Business Tampere

Osa-aikainen taloushallinnon assistentti

Julkaistu 18.10.2021

Osa-aikainen taloushallinnon assistentti

Business Tampere on Tampereen kaupunkiseudun elinkeino- ja kehitysyhtiö, jonka tarkoituksena on edistää investointeja ja luoda houkuttelevaa toimintaympäristöä kestävälle liiketoiminnalle. Tampereen kaupunkiseutu koostuu kahdeksasta eri kunnasta muodostaen samalla Suomen toisiksi suurimman talousalueen ja kasvukeskuksen. Business Tampere saattaa toiminnallaan yrityksiä yhteen, sekä mahdollistaa liiketoimintaa vauhdittavia kohtaamisia eri alojen yritys- ja innovaatioekosysteemeissä. Your business. Our passion.

Business Tampere etsii nyt osa-aikaista taloushallinnosta ja kirjanpidosta kiinnostunutta taloushallinnon assistenttia määräaikaiseen työsuhteeseen Tampereelle. Taloushallinnon assistenttina pääset kerryttämään käytännön osaamista erilaisten taloushallinnon työtehtävien parissa. Vastuullesi kuuluvat esimerkiksi osto- ja matkalaskujen käsittely sekä Business Tampereen myyntilaskutuksen hoitaminen. Tämän lisäksi pääset avustamaan myös muissa taloushallinnon tehtävissä, kuten kirjanpidossa ja raportoinnissa. Työskentely tapahtuu osana viisihenkistä tiimiä, jonka lisäksi tulet olemaan laajasti yhteydessä koko Business Tampereen organisaation kanssa.

Olet Business Tampereen etsimä Taloushallinnon assistentti, mikäli työskentelyotteesi on tarkka ja pedantti, etkä vierasta rutiineja. Tämän lisäksi omaat hyvät tiimi- ja vuorovaikutustaidot, sekä osaat tarttua toimeen oma-aloitteisesti ja hoitaa työsi itsenäisesti. Tehtävässä menestyminen ei edellytä aikaisempaa kokemusta, vaan perusymmärrystä taloushallinnon käytänteistä sekä intoa kehittää itseäsi ja oppia uutta. Lisäksi toivomme sinun viestivän sujuvasti sekä suomeksi, että englanniksi.

Työaika on vähintään 22,5h/vko. Tarkemmat työajat on mahdollista aikatauluttaa joustavasti oman tilanteen mukaan liukuvan työajan sekä etätyömahdollisuuden johdosta. Tehtävän palkkaus on 15e/h ja paikka on määräaikainen 30.6.2022 saakka. Työsuhteen toivotaan alkavan mahdollisimman nopeasti oikean henkilön löydyttyä.

Tarjoamme sinulle:

  • Erinomaisen mahdollisuuden syventää osaamistasi taloushallinnon työtehtävissä
  • Joustavan työympäristön, kuten liukuvan työajan sekä mahdollisuuden etätöihin
  • Tilaisuuden päästä mukaan Business Tampereen monipuolisiin projekteihin sekä olemaan osa Tampereen seudun kehitystyötä
  • Mukavat kollegat sekä työskentelyäsi tukevan tiimin
  • Palkan 15e/h

Hakijalta odotetaan:

  • Tehtävään soveltuvia kaupallisia opintoja
  • Perusymmärrystä talosuhallinnon käytänteistä ja kirjanpidosta, sekä halua kehittyä sen parissa
  • Tarkkaa ja huolellista työskentelyotetta sekä rutiininsietokykyä
  • Vuorovaikutus- ja tiimityöskentelytaitoja, mutta myös kykyä itsenäiseen työskentelyyn
  • Hyviä excel-taitoja
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • Aiempi kokemus taloushallinnon työtehtävistä
  • Kokemus erilaisten järjestelmien käytöstä (esim. SAP, M2)

Kiinnostuitko?

Lähetä ansioluettelosi sekä motivaatiokirjeesi PDF-muodossa viimeistään 27.10. aTalentin hakujärjestelmän kautta. Suosittelemme hakemaan mahdollisimman ripeästi, sillä etenemme hakuprosessissa tehtävään soveltuvien hakijoiden kanssa mahdollisesti jo hakuajalla. Mainitsethan hakudokumenteissasi aikaisimman mahdollisen aloituspäivän. Huomioithan myös, ettemme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset.

Tässä tehtävässä tulet työllistymään aTalent Recruitingin työntekijäksi Business Tampereelle. Tutustu tarkemmin Business Tampereen toimintaan täällä. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Jessica Vilppula (+358 50 539 5987, jessica.vilppula@atalent.fi).

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae nyt

Vastaavia avoimia hakuja

Osa-aikainen

Eversheds Asianajotoimisto Oy:n tytäryhtiö Heinonen & Co etsii nyt joukkoonsa Patentti-insinööriharjoittelijaa! Tässä tehtävässä tulet työskentelemään ICT- ja elektroniikka-alan toimeksiantoihin kokeneen patenttiasiantuntijan tukemana ja osallistumaan prosessin jokaiseen vaiheeseen. Saat erinomaisen mahdollisuuden oppia monipuolisista asiakasprojekteista sekä kehittyä patenttialan monipuolisissa tehtävissä. Eversheds Sutherlandin maailmanlaajuinen verkoston ansiosta pääset osaksi kansainvälisiä asiakkuuksia ja näkemään uusinta teknologiaa.

NREP is looking for a part-time Junior Administrative Specialist to join their Investment Controlling team in Helsinki! You will be a part of a team of eight people in Finland and work closely with the Administrative Specialist on diverse administrative tasks.

Osa-aikainen

Juli Living is now looking for a Junior Letting Specialist to be a part of their team in spring 2022!

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Tilaamalla työpaikkavahdin saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

aTalentin vuosi 2021 on ollut voimakasta kasvun aikaa ja palautumista pandemiavuoden 2020 aiheuttamasta, onneksi vain he...

Millainen on hyvä työhakemus? Miten työhakemus tulee aloittaa? Tässä blogissa jaamme 7 vinkkiä hyvään työhakemukseen.

Henkilöstövuokrauksessa mukana on kolme osapuolta: työntekijä, rekrytointiyritys ja käyttäjäyritys. Rekrytointiyritys to...

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset asiantuntijoiden rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen