Viestintäasiantuntija

Julkaistu 03.02.2021

Terveystalo on Helsingin pörssissä listattu julkinen osakeyhtiö, jolla on vahva suomalainen omistus. Terveystalo on liikevaihdoltaan ja verkostoltaan Suomen suurin terveyspalveluyritys. Yhtiö tarjoaa monipuolisia perusterveydenhuollon ja erikoissairaanhoidon palveluja yritys- ja yksityisasiakkaille ja julkiselle sektorille. Terveystalon valtakunnallinen verkosto kattaa noin 3000 toimipaikkaa eri puolilla Suomea. Toimipaikkaverkostoa täydentävät ympäri vuorokauden saatavilla olevat digitaaliset palvelut.

Vuonna 2019 Terveystalossa asioi 1,2 miljoonaa yksittäistä asiakasta. Lääkärikäyntejä tehtiin noin 3,7 miljoonaa. Terveystalossa työskentelee yli 10 000 terveydenhuollon ammattilaista, joista noin puolet toimii itsenäisinä ammatinharjoittajina. Terveystalon palveluilla on Avainlippu-tunnus ja yhtiö on Suomalaisen Työn Liiton jäsen. Terveystalosta työnantajana voit lukea lisää osoitteesta: https://www.terveystalo.com/fi/Yritystietoa/Terveystalo-tyontantajana

Etsimme nyt Terveystalolle viestinnästä innostunutta ja teknisesti orientoitunutta Viestintäasiantuntijaa monipuolisiin viestinnän tehtäviin. Roolissa toimit sekä kasvuliiketoiminnan sisältöjen parissa, että viestinnän järjestelmien pääkäyttäjänä. Vaikka keskityt ensisijaisesti sisäisten sisältöjen tuottamiseen, tunnistat ulkoisen viestinnän näkökulmasta liiketoiminnan potentiaaliset ansaitun median aiheet. Kasvuliiketoiminta kattaa mm. Terveystalon digitaaliset palvelut sekä suunterveyden palvelut. Kasvuliiketoimintoja tuetaan myös markkinoinnin keinoin, joten teet läheistä yhteistyötä markkinointitiimin kanssa. Sisäisessä viestinnässä toimit intranetin pääkäyttäjänä, tuotat viestinnällisiä sisältöjä sekä tuet muita eri viestintäkanavien käytössä. Tehtävässä pääset hyödyntämään viestinnän kehittämisen trendejä ja pyrit aktiivisesti kehittämään Terveystalon viestinnän kanavia sekä toimintatapoja.

Terveystalolla pääset osaksi aktiivista ja muuttuvaa työympäristöä, joten toivomme sinun nauttivan vauhdikkaasta arjesta ja muuttuvista tilanteista. Etsimme tiimipelaajaa, joka on kiinnostunut viestinnän trendeistä ja kanavista sekä on valmis kehittymään ja kehittämään. Opintotaustasi voi olla esimerkiksi viestinnässä, mutta tutkintotaustaa enemmän arvostamme aitoa paloa ja intoa työtehtäviä kohtaan. Tehtävässä pääset toimimaan erilaisten teknisten järjestelmien parissa, joten tekninen näppäryys ja kokemus edesauttavat sinua menestymään tehtävässä. Lisäksi toivomme, että olet asenteeltasi aktiivinen, palvelualtis ja joustava sekä pystyt työskentelemään monipuolisen tehtäväkentän parissa.

Tehtävä on kokoaikainen ja työsuhde vakituinen. Toimisto sijaitsee Helsingin Kampissa. Toivottu aloitus tehtävässä on mahdollisimman pian, mutta neuvoteltavissa oleva. Tässä tehtävässä tulet työllistymään suoraan Terveystalon palvelukseen.

Tarjoamme sinulle:

  • Monipuolisen ja haastavan tehtäväkentän yhdessä Suomen halutuimmista työnantajista
  • Ammattitaitoisen ja sitoutuneen työyhteisön, jota yhdistää vahva jaettu merkitys: kehittää terveempää ja parempaa elämää kaikille. Emme vain räätälöi hoitoa asiakkaillemme, vaan pyrimme luomaan terveempää yhteiskuntaa
  • Nopeatempoisen ja kehittymisorientoituneen työkulttuurin
  • Modernit toimitilat ydinkeskustassa
  • Laajan työterveyshuollon sekä monipuoliset työsuhde-edut
  • Joustavat työajat ja mahdollisuuden etätyöhön

Hakijalta odotetaan:

  • Soveltuvaa korkeakoulututkintoa sekä aiempaa työkokemusta viestinnän tehtävistä
  • Viestintäkanavien tuntemusta ja näppäryyttä erilaisten julkaisutyökalujen käyttöön
  • Ymmärrystä ja innostusta viestintäkentän uusia trendejä kohtaan
  • Hyviä vuorovaikutus- ja kirjoitustaitoja suomeksi ja englanniksi
  • Itsenäistä, kehittämislähtöistä ja aktiivista työotetta sekä kykyä priorisoida

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • Aiempi kokemus digitaalisista työympäristöistä ja modernista intranetistä tai vastaavasta CMS-järjestelmästä
  • Visuaalinen sisällöntuotannon osaaminen

Oletko valmis haasteeseen? Olisitko sinä tuleva Terveystalon Viestintäasiantuntija? Lähetä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 21.02.2021 rekrytointijärjestelmämme kautta. Ilmoitathan hakemuksessasi palkkatoiveen lisäksi myös aikaisimman mahdollisen aloituspäivämäärän. Huomioithan, että emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse.

Hakudokumenttien lisäksi tulevat kollegasi toivoisivat tutustuvansa sinuun videotervehdyksen merkeissä. Toivomme, että lähettäisit mahdollisuuksien mukaan hakudokumenttien lisäksi max. 2 minuutin videon, jossa vastaat kysymykseen: Mitä pidät tähänastisen työurasi merkittävimpänä onnistumisena ja miksi?

Lisätietoja antaa Recruitment Manager & Talent Acquisition Specialist Laura Seppä (+358 40 557 9389, laura.seppa[at]atalent.fi). Parhaiten tavoitat puhelimitse tiistaina 9.2 klo 14-15 ja perjantaina 19.2 klo 10.30-11.30.

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae nyt

Vastaavia avoimia hakuja

Quuppa is looking for a Marketing Assistant (German speaking) to join their international team of 4 marketing experts! Your main task includes translating English marketing content into German as well as proofreading texts. In addition, you will assist other team members in social media marketing and customer database updates.

DealDash is looking for an innovative and creative Growth Hacking Lead to boost their marketing campaigns into a whole new level. In this position you’ll get to focus on various aspects of leading edge performance marketing and developing DealDash marketing further in this field, into something that hasn’t been seen before.

Viestintäasiantuntija

Granite Devices etsii nyt joukkoonsa ihmisläheistä People & Culture Manageria tukemaan yrityksen kasvua ja kehitystä! People & Culture Managerina otat vastuuta Granite Devicesin HR-asioista, keskittyen erityisesti rekrytointiin, työntekijöiden viihtymiseen sekä työnantajamielikuvan kehittämiseen.

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Tässä #rekrycast podcastin jaksossa Jesse Kinnunen ja Mia Paatsalo käyvät läpi rekrytoinnin 10 suurinta virhettä ja miten niitä voi välttää.

Mitkä ovat LinkedIn-profiilin 5 eri tasoa miten saat rekrytoijan huomion LinkedInissä? Lue lisää blogista ja ota askel kohti parempaa profiilia.

Tässä blogissa kerromme käytännön esimerkkien avulla kuinka paljon virherekrytointi maksaa ja miten virherekrytoinnin kustannus tulisi lasketaan.

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset nuorten ammattilaisten rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen