workwear Center on saanut alkunsa Vantaan Porttipuistossa. Toiminta on aloitettu lokakuussa 2007 ja myöhemmin toiminta on laajentunut Baltiaan, Puolaa, Tsekkeihin, Itävaltaan, Hollantiin ja Kanadaan. Toimintaa on myös Ruotsissa ja Norjassa. Blåkläderin laajan valikoiman lisäksi kokonaisuuteen kuuluu henkilösuojaimet, näissä meillä laadukkaita kumppaneita kuten Sievi, Petzel, Tegera, Kask, Bolle safety, Peltor ja Jalas.

Suurin toimittajamme, Blåkläder on ruotsalainen työvaatteita kehittävä, valmistava ja myyvä perheyhtiö, joka on perustettu vuonna 1959. Blåkläder tarjoaa suuren valikoiman korkealaatuisia ja toimivia työvaatteita, kenkiä ja työhanskoja Eurooppaan ja muualle maailmaan. Pääkohderyhmämme ovat teollisuus ja konepajat, käsiteollisuus ja rakennusala, maalarit ja muurarit, katu ja tie sekä palvelu ja profiili. Tuotteilla on elinikäinen saumatakuu.

Blåkläderin toiminta perustuu neljään kulmakiveen: laatu, toimivuus, design ja kustannustehokkuus. Blåkläderillä on omat tehtaat ja se on sertifioitu ISO 9001, 14001 ja EMAS mukaan.

Blåkläder Workwear Center etsii nyt joukkoonsa näkemystä omaavaa, yrittäjähenkistä Marketing Manageria! Vastaat roolissasi Retail-puolen markkinoinnista niin Suomessa kuin ulkomaillakin, yhteensä yhdeksässä maassa. Suunnittelet Retail-puolen markkinointia ja vastaat sen toteutuksesta. Varmistat markkinoinnin jalkautusta yhdessä markkinointikoordinaattorien, myymäläpäälliköiden sekä ulkoisten kumppanien kanssa. Hallinnoit koko palettia niin digitaalisia kanavia, kuten suorauutiskirjeita, Facebook- ja display-mainontaa sekä perinteisiä kanavoita, kuten lehtimainontaa, myymälätapahtumia ja tv-kampanjoita. Tärkeässä osassa rooliasi on mitattavuus ja kannattavuuden seuranta, jotta osaat ohjata markkinointia ja projekteja oikeaan suuntaan. Rooli on uusi ja pääset rakentamaan sitä oman näköiseksi. Suomessa sinulla on jo tiimiläinen ja seuraavaksi tavoitteena on luoda markkinoinnin koordinoivia positioita muihinkin maihin. Tukenasi on kuitenkin joukko ammattilaisia niin markkinoinnin, raportoinnin, IT:n ja johdon puolelta.

Etsimältämme henkilöltä toivomme aikaansaavaa työskentelyotetta: viet sovitut asiat loppuun asti ja haluat kehittää omaa vastuualuettasi eteenpäin. Olet idearikas ja et pelkää liiaksi epäonnistumista, vaan lähdet rohkeasti kokeilemaan uutta. Roolin ollessa varsin kansainvälinen edellytämme sinulta vahvoja kommunikointitaitoja suomeksi ja englanniksi sekä kykyä työskennellä myös ruotsiksi. Rooli edellyttää myös matkustusvalmiutta niin Ruotsin pääkonttorille kuin muihinkin toimipisteisiin. Voit olla jo kokeneempi markkinoija tai urasi alkupuolella, mutta odotamme sinulta ennen kaikkea vahvaa näkemystä ja tahtoa viedä tämä näkemys käytäntöön!

Tarjoamme sinulle:

  • Paikan monipuolisessa B2B-markkinoinnin tehtävässä, niin digi- kuin perinteisen markkinoinnin parissa ja laajasti erilaisissa kanavissa näkyvän brändin parissa
  • Kasvualustan kansainväliseen avainrooliin – pääset työskentelemään kansainvälisessä ympäristössä sekä laajentamaan markkinointia myös uusille markkina-alueille
  • Vapautta ja vastuuta, roolissasi on raamit joissa toimia, mutta pääset konkreettisesti vaikuttamaan ja toimimaan yrittäjämaisessa ympäristössä
  • Täyden tuen kehittymisellesi osaavien kollegoiden ja erilaisten koulutusten kautta
  • Roolin, jonka painopisteitä voidaan muokata vahvuuksiesi ja kiinnostuksen kohteidesi mukaan

Hakijalta odotetaan:

  • Markkinoinnin tutkintoa (KTM tai tradenomi)
  • Näyttöjä aiemmista markkinoinnin työtehtävistä
  • Kykyä pitää projekteja hallussa sekä konseptoida uutta
  • Tahtoa rakentaa pitkäjänteisesti uraa ja ottaa haltuun kansainvälinen positio
  • Erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa sekä sujuvaa ruotsin kielen taitoa

Mikäli tämä tehtävä herätti kiinnostuksesi, lähetä hakemuksesi ja CV:si viimeistään 30.6. mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja ensimmäisen mahdollisen aloituspäivän tehtävässä.

Blåkläderistä voit lukea lisää osoitteessa: https://www.blaklader.fi/fi. Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Jenni Tontti (0407508821, jenni.tontti(at)atalent.fi).

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Blåkläder Workwear Centerin palvelukseen.

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae nyt

Vastaavia avoimia hakuja

Marketing

Granite Devices etsii nyt joukkoonsa ihmisläheistä People & Culture Manageria tukemaan yrityksen kasvua ja kehitystä! People & Culture Managerina otat vastuuta Granite Devicesin HR-asioista, keskittyen erityisesti rekrytointiin, työntekijöiden viihtymiseen sekä työnantajamielikuvan kehittämiseen.

Marketing

Civilpoint etsii nyt E-Commerce Specialistiavastaamaan verkkokaupan valmistelusta ja lanseerauksesta sekä jatkuvasta kehityksestä käyttöönoton jälkeen.

Small Giant Games is currently looking for a Communications Specialist, who is a skilled writer and an enthusiastic content producer, to join the ranks of Small Giant Games in Helsinki. You are responsible for unifying the way of communication but also for setting the right tone for different platforms and producing relevant content for various audiences.

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Tässä #rekrycast podcastin jaksossa Jesse Kinnunen ja Mia Paatsalo käyvät läpi rekrytoinnin 10 suurinta virhettä ja miten niitä voi välttää.

Mitkä ovat LinkedIn-profiilin 5 eri tasoa miten saat rekrytoijan huomion LinkedInissä? Lue lisää blogista ja ota askel kohti parempaa profiilia.

Tässä blogissa kerromme käytännön esimerkkien avulla kuinka paljon virherekrytointi maksaa ja miten virherekrytoinnin kustannus tulisi lasketaan.

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset nuorten ammattilaisten rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen