Office and Customer Success Coordinator

Julkaistu 03.06.2021

Office and Customer Success Coordinator

Arkkeo on vahvassa kasvussa oleva innovatiivisia maksu- ja mobiiliteknologioita hyödyntävä etu- ja kanta-asiakasmarkkinoinnin palvelualusta. Kuluttajalle Arkkeo avaa helpon, viihdyttävän ja monipuolisesti palkitsevan maailman kerätä ja hyödyntää yhdessä palvelussa usean eri yrityksen etuja ja tarjouksia. Yritysasiakkaalle Arkkeo mahdollistaa kuluttajien ostodataan perustuvan kanavan personoituun etumarkkinointiin sekä välineen tehdä yhteispalkitsemista muiden palvelua käyttävien yritysten kanssa. Lue lisää Arkkeosta: https://www.arkkeo.com/

Arkkeo etsii energistä ja itseohjautuvaa Office and Customer Success Coordinatoria osaksi tiivistä yhdeksän hengen startup-työyhteisöään! Arkkeon avulla kauppiaat voivat lanseerata helposti ja nopeasti kampanjan, josta kuluttajat ansaitsevat rahaa takaisin. Kovan kasvun keskellä Arkkeolla on havaittu tarve aktiiviselle toimiston arjen pyörittäjälle, joka tarjoaa tukea sekä Arkkeon asiakkaille että sisäisille sidosryhmille. Rooli on uusi ja muotoutuu tekijänsä mukaan. Halutessasi sinulla onkin mahdollisuus laajentaa tehtäväkenttääsi myös esimerkiksi tuotteen testauksen tai markkinoinnin tehtävien pariin!

Office and Customer Success Coordinator tehtäviesi pääpaino on laadukkaan asiakaskokemuksen tuottamisessa. Arkkeo tarjoaa tukea asiakkailleen sähköisesti chatin, somen sekä sähköpostin välityksellä. Ratkaiset asiakkaiden pulmatilanteita, jota saattavat liittyä esimerkiksi teknisiin haasteisiin sovelluksen kanssa. Ympärilläsi on laaja skaala eri alojen ammattilaisia, jotka tarjoavat sinulle tukea työhösi ja auttavat sinua onnistumaan. Asiakastuen lisäksi autat tiimiläisiä pitämällä toimiston arjen sujuvana ja auttamalla juoksevissa asioissa, kuten toimiston hankinnoissa. Arkkeon asiakkaisiin kuuluu niin suomalaisia kuin kansainvälisiäkin yrityksiä, joten pääset kerryttämään arvokasta kokemusta kansainväliseltä rajapinnalta. Toimistolla puhutaan sekä suomea että englantia.

Odotamme sinulta:

  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta esim. tradenomi
  • Aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelusta tai toimistotyötehtävistä
  • Itseohjautuvaa ja joustavaa työotetta sekä erinomaista palvelualttiutta
  • Sujuvaa suomen sekä englannin kielen suullista ja kirjallista osaamista

Arkkeo tarjoaa sinulle:

  • Mahdollisuuden kerryttää osaamista digitaalisten palveluiden tuottamisen parissa kehittyvässä ja kasvaessa yrityksessä
  • Vaihtelevan ja joustavan tehtävänkuvan; asiakastuen lisäksi pääset osallistumaan kehitysprojekteihin sekä laajentamaan tehtäväkenttääsi kiinnostuksesi myötäisesti
  • Mahdollisuuden päästä vaikuttamaan startup-yrityksen toimintaan
  • Tiimin tuen sekä vapauteen ja vastuuseen pohjautuvan työilmapiirin
  • Joustavat työajat, Arkkeolla ei tunneta kellokorttia
  • Hyvät työsuhde-edut

Kiinnostuitko? Lähetä CV:si ja lyhyt hakemuskirje pdf-muodossa viimeistään 15.6.2021 aTalentin hakujärjestelmän kautta. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Milla Saari (+358 50 524 1998, milla.saari(at)atalent.fi). Puhelimitse tavoitat parhaiten tiistaina 18.6. klo 16-17.

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae nyt

Vastaavia avoimia hakuja

Office

Do you want to work in an exciting and quickly growing fintech industry with modern technologies and supportive teammates? Enfuce, the forerunner in the fast-moving fintech world, is now looking for both experienced and beginner Business Service Specialists to join their growing team of talented experts. As a Business Service Specialist, you’ll be working in the frontline of B2B customer relationships, ensuring the best in class customer service to Enfuses customers. Read more and apply!

Kiinnostaisiko sinua työskennellä verkkokauppajärjestelmien parissa? SOK:n IT- ja digikehitysyksikkö etsii nyt kahta Technical Support Specialisteja puolen vuoden määräaikaisiin työsuhteisiin! Mikäli olet lahjakas, sujuvilla vuorovaikutustaidoilla varustettu ongelmanratkaisija, lue lisää tehtävästä ja hae pian!

Carunan kesäharjoittelijana pääset mukaan tekemään satojen suomalaisten arjesta parempaa. Miltä kuulostaisi kesä osana Carunan sähköverkko- ja liittymäpalveluihin erikoistunutta tiimiä, jossa pääset haastamaan itseäsi erilaisten teknisten asiakaspalvelutehtävien ja tilausten parissa? Tiimin jäsenenä liityt osaksi Carunan 40-henkistä, asiakaskokemukseen ja verkkopalveluihin keskittynyttä yksikköä, mikä antaa sinulle hyvät eväät tulevaa uraasi varten.

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Tilaamalla työpaikkavahdin saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Korvia huumaava hiljaisuus – eikö sinunkaan työpaikallasi puhuta palkoista?
Tiedätkö kollegojesi palkat? Jotkut tiedust...

Energiayhtiö Carunalla yhdessä tekemistä pidetään todella tärkeänä – niin töissä kuin töiden ulkopuolella. Yhtenä päivän...

Aktiassa pankki- ja finanssialan digitaaliset innovaatiot ovat liiketoiminnan ytimessä. Vaikka työt ovat vastuullisia ja...

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset asiantuntijoiden rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen