Uudenmaan Kanavatuote Oy

Myyntiassistentti

Julkaistu 29.04.2021

Uudenmaan Kanavatuote Oy on kotimainen ilmanvaihtoasiantuntija, joka valmistaa omana tuotantona, pitkällä kokemuksella ja vankalla ammattitaidolla ilmastointikanavia, suorakaidekanavia ja muita ilmastointituotteita mittatilaustyönä asiakkaan toiveiden mukaan. Uudenmaan Kanavatuote palvelee monipuolisesti rakentamisen asiakkaita aina isommista urakoitsijoista pienrakentajiin ja yrityksen valikoimasta löytyy kaikki tarvittavat tarvikkeet ja erityisosat ilmastointikokonaisuuksia varten.

Uudenmaan Kanavatuote etsii nyt joukkoonsa asiakaspalveluhenkistä ja oppimishaluista Myyntiassistenttia. Myyntiassistentin tehtävässä vastaat ensisijaisesti tilausten hallinnasta sekä yhteydenpidosta erilaisten sidosryhmien välillä. Päivittäisiin työtehtäviisi kuuluvat muun muassa tilausten vastaanottaminen ja tallentaminen Ecom-toiminnanohjausjärjestelmään, asiakaspalvelu puhelimitse ja sähköpostitse sekä laskutus ja hinnoittelu. Tässä monipuolisessa roolissa pääset myös satunnaisesti hoitamaan henkilöstöasioita ja muita hallinnollisia tehtäviä.

Olet etsimämme henkilö, mikäli olet työskentelyotteeltasi tarkka ja oma-aloitteinen ja nautit työskentelystä rennossa ja tiiviissä työyhteisössä. Tehtävässä menestyminen ei lähtökohtaisesti vaadi aikaisempaa työkokemusta vastaavista tehtävistä, vaan asenteesi ja avoimuutesi uuden oppimista kohtaan ratkaisee. Tehtävässä suoriutumisen kannalta on eduksi, mikäli omaat teknisempää ymmärrystä tuotevalikoimaa ajatellen.

Työnkuva voi olla tilanteestasi riippuen joko kokoaikainen tai osa-aikainen. Odotamme sinulta kuitenkin valmiutta työskennellä roolissa vähintään kahtena tai kolmena päivänä viikossa, eli noin 15-37,5 h/vko. Toivomme, että voit aloittaa tehtävässä mahdollisimman pian tai viimeistään 1.6.2021.

Hakijalta odotetaan:

  • Tehtävään soveltuvaa koulutustaustaa, esimerkiksi rakennus-, metalli- tai kaupallisen alan opinnoista
  • Hyviä vuorovaikutus- ja tiimityöskentelytaitoja, sekä paineensieto- ja priorisointikykyä
  • Hyviä tietoteknisiä taitoja, erityisesti Microsoft Excel –osaamista
  • Sujuvaa suomen kielen taitoa sekä tyydyttävää englannin kielen taitoa

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • Aikaisempi työkokemus vastaavista työtehtävistä (esim. tilausten käsittely ja laskutus) sekä Ecom-toiminnanohjausjärjestelmän tuntemus

Tarjoamme sinulle:

  • Monipuolisen ja haastavan roolin, jossa pääset kehittymään ja oman tahtotilasi mukaan myös lisäämään työn vastuullisuutta ja työtehtävien monipuolisuutta
  • Kokeneen tiimin tuen sekä huumorintajuisen ja rennon työyhteisön
  • Joustavan työympäristön ja viihtyisät toimistotilat Vantaalla. Tässä tehtävässä työskentely tapahtuu pääsääntöisesti konttorilla

Oletko sinä etsimämme tarkka ja asiakaspalveluhenkinen myyntiassistentti? Lähetä ansioluettelosi sekä motivaatiokirjeesi PDF-muodossa viimeistään 13.5.2021 mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta. Kerrothan hakudokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän.

Yrityksestä voit lukea lisää osoitteessa: https://www.kanavatuote.fi/. Tässä tehtävässä tulet työllistymään aTalent Recruitingin työntekijäksi Uudenmaan Kanavatuotteelle. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Roosa Lönnqvist (+ 358 50 421 0255, roosa.lonnqvist(at)atalent.fi). Puhelimitse tavoitat parhaiten 7.5. klo 12-13 ja 11.5. klo 10-11.

Uudenmaan Kanavatuotteeseen voit tutustua oheisen videon kautta lisää:

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae nyt

Vastaavia avoimia hakuja

Myyntiassistentti

Waldec etsii nyt Sales & Administration Coordinatoria määräaikaiseen työsuhteeseen Espooseen osaksi Suomen toimipisteen viisihenkistä tiimiä! Sales & Administration Coordinatorina tehtävänäsi on huolehtia Waldecin myyntiputken prosessien läpiviennistä.

Etsitkö helposti opintojen oheen sovitettavaa työtä? Oletko halukas starttaamaan urasi nimekkäässä & mukavahenkisessä yrityksessä outdoor-henkisessä joukossa? Rapala VMC etsii nyt kasvunsa tueksitoimeliasta ja myönteistä Office Supportia auttamaan Helsingin toimiston juoksevissa asioissa! Tehtävässä pääset monipuolisiin avustaviin tehtäviin osa-aikaisessa roolissa kansainvälisessä konsernissa, jossa on tulevaisuudessakin kehittymismahdollisuuksia!

Myyntiassistentti

Business Tampere etsii nyt osa-aikaista taloushallinnosta ja kirjanpidosta kiinnostunutta taloushallinnon assistenttia määräaikaiseen työsuhteeseen Tampereelle. Taloushallinnon assistenttina pääset kerryttämään käytännön osaamista erilaisten taloushallinnon työtehtävien parissa.

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Tilaamalla työpaikkavahdin saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Millainen on hyvä työhakemus? Miten työhakemus tulee aloittaa? Tässä blogissa jaamme 7 vinkkiä hyvään työhakemukseen.

Henkilöstövuokrauksessa mukana on kolme osapuolta: työntekijä, rekrytointiyritys ja käyttäjäyritys. Rekrytointiyritys to...

Mitä suorarekrytointi tarkoittaa?
Suorarekrytointi on palvelu, jossa henkilö rekrytoidaan suoraan asiakkaan palkkalisto...

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset asiantuntijoiden rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen