Taloushallinnon assistentti

Julkaistu 06.02.2020

OGOship on verkkokaupan logistiikan edelläkävijä. Yhtiö rakentaa globaalia toimitusverkostoa verkkokaupoille, jonka tarkoituksena on mahdollistaa PK-yritysten liiketoiminnan laajentamisen globaalisti, mutta ympäristöystävällisesti. Yhtiö on pieni kasvuyritys, joka on laajentanut toimintaansa voimakkaasti viimeisten vuosien aikana. Yhtiön pieni ja dynaaminen tiimi työskentelee toimistoilla Helsingissä, Tampereella ja Göteborgissa.

Verkkokauppojen logistiikkaratkaisuihin erikoistunut OGOship etsii nyt taloushallinnon assistenttia tiimiinsä. Tässä roolissa toimit erilaisissa taloushallinnon avustavissa tehtävissä ja työtehtäviisi kuuluu mm. osto- ja myyntireskontran hoitoa. Olennainen osa tehtävää on myös laskujen hyvitysten maksaminen sekä asiakkaiden kysymyksiin vastaaminen sähköpostitse. Käytät työssäsi eri järjestelmiä ja työkaluja, kuten Procountoria ja Exceliä. Työnkuvaa on mahdollista jonkin verran räätälöidä oman osaamisesi mukaan, joten jos olet kiinnostunut kehitystyöstä tai esim. järjestelmien kehittämisestä – hienoa! 

Toivomme, että olet opinnoissasi suuntautunut taloushallintoon tai muuhun relevanttiin alaan ja kartuttanut jotain taloushallinnon kokemusta esimerkiksi kesätöiden kautta. Työotteeltasi olet tarkka ja täsmällinen, etkä vierasta rutiineja. Autat mielelläsi muita ja tartut oma-aloitteisesti toimeen.  Tehtävä vaatii hyvän suomen ja englannin kielen osaamista. 

Tehtävä tarjoaa hyvän tilaisuuden uransa alussa olevalle työskentelemään monipuolisten taloushallinnon tehtävien parissa. Tiiviissä viiden hengen tiimissä apu on tarvittaessa lähellä ja pääset oppimaan osaavilta kollegoiltasi. Toivomme, että pystyt aloittamaan tehtävässä mahdollisimman pian. 

Tarjoamme sinulle:

  • Monipuolisen tehtävän ja mahdollisuuden kehittää taloushallinnon osaamistasi sekä OGOshippiä eteenpäin
  • Osaavan tiimin tuen, jossa apu on lähellä ja hierarkia on matala  
  • Mahdolliset etenemismahdollisuudet
  • Tilaisuuden päästä kehittämään sisäisiä prosessejamme eteenpäin
  • (Maaliskuusta alkaen) uudet ja modernit toimitilat Pasilan Triplassa hyvien kulkuyhteyksien päässä

Hakijalta odotamme:

  • Soveltuvia opintoja (esim. tradenomi, laskentatoimi tms.)
  • Kokemusta jostakin taloushallinnon avustavista tehtävistä (esim. kesätöiden kautta)
  • Tarkkaa ja oma-aloitteista työotetta 
  • Sujuvia IT- ja Excel-taitoja 
  • Sujuvaa suomen ja hyvää englannin kielen taitoa

Lisäksi eduksi katsomme:

  • Osaamisen Procountorista tai vastaavanlaisista ohjelmista 

Oletko sinä etsimämme taloushallinnon assistentti OGOshipin tiimiin? Lähetä hakemuksesi, sekä CV:si viimeistään keskiviikkona 19.2.2020 mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta osoitteessa: https://apply.atalent.fi/ogoship-taloushallinnon-assistentti-2-2020. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja mahdollisen aloituspäivän.

OGOshipistä voit lukea lisää osoitteessa: ogoship.com. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Vanhempi rekrytointipäällikkö Cécil Fagerström (puh. 050 5053170, cecil.fagerstrom[ät]atalent.fi).

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme OGOshipin palvelukseen.

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae tästä

Vastaavia avoimia hakuja

Hoodies and other swag, organizing around the office environment, searching for venues, greeting fans, and things you can’t even imagine - no day is the same for an Admin Intern at Supercell! If you love to think, talk and play games, this might be the place for you.

Rudus etsii kesäksi 2020 taloushallinnosta innostunutta laskuttajaa Helsinkiin - kenties juuri sinua?

Rudus etsii kesäksi 2020 taloushallinnosta innostunutta ostoreskontranhoitajaa Helsinkiin - kenties juuri sinua?

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Tässä #rekrycast -podcastin jaksossa Jesse Kinnunen ja Mia Paatsalo käyvät läpi 5 sääntöä, joita noudattamalla onnistut trainee- tai graduate-ohjelman rakentamisessa.

Jani Raitanen päätyi Insinööritoimisto SRT:lle alunperin kesätyöharjoitteluun rakennesuunnittelun avustajaksi. Neljä vuo...

aTalentin uudet työntekijät 2020.

Vuoden vaihteessa 2020 myyntitiimimme vahvistui neljällä uudella henkilöllä, kun Besjan, Jesse, Pauliina ja Olli aloittivat tiimissämme. Lisäksi aTalentilla aloitti uusi rekrytointiharjoittelija Iida. Keitä nämä uudet huipputyypit ovat ja miltä heidän ensimmäiset päivät aTalentilla ovat tuntuneet? 

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset nuorten ammattilaisten rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen