Technical Support Specialist (verkkokauppa)

Julkaistu 10.01.2022

Technical Support Specialist (verkkokauppa)

SOK (Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta) on keskusliike, jossa tuotetaan S-ryhmään kuuluville osuuskaupoille asiantuntija- ja tukipalveluita. Lisäksi SOK vastaa S-ryhmän strategisesta ohjauksesta ja liiketoimintaketjujen kehittämisestä. SOK:lla työskentelee yli 2 000 asiantuntijaa, joista suurin osa, noin 1 500, on vaativissa liiketoiminnan, tuki- ja palvelutoimintojen asiantuntijatehtävissä. S-ryhmässä pääset todella vaikuttamaan suomalaisten arkeen: muun muassa siihen, miten ja mitä suomalaiset syövät, millaisia hotelli- ja ravintolaelämyksiä tarjoamme ja millaisen tankkauskokemuksen voimme tarjota ABC-asemilla.

SOK ITD vastaa suuresta osasta kaupparyhmän teknologian tuotannosta ja ylläpidosta sekä IT- ja digikehityksestä. Datalla johtaminen ja sen kehittäminen on yksi keskeisistä SOK:n painopistealueista niin nykyisten kuin tulevienkin palveluiden ja konseptien suunnittelussa sekä toteutuksessa.

Etsimme SOK:n IT- ja digikehitysyksikköön kahta aktiivista ja proaktiivista Technical Support Specialistia täysipäiväiseen ja kuuden kuukauden määräaikaiseen työsuhteeseen! Määräaikaisen suhteen jälkeen sinulla on mahdollisuus jatkaa työtehtävässä SOKilla.

Tässä roolissa tehtäviisi kuuluu verkkokauppaympäristön tilaushallintajärjestelmän tuotannon teknisten ongelmien selvitys, palvelupyyntöjen vastaanottaminen ja niiden selvittäminen tietokannasta tai lokitietoja tutkimalla, monitoroinnissa avustaminen (esim. valvontajärjestelmästä tulevan hälytyksen selvitys) sekä julkaisujen tekeminen. Technical Support Specialist huolehtii siitä, että kehitystyön jälkeen ilmenevät häiriötilat korjataan ja selvitetään mahdollisimman pian. Osan pyynnöistä ratkaiset itse erilaisia järjestelmiä käyttäen ja osan koordinoit ja tiketöit oikealle taholle sekä seuraat ja varmistat, että tiketti tulee suoritettua. Tehtävässä riittää, että osaat lukea koodia, mutta eduksi luemme kokemuksen ohjelmistokehityksestä ja AWS-pilvipalvelun käytössä. Tehtävänkuvaa on mahdollista myös laajentaa osaamisesi ja kehittymisesi mukaan, esimerkiksi laajemmin ohjelmistokehitykseen liittyviin tehtäviin.

Tehtävässäsi työskentelet läheisesti sisäisten sidosryhmien, kuten liiketoiminnan, IT:n ja asiakaspalvelun kanssa, jonka vuoksi edellytämme sinulta hyviä vuorovaikutustaitoja. Arvostamme myös suuresti kykyä koordinoida ja sietää painetta, sillä tehtävässä pyörität samanaikaisesti useita eri tehtäväkokonaisuuksia. Tehtävässä menestyäksesi tarvitset suunnitelmallista ja systemaattista toimintatapaa, tarkkuutta sekä kykyä itsenäiseen ongelmanratkaisuun. Toivomme myös, että prosessien automatisointi kiinnostaa sinua, sillä sinulla on mahdollisuus laajentaa tehtävänkuvaasi tarkemmin monitorointiin sekä prosessien automatisointiin ongelmien ja bugien selvitysten pohjalta.

Ennen kaikkea toivomme sinun viihtyvän järjestelmien parissa ja omaavan jo relevanttia työkokemusta IT-kentältä. Etsimme henkilöitä pikaisella aikataululla, joten toivomme sinun pystyvän aloittamaan tehtävässä mahdollisimman pian.

Hakijalta odotetaan:

  • Relevantteja korkeakouluopintoja esimerkiksi teknilliseltä alalta
  • Aiempaa pohjaa joko IT-tai järjestelmäpainotteisista tehtävistä
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
  • Ymmärrystä tietokannoista ja koodinlukutaitoa

Eduksi luetaan:

  • Kokemus ohjelmistokehityksestä
  • AWS pilvipalvelun tuntemus (esim. Dynamo DB)
  • Aiempi kokemus järjestelmistä (esim. Jira, tuotetiedon hallintajärjestelmät, verkkokauppa-alustat, monitorointityökalut )

SOK:lla pääset työskentelemään Suomen suurimmalla kaupan alan toimijalla, sekä laadukkaiden verkkokauppojen parissa. Verkkokauppoihin (Prisma, Sokos) panostetaan ja vertailukohtaa haetaan maailmalta. Tehtävässä pääset toimimaan monipuolisten asiantuntijoiden parissa ja kehittämään myös omaa osaamistasi IT-alalla. Suuri ja monipuolinen yritys mahdollistaa sen, että määräaikaisuuden jälkeen sinulla on mahdollisuus saada jatkoa tai esimerkiksi kehittyä talon sisällä muihin, esimerkiksi ohjelmistokehityksen tehtäviin.

Kiinnostuitko? Lähetä ansioluettelosi sekä motivaatiokirjeesi PDF-muodossa viimeistään 23.1.2022 mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta. Kerrothan hakudokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän. Emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset.

Tehtävää, hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Avainsasiakaspäällikkö Sanni Järvenpää, sanni.jarvenpaa(at)atalent.fi.

Tässä tehtävässä tulet työllistymään aTalent Recruitingin työntekijäksi SOK:lle.

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae nyt

Vastaavia avoimia hakuja

Technical

Do you want to work in an exciting and quickly growing fintech industry with modern technologies and supportive teammates? Enfuce, the forerunner in the fast-moving fintech world, is now looking for both experienced and beginner Business Service Specialists to join their growing team of talented experts. As a Business Service Specialist, you’ll be working in the frontline of B2B customer relationships, ensuring the best in class customer service to Enfuses customers. Read more and apply!

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Tilaamalla työpaikkavahdin saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Korvia huumaava hiljaisuus – eikö sinunkaan työpaikallasi puhuta palkoista?
Tiedätkö kollegojesi palkat? Jotkut tiedust...

Energiayhtiö Carunalla yhdessä tekemistä pidetään todella tärkeänä – niin töissä kuin töiden ulkopuolella. Yhtenä päivän...

Aktiassa pankki- ja finanssialan digitaaliset innovaatiot ovat liiketoiminnan ytimessä. Vaikka työt ovat vastuullisia ja...

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset asiantuntijoiden rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen