Tekninen asiakaspalvelija

Julkaistu 04.01.2021

Lahti Precision on punnituksen, materiaalien käsittelyn ja varastoinnin asiantuntijayritys. Strategisena tavoitteenamme on merkittävä kasvu punnitustoimialan digitaalisissa palveluissa sekä jäte- ja kiertotaloustoimialalla. Palvelukokonaisuutemme tehostaa asiakkaan liiketoimintaa ja tuo merkittäviä hyötyjä myös asiakkaiden asiakkaille ja kumppaneille. Toimintatapamme säästää energiaa ja luonnonvaroja. Arvomme perustuvat vastuullisuuteen, toistemme arvostamiseen, kestävään kannattavuuteen ja asiakkaidemme menestyksen tukemiseen.

Kaikkea toimintaamme sävyttää innostus ja vahva tekemisen meininki. Liiketoimintamme on kansainvälistä ja yhtiössä työskentelee osaava joukko ammattilaisia. Olemme vahva toimija kotimaassa, mutta merkittävä osa myynnistämme tulee kansainvälisestä kaupasta. Laitteitamme ja palveluitamme on käytössä maailmanlaajuisesti. Lue lisää yrityksestä täällä: https://lahtiprecision.com/.

Lahti Precision etsii Teknistä asiakaspalvelijaa mScales-tiimiin Lahteen. mScales on digitaalinen punnituspalvelu ja alusta, jonka kautta teollisuuden punnitukset voidaan automatisoida sekä hallita mobiilisti ja reaaliaikaisesti. Pilvipohjaiseen palveluun voidaan liittää erilaisia vaakoja ja IoT-laitteita. mScales on käytössä laajasti asiakkaillamme ja heidän kumppaneillaan sekä kuljettajilla itsepalvelupunnituksissa. Tulevina vuosina panostamme etenkin kansainväliseen kasvuun ja palvelun skaalautumiseen – tarvitsemme sinut mukaan mahdollistamaan sen!

Teknisenä asiakaspalvelijana tarjoat tukea asiakkaillemme mScales SaaS-palvelun käytössä ja ratkaiset ongelmia pääasiassa etäyhteyksien välityksellä. Asiakkaiden tyypilliset tukitarpeet liittyvät ohjelmiston käyttöönottoon ja tehokkaaseen hyödyntämiseen. Tehtävissä kehittyessäsi pääset laajentamaan vastuutasi käyttöönottoprojekteissa, joissa järjestelmä viedään asiakkaan ympäristöön ja asiakas perehdytetään tuotteen käyttöön. Lisäksi osallistut palvelumme jatkokehitykseen esimerkiksi ideoimalla uusia ominaisuuksia sekä luomalla käyttöohjeita ja opetusvideoita.

Toivomme sinulta soveltuvaa työkokemusta asiakaspalvelutehtävistä, esimerkiksi ohjelmistopalveluiden, ratkaisumyynnin, IT-tuen tai logistiikan tehtävistä. Sinulla voi olla myös kaupallinen asiakaspalvelu- tai myyntitausta, jolloin toivomme, että olet hankkinut tietoteknisen ymmärryksen esimerkiksi koulutuksen tai harrastuneisuuden kautta. Olet työskentelyotteeltasi asiakaspalveluhenkinen ongelmanratkaisija, joka nauttii monipuolisista tehtävistä osana tiimiä. Toimit luontevasti myös painetilanteissa ja pidät monet langat käsissäsi hyvällä asenteella. Perehdytämme sinut kattavasti tehtävään ja palvelumme käyttöön, mutta aiempi kokemus ohjelmistoratkaisuista on eduksesi.

Tarjoamme sinulle:

  • Monipuolisen tehtäväalueen, jossa pääset myös osallistumaan palvelumme kehitykseen
  • Mahdollisuuden kehittyä ammattilaiseksi kasvavassa ja kansainvälistyvässä yrityksessä teollisuuden punnitusratkaisujen parissa
  • Mukavan tiimin, jossa vallitsee kannustava ja innovatiivinen ilmapiiri
  • Kattavan perehdytyksen ja asiantuntevan tiimin tuen
  • Liikunta- ja kulttuurisetelit sekä tuettua harrastustoimintaa

Hakijalta odotetaan:

  • Soveltuvaa työkokemusta asiakasrajapinnasta esimerkiksi IT-alalta, ratkaisumyynnistä tai tukitehtävistä
  • Asiakaspalvelutaitoja, oppimishalukkuutta ja ongelmanratkaisukykyä
  • Tietoteknistä perusymmärrystä sekä kykyä hahmottaa isompia kokonaisuuksia
  • Vahvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • Tietokanta- ja tietomalliosaaminen
  • Ruotsin tai saksan kielitaito

Kiinnostuitko teknisen asiakaspalvelijan tehtävästä Lahti Precisionilla? Lähetä hakemuksesi sekä CV:si pdf-muodossa viimeistään 18.1.2021 mennessä. Mainitsethan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja mahdollisen aloituspäivän.

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan Lahti Precisionin työntekijäksi.

Tehtävää, hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin rekrytointipäällikkö Mikko Lahti (+358 400 495 946, mikko.lahti[ät]atalent.fi).

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae nyt

Vastaavia avoimia hakuja

Carunan kesäharjoittelijana pääset mukaan tekemään satojen suomalaisten arjesta parempaa. Miltä kuulostaisi kesä osana Carunan sähköverkko- ja liittymäpalveluihin erikoistunutta tiimiä, jossa pääset haastamaan itseäsi erilaisten teknisten asiakaspalvelutehtävien ja tilausten parissa? Tiimin jäsenenä liityt osaksi Carunan 40-henkistä, asiakaskokemukseen ja verkkopalveluihin keskittynyttä yksikköä, mikä antaa sinulle hyvät eväät tulevaa uraasi varten.

Miltä kuulostaisi kesä osana Carunan asiakaskokemukseen sekä verkkopalveluihin erikoistunutta tiimiä, mielenkiintoisten verkkosopimuksiin liittyvien tehtävien parissa? Asiakaskokemus ja verkkopalvelut -tiimin tavoitteena on tehdä satojen suomalaisten arjesta parempaa. Tiimin asiantuntijat ovat erikoistuneet sähköverkon palveluihin, liittymäpalveluihin sekä sopimus- ja laskutuspalveluihin.

Carunan kesäharjoittelijana pääset mukaan tekemään satojen suomalaisten arjesta parempaa. Miltä kuulostaisi kesä Carunan laskutuspalvelutiimissä, jossa pääset haastamaan itseäsi erilaisten laskutuksen ja saatavien hallinnan tehtävien parissa? Laskutuspalvelutiimin jäsenenä liityt osaksi Carunan asiakaskokemukseen ja verkkopalveluihin keskittynyttä yksikköä, mikä antaa sinulle hyvät eväät tulevaa uraasi varten.

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Tilaamalla työpaikkavahdin saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Korvia huumaava hiljaisuus – eikö sinunkaan työpaikallasi puhuta palkoista?
Tiedätkö kollegojesi palkat? Jotkut tiedust...

Energiayhtiö Carunalla yhdessä tekemistä pidetään todella tärkeänä – niin töissä kuin töiden ulkopuolella. Yhtenä päivän...

Aktiassa pankki- ja finanssialan digitaaliset innovaatiot ovat liiketoiminnan ytimessä. Vaikka työt ovat vastuullisia ja...

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset asiantuntijoiden rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen