Taloushallinnon assistentti

Julkaistu 17.03.2020

Ricoh on toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä viestintäpalveluihin erikoistunut maailmanlaajuinen teknologiayritys. Ricoh on mullistanut ihmisten työskentelytapoja jo yli 80 vuoden ajan. Ricohin tunnuslause on imagine. change. Ricoh tarjoaa palveluja ja teknologiaa, jotka auttavat niin yrityksiä kuin yksilöitäkin innovoimaan uusia tehokkaampia työtapoja, toimimaan ympäristöystävällisemmin ja kasvattamaan liiketoimintaa. 

Ricoh Groupilla on toimintaa yli 200 maassa. Maaliskuussa 2018 päättyneenä tilivuonna Ricoh Groupin maailmanlaajuinen liikevaihto oli noin 19,4 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Valtaosa konsernin liikevaihdosta tulee ihmisten ja tiedon kohtaamista helpottavista tuotteista, ratkaisuista ja palveluista. Konserni tunnetaan laadukkaasta teknologiastaan, poikkeuksellisen laadukkaasta asiakaspalvelustaan ja toiminnastaan kestävän kehityksen hyväksi. Lisätietoja löydät osoitteesta www.ricoh.fi ja www.imaginechange.fi

Etsimme uutta Taloushallinnon assistenttia liittymään Ricoh Finlandin taloushallinnon tiimiin! Taloushallinnon assistenttina tehtäväsi tulevat sisältämään ostoreskontraan, kirjanpitoon ja raportointiin liittyviä tehtäviä. 

Odotamme, että olet opinnoissasi suuntautunut taloushallintoon. Olet ehkä jo kartuttanut jotain taloushallinnon kokemusta esimerkiksi kesätöiden tai työharjoittelun kautta, mutta voit olla myös opintojesi loppuvaiheessa ja suorittaa työharjoittelun tässä työtehtävässä. Työotteeltasi olet tarkka ja täsmällinen etkä vierasta rutiineja. Autat mielelläsi muita ja tartut oma-aloitteisesti toimeen. Etsimämme henkilö viihtyy nopeatempoisessa ympäristössä, eikä hätkähdä muutoksia. Toivomme reipasta ja kehittymishaluista asennetta työntekoon.

Tehtävä tarjoaa hyvän tilaisuuden uransa alussa olevalle työskentelemään monipuolisten taloushallinnon tehtävien parissa. Tiimissä apu on tarvittaessa lähellä ja pääset oppimaan osaavilta kollegoiltasi. Toivomme, että pystyt aloittamaan tehtävässä mahdollisimman pian. 

Hakijalta odotetaan: 

  • Soveltuvaa koulutustaustaa (esim. AMK) 
  • Mielellään työkokemusta taloushallinnon työtehtävistä esim. kesätöiden kautta
  • Tarkkuutta ja järjestelmällisyyttä sekä oma-aloitteista ja itseohjautuvaa työskentelyotetta 
  • MS Office-työkalujen tuntemusta, erityisesti vahvaa Excel-osaamista 
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja suomeksi ja englanniksi

Tarjoamme sinulle: 

  • Monipuolisia taloushallinnon työtehtäviä ja työpaikan kansainvälisessä työympäristössä
  • Mahdollisuuden oppia ja kehittyä ammattilaisten tukemana
  • Joustavuutta, vapautta ja vastuuta oman työn osalta 
  • Tiiviin työyhteisön sekä hyvät henkilöstöedut

Kiinnostuitko? Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si pdf-muodossa mahdollisimman pian, sillä käymme saapuneita hakemuksia läpi myös hakuajalla ja etenemme heti sopivan henkilön löydyttyä. Pääset lähettämään hakudokumenttisi täältä: https://apply.atalent.fi/ricoh-finland-taloushallinnon-assistentti-3-2020. Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Recruitment Manager Laura Seppä (040 557 9389, laura.seppa[at]atalent.fi).

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae nyt

Vastaavia avoimia hakuja

Etsimme SOK IT:lle osa-aikaista Assistenttia, jonka tehtäviin kuuluu taloudenhallinnan laskennan ja raportoinnin tehtävät!

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

IT-alan osaajamarkkinoita voi kuvailla villiksi länneksi, jossa parhaat talentit revitään käsistä keinoja kaihtamatta. T...

Internet on täynnä vinkkejä siihen, miten valmistaudut hakijana työhaastattelutilanteeseen, mutta entäpä viime hetken vi...

Tuntuuko siltä, että mielenkiintoiset työt ovat kiven alla? Koetko, että sinulta puuttuu tarvittavat kontaktit saadakses...

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset nuorten ammattilaisten rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen