aTalent Recruiting, rekrytointiyrityksen brändikuva

Open position

Good SignService Manager

Laskutuksen automaatioratkaisua tarjoava Good Sign on kansainvälisessa kasvussa ja etsii nyt osaajiensa joukkoon teknisestä asiakastyöstä innostuvaa Service Manageria. Mikäli viihdyt mielenkiintoisten yritysasiakkaiden sekä teknisen kehitystyön välimaastossa niin jatka lukemista, saatat olla etsimämme osaaja!

Tehtävässä liityt osaksi muutaman hengen tiimiä, jossa työskentelet tiiviisti muun muassa teknisten konsulttien kanssa. Service Managerina vastuullasi on huolehtia nimetyistä yritysasiakkaista ja ymmärtää heidän tuotteeseen liittyviä teknisiä tarpeita. Viestit tarpeet konsulttien tietoon, ja täten autat varmistamaan, että asiakkailla on käytössään relevanteimmat tuoteominaisuudet tai että tarpeet saavutetaan konfiguroimalla. Tämän lisäksi koordinoit esimerkiksi versiopäivityksiä tai tukipyyntöjä tiimillesi. Saatuasi kattavan perehdytyksen Good Signin tuotteeseen ja asiakaskuntaan, saat hiljalleen vastuullesi useamman asiakkaan eri toimialoilta ja opit tuntemaan heidän toimintaa syvemmin. Roolisi onkin liiketoiminnallisesti merkittävä, sillä sinulle muodostuu kattava käsitys asiakkaiden teknisistä tarpeista ja toimit avainasemassa tarpeiden viestimisessä konsulteille sekä tuotetiimille. Lue lisää Good Signin ratkaisusta täältä.

Saatat olla etsimämme Service Manager, mikäli tunnet asiakasrajapinnassa työskentelyn omaksesi ja olet kerryttänyt aikaisempaa kokemusta soveltuvista tehtävistä useamman vuoden ajalta. Ideaaliehdokkaalla on kokemusta myös teknisestä maailmasta ja ymmärrät esimerkiksi sovelluskehityksen periaatteet, mutta emme odota sinulta kokemusta ohjelmistokehityksestä. Edellytyksiä tehtävässä menestymiselle ovat lopulta aito kiinnostus pitkäjänteistä asiakastyötä kohtaan ja kyky sisäistää erilaisia liiketoimintoja sekä teknisiä tarpeita. Työskentelet sujuvasti erilaisten asiakkaiden ja sisäisten sidosryhmien kanssa ja erinomaisilla tiimityö- ja vuorovaikutustaidoilla varmistat sujuvan sekä selkeän viestinnän niin sisäisesti kuin ulkoisesti.

Tehtävä on kokoaikainen ja vakituinen. Toivomme sinulta mahdollisuutta työskennellä Helsingin toimistolla erityisesti työsuhteen alkuun sekä valmiutta tavata asiakkaita myös heidän toimipisteissään tarvittaessa.

Good Sign tarjoaa sinulle:

  • Mahdollisuuden päästä osaksi nopeasti kasvavan SaaS-yrityksen kansainvälistä laajentumista sekä kehittyä alan ammattilaiseksi kollegoidesi tukemana

  • Roolin, jossa pääset auttamaan mielenkiintoisia asiakkaita menestymään sekä kasvattamaan omaa teknistä osaamistasi merkityksellisen SaaS-tuotteen parissa

  • Urakehitysmahdollisuuksia mielenkiintosi ja vahvuuksiesi mukaan. Voit kasvaa esimerkiksi Account Managerin rooliin tai syventää teknistä osaamistasi konsultin tehtävissä

  • Aidosti positiivisen, motivoituneen sekä ammattitaitoisen työyhteisön, jossa omaan tekemiseen uskotaan

  • Erinomaiset henkilöstöedut, kuten lounasedun luontoisetuna, liikunta- ja polkupyöräedun, kattavan työterveyspalvelun sekä laajat vakuutukset

  • Joustavan etätyökäytännön - Good Signilla on käytössä hybridimalli

Sinulta toivomme:

  • Tehtävään soveltuvaa työkokemusta useamman vuoden ajalta

  • Aitoa kiinnostusta asiakastyötä kohtaan sekä rohkeutta olla aktiivisessa yhteistyössä asiakkaiden kanssa

  • Vahvoja vuorovaikutustaitoja sekä kyvyn niin tekniseen kuin liiketoiminnalliseen ajatteluun

  • Tarkkaa, mutta tehokasta työskentelyotetta

  • Erinomaiset MS Office taidot, erityisesti Excelin parista

  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Eduksesi katsomme:

  • Kiinnostusta tai aikaisempaa kokemusta SaaS/ICT -alaa kohtaan

  • ITSM-viitekehysten tuntemuksen ja/tai sertifikaatit (esim. ITIL)

  • Tehtävään soveltuvan korkeakoulututkinnon

Haluaisitko sinä olla osana Good Signin kasvua?

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetä CV:si ja hakemuskirjeesi viimeistään 6.10.2022 mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta. Voit halutessasi mainita hakudokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän. Huomaathan, että emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset.

Good Signista voit lukea lisää osoitteessa: https://www.goodsign.com/. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Rekrytointipäällikkö Kiira Ojalalta (kiira.ojala(at)atalent.fi, +358 50 553 7760).

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan Good Sign Oy:n palvelukseen.


Hae nyt

At Good Sign, we help businesses freely grow scalable services.

Good Sign's Software is made for automating pricing, billing and monetization processes in continuous services and asset as a service. Our rule-based automation frees businesses to respond to evolving needs and satisfies even the most demanding requirements. We enable catching all revenue for all ongoing contracts, unlike plain ERP suites or subscription billing systems.

We have our customers in our hearts and commit to being true to them every single day. Our teams and team players come from different backgrounds. Common to everyone is, that we are proud of what we do, we are genuine and down to earth, and we love working together to help our customers succeed.

Service ManagerGood Sign

SijainnitHelsinki, Etätyö

TyötehtäväConsulting, IT / Software Support, Project Management

KokemusMid level

Sopimuksen tyyppiKokoaikatyö, Vakituinen

Haku päättyy06.10.2022

Hae nyt

Etkö löytänyt etsimääsi?

Kaikki avoimet työpaikat