Technical Support Specialist

Julkaistu 01.09.2021

Technical Support Specialist

Vuonna 2007 perustettu Benemen on johtava pilvipohjaisten viestintäpalveluratkaisujen tarjoaja Pohjoismaissa. Sen pääkonttori sijaitsee Helsingissä, ja sillä on toimistot lisäksi Ruotsissa ja Tanskassa. Benemenillä on 70 työntekijää ja yhtiön asiakkaisiin lukeutuvat muu muassa Finnair, Volvo and Staples. Benemenin strategiana on tarjota täysin integroitu, koko yrityksen kattava puheratkaisu keskisuurille ja suurille yrityksille. Benemen on osa kansainvälistä Enreach-konsernia, joka on Euroopan johtava toimija yhdistetyssä viestinnässä. Enreach tarjoaa asiakkailleen älykkäitä, integroituija IT- ja viestintäratkaisuja, jotka varmistavat parhaan mahdollisen viestinnän ja työnkulun organisaatioiden välillä. Konserni toimii yli 25 maassa, ja sillä 975 työntekijää 18 eri toimipaikassa Euroopassa. Lue Enreachista ja Benemenistä lisää täältä: https://enreach.com/en & https://www.benemen.com/fi-FI/.

Etsimme asiakaspalveluhenkistä ja teknisestä ongelmanratkaisusta kiinnostunutta Technical Support Specialistia osaksi neljän hengen asiakastuen first line-tiimiämme. Tässä tehtävässä vastaat asiakkaiden tukipyyntöihin ja ratkot teknisiä ongelmatilanteita laajalla skaalalla aina matkapuhelimien ja SIM-korttien toimintahäiriöistä ohjelmistoihin liittyviin vikatilanteisiin ja muutospyyntöihin (esim. käyttäjäoikeuksien ja toiminnallisuuksien muutokset). First line-tukitiimille ohjautuvat keskitetysti asiakkaiden ensimmäiset yhteydenotot. Vastaanotat ja ratkot tukipyyntöjä sekä puhelimitse että viestitse tiketöintijärjestelmän välityksellä. Tehtäviisi kuuluu siten myös päivittäinen puhelinasiakaspalvelu. Tukipyynnöt tulevat suoraan asiakasyritystemme pääkäyttäjiltä tai operaattoripalveluiden loppukäyttäjiltä. Oman tiimisi lisäksi teet tiiviisti yhteistyötä esimerkiksi tuotantotiimin kanssa isoissa ja kriittisissä ongelmatilanteissa.

Tämä tehtävä tarjoaa sinulle mahdollisuuden syventyä monipuolisesti Benemenin uniikkeihin ohjelmistoratkaisuihin sekä kehittää laaja-alaisesti osaamistasi operaattori- ja telekommunikaatiopalveluista. Kiinnostuksesi ja osaamisesi mukaan sinulla on jatkossa mahdollisuus suunnata tehtävänkuvaasi esimerkiksi asiakkaiden käyttökoulutuksiin tai jonkin järjestelmämme erityisasiantuntijuuteen, tai voit myös ottaa enemmän roolia asiakkuuksien hallinnassa ja kasvattamisessa.

Voit olla vielä urasi alussa tai jo kokeneempi IT-alan osaaja, kunhan sinulla on kykyä tekniseen ongelmanratkaisuun ja olet kartuttanut teknistä osaamistasi esimerkiksi töiden tai opintojen kautta. Työskentelet luontevasti osana tiimiä sekä palvelet asiakkaita aktiivisella ja positiivisella otteella asiakastyytyväisyyden arvon ymmärtäen.

Odotamme sinulta:

  • Hyviä tietoteknisiä valmiuksia ja kykyä tekniseen ongelmanratkaisuun
  • Teknistä taustaa (esim. opinnoista tai töistä)
  • Asiakaspalvelukokemusta ja palveluhenkisyyttä
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Lisäksi katsomme eduksi:

  • Työkokemuksen teknisestä tuesta
  • Hyvän ruotsin kielen taidon (osa asiakkaistamme ovat ruotsinkielisiä)
  • Telekommunikaatio- ja operaattoripalveluiden tuntemuksen

Tarjoamme sinulle:

  • Mahdollisuuden päästä osaksi Benemenin kasvutarinaa ja telekommunikaatioalan muutosta. Rakennamme toimialalle uutta ekosysteemiä ja haluamme kasvaa ja kansainvälistyä!
  • Mahdollisuuden uuden oppimiseen ja ammatillisen osaamisesi kehittämiseen
  • Monipuolisen työnkuvan ketterässä, joustavassa ja startup-henkisessä yrityksessä
  • Sitoutuneen työporukan, jossa vallitsee hyvä henki ja tekemisen meininki
  • Lämpimän vastaanoton sekä tukea ja perehdytystä työhösi
  • Kilpailukykyisen palkan ja hyvät edut (esim. puhelin-, lounas-, kulttuuri- ja liikuntaetu)

Kiinnostuitko? Hienoa! Lähetä ansioluettelosi sekä hakemuksesi PDF-muodossa viimeistään 21.9.2021 mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta. Kerrothan hakudokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän. Emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset.

Voit tutustua Benemeniin tarkemmin täällä: https://www.benemen.com/fi-F_I/_. Lisätietoja hakuprosessista tarjoaa Recruitment Manager Sofia Latva-Koivisto (+358 50 321 4473, sofia.latva-koivisto[at]atalent.fi).

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Benemen Oy:n palvelukseen.

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae nyt

Vastaavia avoimia hakuja

Technical

FNZ

FNZ is now looking for a customer-oriented Migration Solution Consultant to join FNZ’s team in the Nordics! In this position you’ll be taking ownership on FNZ’s Nordic customers and act as a bridge between their business requirements and the impact of Migration and the technical components. You’ll be leading FNZ’s clients through the Migration implementation, ensuring the requirements from each impacted business unit have been assessed, documented, implemented and ultimately successfully delivered.

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Tilaamalla työpaikkavahdin saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Korvia huumaava hiljaisuus – eikö sinunkaan työpaikallasi puhuta palkoista?
Tiedätkö kollegojesi palkat? Jotkut tiedust...

Energiayhtiö Carunalla yhdessä tekemistä pidetään todella tärkeänä – niin töissä kuin töiden ulkopuolella. Yhtenä päivän...

Aktiassa pankki- ja finanssialan digitaaliset innovaatiot ovat liiketoiminnan ytimessä. Vaikka työt ovat vastuullisia ja...

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset asiantuntijoiden rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen