Technical Support Specialist

Julkaistu 01.04.2019

Kiinnostaako työskentely alalla, jossa pääset mukaan edistämään modernin puheentunnistusteknologian voittokulkua terveydenhuollon toimialalla? Haluatko olla omalta osaltasi vaikuttamassa terveystiedon kirjaamisen teknologiseen kehitykseen? Oy Konttorityö on 80-vuotias, alkujaan konttoritekniikan perheyritys. Tänä päivänä meillä on poikkeuksellisen vahva asema ja kokemus terveydenhuollon sanelu- ja puheentunnistusjärjestelmien toimittajana. Olemme toimineet alalla jo 1960-luvulta lähtien ja puheentunnistuksenkin parissa on vierähtänyt kohta kaksi vuosikymmentä. Päämiestemme Philipsin ja Nuancen sanelu- ja puheentunnistustuotteet ovat maailmanlaajuisesti tunnettuja alansa markkinajohtajia. Suomessa kumppaneitamme ovat kaikki merkittävimmät terveydenhuollon tietojärjestelmien toimittajat.

Jatkuvuuden varmistamisella on tärkeä asema yrityskulttuurissamme. Uskallammekin ylpeinä sanoa, että olemme työantajana poikkeuksellinen – täältä lähdetään useimmiten vain eläkkeelle. Henkilöstön vaihtuvuus on minimaalista. Olemme tulkinneet sen niin, että meillä on hyvä olla töissä. Asemapaikkamme sijaitsee Helsingin Pohjoisesplanadilla suojellussa kiinteistössä.

Konttorityö etsii joukkoonsa itseohjautuvaa ja analyyttista Technical Support Specialistia! Tässä tehtävässä työskentelet modernia teknologiaa (esim. tekoälyä) hyödyntävien puheentunnistusjärjestelmien ja -laitteiden tukifunktioiden parissa. Roolissa vastaat ja ratkot Konttorityön kumppaneilta, asiakkailta ja loppukäyttäjiltä tulevia tukipyyntöjä. Päivittäisiin työtehtäviisi kuuluvat tukipyyntöjen kirjaaminen tietojärjestelmään, ongelmien selvittäminen ja ratkaisu sekä niistä viestiminen asianomaisten suuntaan. Teet töitä osana teknisen asiakastuen tiimiä, johon kuuluu sinun lisäksesi 3 muuta alan asiantuntijaa. Työskentely tapahtuu Windows verkkoympäristössä, mutta työskentelet aktiivisesti myös Citrixin, RDS:n (Radio Data System) ja virtuaaliohjelmistojen parissa. Pääosin työsi tapahtuu Konttorityön toimistolla, mutta teet myös jonkin verran lähitukikäyntejä asiakkailla, pääasiassa Uudellamaalla ja Varsinais-Suomessa. Työnkuvaasi kuuluu myös asiakkaiden ja loppukäyttäjien kouluttamista sekä koulutusmateriaalien valmistelua.

Tämä rooli soveltuu hyvin sinulle, joka olet selvittelystä syttyvä ongelmanratkaisija! Haluat työskennellä osana tiimiä, mutta olet työskentelytyyliltäsi itseohjautuva. Lisäksi nautit asiakasrajapintatyöskentelystä ja sinulla on kyky viestiä teknisistä asioista ymmärrettävästi vastaanottajan taustasta riippumatta. Sinulla on tekninen koulutustausta ja ymmärrystä tietojärjestelmistä. Olet ehtinyt kerryttää työkokemusta esimerkiksi teknisestä asiakastuesta ja ymmärrät siten asiakastuen toimintamalleja.

Hakijalta odotetaan:

  •  Soveltuvaa teknistä tutkintoa (esim. AMK tai hieman kokeneempi Datanomi)
  • Jonkin verran aikaisempaa työkokemusta esimerkiksi teknisen tuen tehtävistä
  •  Vahvaa kiinnostusta tekniseen ongelmanratkaisuun sekä itseohjautuvaa työotetta
  •  Osaamista Windows-verkkoympäristöistä
  •  Erinomaisia viestintä- ja vuorovaikutustaitoja  
  •  Vahvaa suomen ja englannin kielen taitoa
  •  B-ajokorttia

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • Citrix-, VMware-, ja RDS-osaaminen
  • SQL -tietokantaosaaminen
  • Muu kielitaito

Tehtävä tarjoaa mahdollisuuden edetä urallasi myös vaativampiin asiakasprojekteihin, joissa pääset näkemään käyttöönottoprojektien koko elinkaaren. Toimisto sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Helsingin keskustassa. Toimistotilat ovat omaa luokkaansa ja tuovat oman lisämausteensa työssäviihtymiseen. Konttorityö tarjoaa sinulle vakaan ja luotettavan työpaikan, jossa pääset kehittymään ja oppimaan uutta alati kehittyvällä toimialalla.

Tarjoamme sinulle:

  •  Mielenkiintoisen työn terveydenhuollon kehittyvän teknologian parissa
  •  Vakaan ja tiiviin työyhteisön, jossa pidämme huolta työntekijöistämme ja annamme vastuuta
  •  Mahdollisuuden oma osaamisen kehittämiseen ja uralla etenemiseen
  •  Viihtyisän toimiston Helsingin keskustassa

Mikäli olet oikea henkilö täyttämään nämä saappaat, lähetä hakemuksesi sekä CV:si viimeistään Su 14.4.2019 mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/oy-konttorityo-ab-technical-support-specialist-4-2019. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja mahdollisen aloituspäivän.

Oy Konttorityöstä voit lukea lisää osoitteessa: https://speech.fi/. Tehtävää, hakuprosessia sekä aikataulua koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Recruitment Manager Milla Saari (+358 50 5241998, milla.saari[ät]atalent.fi).

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Oy Konttorityö Ab palvelukseen.

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae tästä

Vastaavia avoimia hakuja

Are you interested in gaming - both the visual and the technical side of games? You could be the aspiring GameUI-Designer we're looking for!

Are you a programmer by day and a gamer by night? You could be the aspiring game developer we're looking for!

Wihurin Tekninen Kauppa etsii nyt testauksen ammattilaista Test Manageriksi!

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Hyvä hakijakokemus on avain työnantajamielikuvan kehittämiseen. Tässä 6 helppoa vinkkiä joilla parannat yrityksesi hakijakokemusta välittömästi.

Jouni Räisänen is a Team Lead in FPGA verification team in Oulu. His team works on the field of 5G with various verifica...

Otto Koskinen works at Nokia in the Integration team as a System-on-Chip Designer. His journey at Nokia started 2,5 year...

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset nuorten ammattilaisten rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen