Onko sinulla taloushallinnon rutiinit hanskassa ja haaveena joustava työviikko? Compentek etsii nyt osa-aikaista talouskoordinaattoria tukemaan päivittäistä toimintaansa!
Mitä tulet tekemään?
Talouskoordinaattorina saat vastuullesi monipuolisia taloushallinnon tehtäviä. Roolissa toimit suoraan toimitusjohtajan alaisuudessa ja tehtäväsi on tukea pienen tiimin arkea. Työsi koostuu kolmesta pääosa-alueesta. Ensinnäkin vastaat laskutuksesta, joka kattaa sekä toimituslaskut että asennuskeikat, joiden osalta sinun tulee valmistella laskutusmateriaalit. Toiseksi hoidat ostoreskontraa – tarkistat, että ostolaskut vastaavat tilauksia ja tuotekoodit täsmäävät sekä valmistelet laskut hyväksyntäkierrokselle. Lisäksi osallistut ostotoimintaan, varmistaen että tilatut tuotteet saapuvat ajallaan ja tilausvahvistukset ovat kunnossa. Kolmantena päätehtävänäsi on palkkojen valmistelu, jossa tarkistat työaikakirjaukset ja matkalaskut ennen aineiston toimittamista palkanlaskijalle.
Millaista osaajaa etsimme?
Toivomme, että taloushallinnon rutiinit ovat sinulle tuttuja ja mieluisia tehtäviä, joihin tartut oma-aloitteisesti ja huolellisesti. Haluat tehdä merkityksellistä työtä osana pientä ja tiivistä tiimiä, jossa jokaisella on tärkeä roolinsa. Tässä roolissa viihdyt, jos etsit vakautta ja selkeitä vastuita, mutta et kaipaa täyttä työviikkoa – sen sijaan arvostat joustavaa arkea, käytännönläheistä tekemistä ja työyhteisöä, jossa ihmiset tuntevat toisensa. Tartut toimeen, kommunikoit sujuvasti muiden kanssa ja hahmotat helposti kokonaisuuksia.
Hakijalta odotetaan:
- Aikaisempaa kokemusta taloushallinnon tehtävistä (esim. laskutus, reskontra)
- Relevanttia kaupallista koulutustaustaa
- Kykyä työskennellä suomen ja englannin kielellä
- ERP-järjestelmien käyttökokemusta ja hyviä IT-taitoja
- Valmiutta työskennellä pääsääntöisesti Tuusulassa
Lisäksi eduksi katsotaan:
- Kokemus Nova-järjestelmästä tai vastaavasta ERPistä
- Kokemus tilaustenkäsittelystä tai projektien tukirooleista
Tarjoamme sinulle:
- Haastavan työn ja innostavan työympäristön kansainvälisessä yrityksessä
- Mahdollisuuden kehittää omaa osaamistasi ja kerryttää merkityksellistä työkokemusta
- Paikan yrityksessä, jossa pääset perehtymään Suomen energia- ja prosessiteollisuuteen
- Mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä Compentekin sisällä
- Osaamistasi ja tavoitteitasi mukailevan roolin asiantuntevassa organisaatiossa
- Ammattitaitoisen ja motivoituneen tiimin tuen
Käytännön asiat:
Tässä vakituisessa ja osa-aikaisessa tehtävässä työllistyt aTalent Peoplen työntekijäksi Compentekille. Tehtävässä aloitus on mahdollisimman pian oikean tekijän löydyttyä. Toimipisteen sijainti on Tuusulassa, ja toivomme sinulta mahdollisuutta työskennellä toimistolla osana hybridimallia. Palkka tehtävässä on 17,00-20,00 €/h.
Kiinnostuitko? Lähetä ansioluettelosi sekä motivaatiokirjeesi PDF-muodossa suomen kielellä viimeistään 20.8.2025 aTalentin hakujärjestelmän kautta. Kerrothan hakudokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän. Käymme hakemuksia läpi jo hakuajalla niiden tulojärjestyksessä. Emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset.
Yrityksestä voit lukea lisää osoitteessa: https://compentek.fi/. Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin rekrytointikonsultti Riku Hagman (050 3083210, riku.hagman(at)atalent.fi). Jos en heti pääse vastaamaan puhelimeen, jätäthän tekstiviestin, niin soitan sinulle takaisin.