Technical support specialist

Julkaistu 04.06.2020

Terveystalo on Suomen verkostoltaan suurin terveyspalveluyritys. Tarjoamme yleis- ja erikoislääkäripalveluja, työterveys- ja työhyvinvointipalveluja, sairaalapalveluja, diagnostiikkapalveluja (laboratorio, kuvantaminen ja seulonta), kliinisiä lääketutkimuksia ja suunterveyden palveluja. Asiakkaitamme ovat yksityishenkilöt, yritykset ja yhteisöt, vakuutusyhtiöt sekä julkinen sektori. Vuonna 2018 Terveystalossa asioi 1,2 miljoonaa yksittäistä asiakasta. Lääkärikäyntejä tehtiin noin 3,5 miljoonaa. Vuonna 2019 valtakunnallinen verkostomme kattoi noin 260 toimipaikkaa eri puolilla Suomea. Toimipaikkaverkostoa täydentävät ympäri vuorokauden saatavilla olevat digitaaliset palvelut. Oma väki sanoo, että olemme joustava ja työntekijää arvostava työpaikka, jossa on hyvät mahdollisuudet kouluttautua ja kehittyä entisestään.

Terveydenhuollon digitalisaation eturintamassa kulkeva Terveystalo etsii Technical support specialistia osaksi moniammatillista sovelluskehityksen tiimiään! Tehtävässä pääset työskentelemään Terveystalon oman Sirius-ohjelmiston kanssa, jota käytetään yritysasiakkaiden keskuudessa työkyvyttömyystapausten ennakointiin ja ennaltaehkäisyyn. Tiivistetysti kerrottuna työnkuvasi tulee sisältämään erilaisia selvitystehtäviä asiakkaiden auttamiseksi: etsit niin sanotusti ”pellin alta” vastauksia asiakkaiden kohtaamiin ongelmiin. Pääset ratkaisemaan mielenkiintoisia ongelmia ja toimimaan terveydenhuollon digikehityksen eturintamassa. Tämän lisäksi esimerkiksi integroit uusia yritysasiakkaita järjestelmään. Tehtävässä viestit asiakkaiden suuntaan ja osaatkin myös näppärästi kääntää teknisiä asioita yleiskielelle.  

Toivomme, että SQL-tietokantahaut, Linux-komennot ja shell- ja bash-skriptaus ovat sinulle tuttuja. Ohjelmointiosaamista tehtävä ei vaadi, mutta sinun tulisi osata kuitenkin lukea ainakin hieman koodia. Tämä rooli soveltuu hyvin selvittelystä pitävälle ongelmanratkaisijalle, joka haluaa työskennellä osana tiimiä, mutta on kuitenkin työskentelytavoiltaan itseohjautuva. Olisi toivottavaa, että pystyt kommunikoimaan teknisiä asioita henkilöille, joilla ei välttämättä ole teknistä taustaa. Saat ympärillesi osaavan tiimin, joka auttaa sinua alkuun pääsemisessä. Rooli on lähtökohtaisesti kokoaikainen, mutta pieni jousto voi olla mahdollista. 

Hakijalta odotetaan:

  • Soveltuvia opintoja sekä hieman aiempaa relevanttia työkokemusta (esim. kesätyön tai työharjoittelun kautta), tai jo pidempää työkokemusta vastaavassa tehtävässä toimimisesta
  • Osaamista SQL-tietokantahauista, Linux-komennoista ja shell- ja bash-skriptauksesta 
  • Excel –osaamista 
  • Vahvaa suomen kielen taitoa

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • Ohjelmointiosaaminen
  • Asiakaspalvelukokemus 
  • Vahva englannin kielen taito

Tarjoamme sinulle:

  • Mahdollisuuden päästä näkemään, kuinka modernia ohjelmistokehitystä tehdään suuressa organisaatiossa
  • Tehtävän, jossa pääset haastamaan itseäsi ja laittamaan oppimasi teoriapohjan käytäntöön 
  • Rempseän ja kompaktin kokoisen tiimin, joka tukee kehittymistäsi   
  • Modernit toimitilat ydinkeskustassa  

Mikäli tämä tehtävä herätti kiinnostuksesi, lähetä hakemuksesi ja CV:si PDF-muodossa viimeistään 21.6. mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/terveystalo-technical-support-specialist-6-2020. Huomaathan, että käymme hakemuksia läpi jo hakuajan aikana ja saatamme myös edetä prosessissa. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja ensimmäisen mahdollisen aloituspäivän tehtävässä. 

Terveystalosta työnantajana voit lukea lisää osoitteesta https://www.terveystalo.com/fi/Yritystietoa/Terveystalo-tyontantajana/Digital-Health/. Hakuprosessia ja tehtävää koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Lisa Jokinen (050 599 1835, lisa.jokinen[ät]atalent.fi).

Tässä tehtävässä työllistyt aTalentin työntekijäksi Terveystalon palvelukseen.

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae nyt

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Meriteollisuus saattaa antaa suurelle yleisölle mielikuvan ruostuneista telakoista ja loputtomista hitsaushommista. SeaK...

"Hei, nyt on sellainen tilanne, että olen löytänyt mun unelmien duunipaikan ja se ei ole enää täällä."
Tässä #rekrycast...

IT-alan osaajamarkkinoita voi kuvailla villiksi länneksi, jossa parhaat talentit revitään käsistä keinoja kaihtamatta. T...

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset nuorten ammattilaisten rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen