Markkinointikoordinaattori

Julkaistu 28.08.2018

HELSINGIN SEUDUN KAUPPAKAMARI on dynaaminen, 100-vuotias elinkeinoelämän vaikuttaja, jonka jäsenenä on lähes 7000 yritystä pääkaupunkiseudulla. Jäsenemme saavat meiltä runsaasti etuja, kuten maksutonta lakiasiain- ja taloushallinnon neuvontaa, aktiivista tiedotusta sekä verkostoitumista. Palvelutuotantomme kattaa koulutustoiminnan, kustannustoiminnan sekä verkostoitumispalvelut. Kauppakamarimme palveluista saama palaute on huippuluokkaa. Maksullisesta palvelutuotannosta vastaa Helsingin Kamari Oy.

Haemme dynaamista ja tuloshakuista markkinointikoordinaattoria, jolta löytyy taitoa ja tahtoa ottaa vastuuta palvelutuotteisiin liittyvästä digitaalisesta markkinoinnista. Tehtäviisi kuuluu markkinointitoimenpiteiden suunnittelu, toteutus sekä tulosten seuranta ja analyysit. Markkinointikeinojamme ovat tällä hetkellä mm. sähköpostimarkkinointi, SEM, some-markkinointi sekä markkinointiautomaatio. Käytössämme olevia työkaluja ovat mm. Koodiviidakon ja Adoben tuotteet, MS Dynamics ja Magento -pohjainen verkkokauppa. Suhtaudumme avoimin mielin myös uusien työkalujen ja markkinointikeinojen kokeilemiseen.

Tehtävään etsimme organisointitaitoista ja analyyttista henkilöä, joka ymmärtää B2B-kohderyhmä- ja kampanjasuunnittelua. Suurin osa tuotteistamme on aikatauluun sidottuja, joka edellyttää jatkuvaa töiden priorisointia ja sovitussa aikataulussa pysymistä – toisaalta ketteryyttä ja tilannetajua, jos ja kun muutostarpeita toimenpidesuunnitelmiin tulee. Toivomme sinulta löytyvän kykyä sujuvan markkinointitekstin tuottamiseen ja arvostamme myös visuaalista silmää. Tehtävässä menestyminen edellyttää osaamista digitaalisista markkinointikeinoista ja työkaluista opintojen tai työkokemuksen kautta.

Markkinointiryhmäämme kuuluu neljä osaajaa, joilta saat tukea ja sparrausta tehtäviisi. Tehtävä on kahden vuoden opintovapaan sijaisuus.

Edellytämme:

  • kokemusta markkinoinnin työtehtävien parista (väh. kesätyö tai harjoittelu)
  • hyviä organisointitaitoja sekä itsenäistä ja analyyttista työskentelyotetta
  • sujuvaa suomen kielen taitoa

Helsingin seudun kauppakamari tarjoaa:

  • haastavan ja monipuolisen toimenkuvan sekä hyvät edellytykset kehittymiseen ja lisäkouluttautumiseen
  • osaavan työyhteisön, jossa on reilu meininki ja selkeät pelisäännöt
  • hyvät työsuhde-edut ja joustavan mahdollisuuden etätyöskentelyyn

Jos mielenkiintosi heräsi, lähetäthän viimeistään 11.9.2018 CV:si ja hakemuksesi tänne: https://apply.atalent.fi/helsingin-seudun-kauppakamari-markkinointikoordinaattori-8-2018. Kerrothan hakemuksessasi mahdollisen aloituspäiväsi sekä palkkatoiveesi. Pyydämme sinua toimittamaan hakudokumenttisi PDF-muodossa.

Voit tutustua Helsingin seudun kauppakamariin osoitteessa http://www.helsinki.chamber.fi ja heidän palvelu- ja tuotetarjontaansa osoitteessa www.kauppakamarikauppa.fi Lisätietoja tehtävästä saat markkinointipäällikkö Hilkka Vainiolta (+358 50 5636 368). Rekrytointiprosessista kertoo mielellään lisää Recruitment Manager Emma Toivola (+358 50 304 5809, emma.toivola[at]atalent.fi).

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae tästä

Vastaavia avoimia hakuja

Jos sinulta löytyy myyntihenkisyyttä sekä teknistä ymmärrystä, ja haluat ottaa vastuuta mielenkiintoisissa projekteissa, lue lisää tästä roolista sekä Lujabetonin tarjoamista mahdollisuuksista!

StatFinn is looking for a part-time Financial Analyst Trainee to join the financial team of three experts located in Espoo.

SOK

Etsimme nyt SOK Vähittäiskaupan ketjuohjaukseen tietosisältöassistentteja Ässäkeskukseen Helsinkiin!

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Tässä podcastissa keskustelemme siitä mitä rekrytointimenetelmiä nuoret ammattilaiset kohtaavat ja mitä he toivovat rekrytoivien yritysten käyttävän.

Tässä podcastissa Niklas Huotari ja professori Janne Tienari keskustelevat uuden sukupolven johtamisesta.

Tässä podcastissa aTalentin toimitusjohtaja Niklas Huotari ja professori Janne Tienarin keskustelevat uuden sukupolven johtamisesta.

Myyjän työ voi olla hyvin erinäköistä eri yrityksissä ja tehtävästä liikkuu paljon ennakkokäsityksiä. Kauhuskenaario puh...

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset nuorten ammattilaisten rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen