Mediashake: Digital Marketing Trainee (Social ads)

Julkaistu 16.08.2018

Mediashake Oy on erikoistunut kasvattamaan asiakkaidensa myyntiä digitaalisen markkinoinnin avulla. Olemme erityisesti keskittyneet tehokkaaseen asiakashankintaan Google-, Facebook- ja Instagram-mainonnan avulla. Olemme kasvaneet viimeisten parin vuoden aikana hurjaa vauhtia ja tarvitsemme nyt lisävahvistuksia seitsemän hengen tiimiimme. Tavoitteenamme on ollut luoda Mediashakesta yritys, joka tarjoaa mielekkään tavan viettää 1700 tuntia vuodessa (työ ei saa v***aa) sekä mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä jatkuvasti. Lisää Mediashakesta voit lukea täältä. Tutustu myös tiimimme tarkemmin täällä.

Mediashake etsii nyt asiantuntijatiimiinsä Digital Marketing Traineeta kasvamaan Facebook- ja Instagram-mainonnan ammattilaiseksi! Työsuhde alkaa kuuden kuukauden mittaisella trainee-jaksolla, jonka aikana tavoitteenasi on oppia syvällisesti Facebook- ja Instagram-mainonnasta sekä ymmärtää niiden keskeiset tuottavuuden periaatteet. Tulet tekemään Facebookin Blue Print -sertifikaatin ja syvennät osaamistasi mm. mainosten kohdentamisesta, hintatarjousstrategiasta ja budjettien hallinnasta. Tarjoamme sinulle oppimiseen paljon tukea, koulutusta ja jatkuvaa ohjausta, mutta tehtävässä menestyminen vaatii myös sinulta halukkuutta itseopiskeluun ja intohimoista otetta työskentelyyn. Tavoitteenamme on, että trainee-jakson jälkeen olet lunastanut paikkasi meillä ja jäät vakiduuniin somemainonnan konsultiksi.

Työtehtäviisi trainee-jakson aikana ja sen jälkeen kuuluu siis Facebook- ja Instagram-mainonnan toteutus sekä analytiikan hyödyntäminen (Google Analytics) markkinoinnin kehittämiseksi. Vastaat mainosten toteuttamisesta itsenäisesti sekä kuvien, tekstien että videoiden osalta. Keskeisessä osassa somemainonnan konsultin työssä on myös onnistunut asiakassuhteiden hoito ja pääset jo trainee-jakson aikana työskentelemään suoraan asiakkaidemme kanssa. Roolissa on myös mahdollisuus kehittyä pidemmällä tähtäimellä ja ottaa vastuuta Facebook-mainonnan ja asiakasviestinnän prosessien kehittämisestä ja tekemisemme viemisestä eteenpäin.

Odotamme sinulta:

  • sujuvaa ja kieliopillisesti hyvää kirjallista ilmaisua suomeksi ja englanniksi
  • video-osaamista ja tämän myötä taitoja Adobe Premierestä tai vastaavasta editointiohjelmasta sekä Photoshop-taitoja kevyttä kuvanmuokkausta varten
  • opintoja korkeakoulusta, koulutusalalla ei ole meille merkitystä
  • hyviä sosiaalisia taitoja ja kiinnostusta asiakastyöskentelyyn, konsultin roolissa vastuullasi on hoitaa ja johtaa asiakassuhdetta
  • hyvää asennetta ja tarkkaa työskentelyotetta

Plussaa on:

  • aiempi kokemus Facebook/Instagram-mainonnasta TAI Facebook/Instagram-sivujen ylläpidosta
  • kokemusta B2B-kentässä toimimisesta (esim. myynti tai vastaava rooli)
  • muu digimarkkinointikokemus (sisällöt, hakukoneet tms.)

Jos sinä tarjoat meille työpanoksesi, me tarjoamme sinulle vastineeksi:

  • kuuden kuukauden mittaisen matkan, jonka aikana opit todella paljon digitaalisesta mainonnasta, markkinoinnista, myynnistä ja liiketoiminnasta
  • paljon koulutusta ja sparrausta muulta tiimiltä
  • vauhdikkaan startin urallesi digitaalisen mainonnan konsulttina
  • 2100 euron kuukausipalkan trainee-jakson aikana (ensimmäiset 6 kk)
  • pienen firman edut — meillä pääsee oikeasti tekemään asioita ja vaikuttamaan
  • onnistuneen kuuden kuukauden jakson jälkeen vakituisen työpaikan
  • 3000 euron kuukausipalkan trainee-jakson jälkeen ja mahdollisuuden tulotason nousuun, kun kehityt työssäsi

Oletko sinä Mediashaken etsimä somemainonnan trainee? Laita CV, hakemus ja lyhyt (n. 1 min pituinen) videohakemus tulemaan tänne: https://apply.atalent.fi/mediashake-digital-marketing-trainee-social-ads-8-2018-2  viimeistään 28.8.20182018. Videon avulla pääset näyttämään taitosi käytännössä ja samalla kertomaan itsestäsi sekä omasta osaamisestasi tehtävää ajatellen.

Jos haluat tietää lisää traineena työskentelystä Mediashakella, kurkkaa Annin ja Tuulin blogitekstit aiheeseen liittyen täältä ja täältä.  Lisätietoja tehtävästä voit kysyä Mediashaken toimitusjohtaja Matti Hirvoselta (050 421 5676, matti@mediashake.fi). Hakuprosessista lisätietoja antaa aTalentin Recruitment Manager Jasmin Shams (0504350807, jasmin.shams@atalent.fi).

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae tästä

Vastaavia avoimia hakuja

Autori etsii oppimishaluista, uraansa aloittelevaa Junior Ohjelmistokehittäjää liittymään osaksi Oulun pääkonttorin kahdeksan suunnittelijan tiimiään!

Hae viimeistään: 28.08.2018

Sympa is looking to grow its product development team and now needs a Full Stack Developer to join them!

Hae viimeistään: 28.08.2018

Kansainvälinen Dovre Group etsii uuden oppimisesta innostuvaa ja aidosti kehityshaluista Assistant Controlleria vastaamaan projektihenkilöstö-liiketoimintaryhmän talousprosessista – kenties juuri sinua?

Hae viimeistään: 28.08.2018

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Olympiastadion, tuo yksi Suomen ja Helsingin merkittävimmistä maamerkeistä on nyt muutaman vuoden ajan ollut peruskorjau...

Olitpa sitten ensimmäistä kertaa astumassa korkeakoulun ovista sisään, palaamassa lomalta tai kesätöistä opiskelun parii...

Kimmo Turula Neagen Oy

When Kimmo Turula was finishing up his computer science studies at the University of Oulu, he applied to Neagen Oy. He h...