Tuoteylläpidon koordinaattori (8 paikkaa)

Julkaistu 02.03.2021

SOK (Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta) on keskusliike, jossa tuotetaan S-ryhmään kuuluville osuuskaupoille asiantuntija- ja tukipalveluita. Lisäksi SOK vastaa S-ryhmän strategisesta ohjauksesta ja liiketoimintaketjujen kehittämisestä. SOK:lla työskentelee yli 1800 asiantuntijaa, joista suurin osa toimii vaativissa liiketoiminnan, tuki- ja palvelutoimintojen asiantuntijatehtävissä. S-ryhmässä pääset todella vaikuttamaan suomalaisten arkeen: siihen, miten ja mitä suomalaiset syövät, millaisia hotelli- ja ravintolaelämyksiä tarjotaan ja millaisen tankkauskokemuksen S-ryhmä tarjoaa ABC-asemilla.

Etsimme uusia Tuoteylläpidon koordinaattoreita aloittamaan nopealla aikataululla SOK:n Marketkaupan ketjuohjauksen tiimissä! SOK:lla on käynnissä laaja järjestelmähanke, jonka alkuvaiheen tukemiseen tarvitaankin nyt lisäresursseja. Monipuoliset tuoteylläpidon tehtävät pitävät sisällään tuotetietosisältöjen ja tuotekuvausten yhtenäistämistä ja rikastamista. Päivittäisessä työssäsi vastaanotat, käsittelet, tarkistat ja viet järjestelmiin tuotetietoja SOK:n marketkaupan käyttöön ja teet selvitystyötä tuotteisiin liittyen. Toiminnanohjausjärjestelmänä on käytössä SAP ja tuotetietojen hallintaan käytetään PIM-järjestelmää. Näiden lisäksi työskentelet paljon Excelillä käsitellen suuria tietomääriä. Tehtävässä toimit yhteistyössä niin tiimisi kuin tuoteryhmäpäälliköiden ja tavarantoimittajien kanssa.

Tehtävässä menestyminen edellyttää tarkkaa ja oma-aloitteista työotetta. Työskentelet järjestelmien parissa, joten odotamme sinulta myös kiinnostusta sekä taitoja uusien järjestelmien haltuunottoon. Käsittelet Excelillä näppärästi suurempiakin tietomääriä esimerkiksi taulukoiden avulla ja tärkeimpänä olet ratkaisukeskeinen ja osaat ratkaista eteen tulevat ongelmat. Tehtävä on määräaikainen vuoden loppuun saakka ja työskentely on kokopäiväistä.

Hakijalta odotetaan:

  • Hyvää tietoteknistä osaamista – sisäistät nopeasti uudet järjestelmät tai sinulla on aikaisempaa kokemusta erilaisista järjestelmistä
  • Hyviä MS Office-taitoja, erityisesti Excel –osaamista
  • Itsenäistä ja ratkaisukeskeistä työotetta sekä hyviä kommunikointitaitoja
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • Aiempi kokemus vastaavanlaisten tehtävien parista, esim. datan käsittelystä
  • Kaupallista tai teknistä koulutusta tai loppuvaiheen opintoja
  • Aiempi osaaminen SAP ja/tai PIM-järjestelmistä

SOK:lla pääset työskentelemään Suomen suurimmalla kaupan alan toimijalla. SOK:n käynnissä oleva järjestelmähanke on kokoluokassaan ainutlaatuinen vähittäiskaupan alalla, joten tehtävässä pääset kerryttämään relevanttia työkokemusta myös tulevaisuuden urallesi. Hanke on myös siinä vaiheessa, että prosesseihin on mahdollista vaikuttaa omalla työskentelyllä. Työskentelet tiiviisti PIM:n ja SAP:n parissa, joten opit järjestelmistä kattavasti ja tekemiselläsi on erittäin konkreettinen vaikutus myymälöiden tuotetietoihin ja toimintaan. Suuri ja monipuolinen yritys (sekä käynnissä oleva hanke) mahdollistavat sen, että määräaikaisuuden jälkeen on mahdollisuus saada jatkoa tai esimerkiksi kehittyä talon sisällä muihin tehtäviin.

Kuulostaako sinun työltäsi? Lähetä ansioluettelosi sekä hakukirjeesi PDF-muodossa viimeistään maanantaina 15.3.2021 mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta. Kerrothan hakudokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän. Emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset. Haethan tehtävää heti, koska etenemme prosessissa heti sopivien henkilöiden löydyttyä!

Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Jenni Tontti (0407508821, jenni.tontti[ät]atalent.fi) ja helpoiten tavoitat sähköpostilla.

Tässä tehtävässä tulet työllistymään aTalent Recruitingin työntekijäksi SOK:lle.

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae nyt

Vastaavia avoimia hakuja

Tuoteylläpidon

Business Tampere etsii nyt osa-aikaista taloushallinnosta ja kirjanpidosta kiinnostunutta taloushallinnon assistenttia määräaikaiseen työsuhteeseen Tampereelle. Taloushallinnon assistenttina pääset kerryttämään käytännön osaamista erilaisten taloushallinnon työtehtävien parissa.

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Tilaamalla työpaikkavahdin saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Millainen on hyvä työhakemus? Miten työhakemus tulee aloittaa? Tässä blogissa jaamme 7 vinkkiä hyvään työhakemukseen.

Henkilöstövuokrauksessa mukana on kolme osapuolta: työntekijä, rekrytointiyritys ja käyttäjäyritys. Rekrytointiyritys to...

Mitä suorarekrytointi tarkoittaa?
Suorarekrytointi on palvelu, jossa henkilö rekrytoidaan suoraan asiakkaan palkkalisto...

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset asiantuntijoiden rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen