Technical Support Specialist

Julkaistu 10.09.2021

Technical Support Specialist

Logmaster Oy on Suomen johtavia logistiikka-alan tietojärjestelmien toimittajia. Erityisalaamme ovat varastonhallintajärjestelmät ja logistiikkaketjun tiedonvälityksen integrointi. Jokainen järjestelmä on modulaarinen ja räätälöitävissä asiakkaan tarpeiden mukaan. Kasvuyrityksenä katsomme vankasti tulevaisuuteen ja haluamme olla alan kärkeä! Meillä pääset osaksi pientä ja joustavaa työyhteisöä, jossa sinulla on mahdollisuus vaikuttaa omaan rooliisi ja kehittää ammatillista osaamistasi. Sijaitsemme Turun keskustan tuntumassa ja työllistämme tällä hetkellä 7 IT-alan osaajaa.

Etsimme kehittymishaluista Technical Support Specialistia teknisen tuen tiimiimme Turkuun. Tässä tehtävässä ratkot asiakkailtamme tulevia teknisiä tukipyyntöjä ja ongelmatilanteita kehittämiimme logistiikka-alan tilaus- ja varastonhallintajärjestelmiin liittyen. Pääset paneutumaan erityyppisiin ongelmatilanteisiin, jotka saattavat juontaa juurensa esimerkiksi johonkin vikaan ohjelmassa tai sen rakenteissa. Luet siis koodia, tulkitset mitä järjestelmässä tapahtuu ja mistä mahdollinen ongelma johtuu. Lisäksi tehtäviisi kuuluu tietokantojen käsittelyä, datan analysointia, raporttipohjien tekoa sekä asiakkaiden koulutusta ja neuvontaa. Olet asiakkaisiin yhteydessä puhelimen ja viestien välityksellä. Tukipyynnöt tulevat keskitetysti tukitiimin sähköpostiin, josta ne ohjataan tiimin ratkottavaksi.

Tässä tehtävässä pääset kehittämään IT-osaamistasi kokeneiden teknisen tuen ja ohjelmistokehityksen eksperttien kanssa. Osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan voit suunnata rooliasi jatkossa myös koodauksen pariin esimerkiksi integraatioiden ja rajapintojen kehitykseen ja kasvaa kanssamme ohjelmistokehityksen ammattilaiseksi! Tällä hetkellä meillä käytössä olevia teknologioita ovat mm. C#, PHP, JavaScript, Angular, HTML, CSS, ja SQL.

Tehtävä sopii hyvin esimerkiksi uransa alkupuolella olevalle henkilölle, jolla on positiivista asennetta ja kehittymispotentiaalia. Ennen kaikkea odotamme, että olet kiinnostunut teknisestä ongelmanratkaisusta. Lisäksi toivomme sinulta hyviä yhteistyötaitoja sekä palveluhenkisyyttä, sillä olet tiiviisti yhteydessä niin asiakkaisiin kuin työkavereihisi Logmasterilla.

Odotamme sinulta:

  • Palveluhenkisyyttä ja mielenkiintoa tekniseen ongelmanratkaisuun
  • Hyviä tietoteknisiä valmiuksia
  • Perustason ohjelmointiymmärrystä: kykyä lukea ja käsitellä koodia
  • Perustason tietokantaosaamista (SQL)
  • Hyviä kommunikointitaitoja suomeksi

Katsomme eduksesi:

  • Aiemman kokemuksen ohjelmoinnista
  • Hyvät kommunikointitaidot englanniksi

Tarjoamme sinulle:

  • Työpaikan kehittyvällä ja kilpaillulla logistiikka-alalla mielenkiintoisten asiakkaiden kanssa. Katsomme vankasti tulevaisuuteen ja haluamme olla alan kärkeä!
  • Joustavan ja rennon työympäristön, jossa pääset tekemään monipuolisia tehtäviä ja kehittämään osaamistasi ilman valmiiksi määriteltyjä lokeroita
  • Mahdollisuuden oppia uutta ja ura-mahdollisuuksia esimerkiksi ohjelmoinnin parissa
  • Perehdytystä, apua ja tukea koko tiimiltä
  • Kilpailukykyisen palkan

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan Logmasterin palvelukseen.

Jos kiinnostuit ja koet olevasi sopiva henkilö tehtävään, lähetä meille CV:si ja hakemuskirjeesi (PDF-muodossa) viimeistään 27.9.2021 aTalentin hakujärjestelmän kautta. Kerrothan hakudokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän. Jos sinulla on LinkedIn-, Github-, tai Bitbucket -profiili, linkkaathan myös ne mukaan niin tutustumme niihin mielellämme.

Log Masterista voit lukea lisää osoitteessa: https://www.logmaster.fi/. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Sofia Latva-Koivisto (puh. +358 50 321 4473, sofia.latva-koivisto(at)atalent.fi).

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae nyt

Vastaavia avoimia hakuja

Technical

Bitmore etsii IT-asiantuntijaa osaksi kasvavaa porukkaansa Espooseen. Tehtävässä sijoitut tukitiimiin, jossa toimit monipuolisissa tehtävissä asiakkaiden IT-ratkaisuihin, muun muassa ohjelmistoihin, tietoliikenteeseen, tietoturvaan ja työasemiin liittyen.

Oletko tietoteknisesti näppärä ongelmanratkaisija, jolta löytyy myös asiakaspalvelukokemusta ja palvelualtista asennetta? Ketterä ja kasvava Benemen (Part of Enreach) etsii nyt Helsinkiin Technical Support Specialistia ratkomaan teknisiä ongelmatilanteita ja syventymään operaattori- ja telekommunikaatiopalveluiden maailmaan.

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Tilaamalla työpaikkavahdin saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Irtisanoutuminen ja suosittelun pyytäminen ovat normaaleja asioita, mutta ne ymmärrettävästi jännittävät monia. Näillä o...

aTalent-tiimiin tänä vuonna liittyneet Jessica Vilppula ja Roosa Lönnqvist kertovat tässä jutussa, millaista aTalentille...

Harva työskentelee nykypäivänä koko uransa ajan samassa tehtävässä ja työnantajalla, joten työpaikkaakin vaihdetaan vähi...

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset asiantuntijoiden rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen