aTalent Recruiting, rekrytointiyrityksen brändikuva

Open position

Norion BankAsiakaspalvelija

SijainnitHelsinki

Sopimuksen tyyppiKokoaikatyö, Vakituinen

Haku päättyy19.10.2025

Hae nyt

Onko sinulla silmää ensiluokkaiselle asiakaspalvelulle ja halu ottaa vastuuta? Rekrytoimme useamman Asiakaspalvelijan aloittamaan mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään marraskuussa!

Mitä tulet tekemään?

Asiakaspalvelijana Norion Bankin Suomen sivuliikkeessä toimit tärkeässä roolissa osana päivittäistä asiakasviestintää kuluttaja-asiakkaiden kanssa. Pääasiallisesti työskentelet Walleyn B2C-palveluiden parissa, mutta rooli voi sisältää myös tehtäviä Collector-brändin asiakaspalvelussa, mikä tuo mukanaan vaihtelua käsiteltäviin tilanteisiin. Yhden rooleista on tarkoitus sisältää myös osittain yritysasiakkaiden palvelemista.

Työpäiväsi ovat siis monipuolisia ja tahti usein vauhdikas. Saatat yhdellä hetkellä neuvoa asiakasta maksamiseen liittyvässä kysymyksessä ja seuraavassa ratkaista laskujen toimitukseen tai palautuksiin liittyvän asian. Arjessasi yhdistyy puhelin- ja sähköpostikanavissa työskentely, ja odotamme sinulta korkealaatuista asiakaspalvelua myös kiireen keskellä. Työsi on vastuullista ja itsenäistä, mutta sinulla on tiimi ympärilläsi tukemassa työtäsi.

Norion Bankilla panostetaan asiakaskokemuksen jatkuvaan parantamiseen, teknologiaratkaisujen hyödyntämiseen ja prosessien kehittämiseen. Mikäli olet kiinnostunut kehittymään ja kehittämään, voit myös vaikuttaa siihen, miltä asiakaspalvelun tulevaisuus näyttää. Lopullinen työnkuvan rajaus määritellään rekrytointiprosessin aikana osaamisesi ja kiinnostuksesi pohjalta.

Millaista osaajaa etsimme?

Etsimme asiakaspalvelijaa, joka suhtautuu rohkeasti uusiin tilanteisiin. Nautit vauhdikkaasta arjesta, pidät langat käsissäsi myös haastavissa tilanteissa ja saat energiaa ihmisten kanssa työskentelystä. Sinulle asiakaspalvelu ei ole vain ongelmien ratkaisemista – se on luottamuksen rakentamista, kuuntelua ja vaikutuksen tekemistä jokaisessa kohtaamisessa. Osaat viestiä vakuuttavasti niin puhelimessa kuin kirjallisesti ja otat mielelläsi vastuuta asioiden viemisestä loppuun asti.

Meille tärkeintä on asenteesi, motivaatiosi sekä kykysi kohdata asiakkaat ammattimaisesti. Tässä tehtävässä viihdyt, jos haluat kehittyä nopeasti ja arvostat merkityksellistä työtä osana välittävää tiimiä.

Hakijalta odotetaan:

  • Aiempaa asiakaspalvelu- ja toimistotyökokemusta sekä valmiutta työskennellä puhelimitse
  • Taitoa viestiä selkeästi ja ammattimaisesti suomeksi ja englanniksi sekä asiakaspalvelupuheluissa että sähköposteissa
  • Hyvää MS Office -osaamista sekä kykyä oppia uusia järjestelmiä ja toimintamalleja
  • Valmiutta työskennellä arkipäivisin klo 8–18 välillä Helsingin Ruoholahden toimistolla

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • Vastaava työkokemus contact center -ympäristöstä
  • Kokemus pankki- ja rahoitusalalta tai laskujen käsittelystä
  • Ruotsin kielen osaaminen

Mitä tarjoamme sinulle?

  • Laadukkaan perehdytyksen ja jatkuvan tuen, joiden avulla pääset sujuvasti sisään työhösi
  • Tärkeän roolin asiakkaiden ensikontaktina, jossa pääset luomaan ensiluokkaisia asiakaskokemuksia
  • Kilpailukykyiset työsuhde-edut, kuten lounas- ja virike-edun hierontoineen sekä kattavan työterveyshuollon
  • Mahdollisuuden tehdä merkityksellistä työtä innostavassa ilmapiirissä
  • Rennon, mutta tavoitteellisen työyhteisön, jossa saat kasvaa asiakaspalvelun ammattilaisena

Käytännön asiat:

Tässä vakituisessa ja kokoaikaisessa tehtävässä työllistyt suoraan Norion Bankin palvelukseen ja työskentelet Walleyn ja mahdollisesti myös Collectorin asiakaspalvelussa. Ensimmäiset asiakaspalvelijat aloittavat tehtävässä mahdollisimman pian ja seuraavat marraskuussa 2025. Työtä tehdään lähityönä Helsingissä, mutta myöhemmin tulevaisuudessa on mahdollisuus osittaiseen etätyöhön. Palkka tehtävässä asettuu 2600–3000 €/kk välille. Huomioithan, että tarkistamme luottotiedot osana rekrytointiprosessia.

Innostuitko?

Jos tämä kuulostaa seuraavalta ura-askeleeltasi, lähetä CV:si ja hakemuksesi PDF-muodossa viimeistään 19.10.2025 mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta. Ilahdumme, mikäli lähetät myös lyhyen videotervehdyksen itsestäsi, mutta se ei ole pakollista. Huomioithan, että etenemme rekrytoinnissa nopeasti ja tehtävät voidaan täyttää jo hakuajan aikana sopivien henkilöiden löydyttyä. Emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset. Haluamme varmistaa, että kaikki hakijat voivat osallistua prosessiin tasavertaisesti ja huomioimme tarvittaessa yksilölliset esteettömyystarpeet.

Tehtävää ja rekrytointiprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Recruitment & HR Consultant Laura Seppä (0405579389 tai laura.seppa[at]atalent.fi). Puhelimitse tavoitat parhaiten keskiviikkona 8.10 klo 12-13 ja maanantaina 13.10 klo 10-11. Jos en muina aikoina heti pääse vastaamaan puhelimeen, jätäthän tekstiviestin, niin soitan sinulle takaisin.


Hae nyt

Norion Bank on pohjoismainen ja kasvava rahoituspankki, joka toimii useilla vahvoilla brändeillä. Walley on Norion Bankin kasvava liiketoiminta-alue ja yksi Pohjoismaiden johtavista maksuratkaisujen tarjoajista. Se tekee maksamisesta älykkäämpää, helpompaa ja turvallisempaa sekä kuluttajille että kauppiaille. Walley tarjoaa teknisen kassaratkaisun ostoprosessin tueksi sekä luottoratkaisut, kuten laskun ja erämaksun.

Norion Bankin brändi Collector on erikoistunut kuluttajille tarkoitettuihin tuotteisiin, kuten säästötileihin ja kulutusluottoihin. Collector-säästötili on helppo ja turvallinen säästötili, joka tarjoaa kilpailukykyisen koron talletuksille. Collector-laina on vakuudeton kulutusluotto jopa 25 000 euroon saakka.

Lue lisää: https://www.walley.fi/, https://www.collector.fi/ ja www.norionbank.fi

AsiakaspalvelijaNorion Bank

SijainnitHelsinki

TyökieliSuomi, Englanti

TyöntekopaikkaPaikan päällä

TyötehtäväAsiakaspalvelu

PalkkaPalkkatieto työpaikkailmoituksessa

KokemusEntry level

Sopimuksen tyyppiKokoaikatyö, Vakituinen

Haku päättyy19.10.2025

Hae nyt

Etkö löytänyt etsimääsi?

Kaikki avoimet työpaikat