aTalent Recruiting, rekrytointiyrityksen brändikuva

Open position

Offirex OyLogistiikka- & toimistoassistentti (osa-aikainen)

Tietokonetyöskentelyyn valmistettuja ergonomiatuotteita myyvä Offirex etsii nyt työntekijää monipuolisiin vientiyrityksen tehtäviin. Työtehtäviisi kuuluvat vaihtelevat toimistotyöt kuten laskutus, maksumuistutukset, tilastointi, reklamaatioiden käsittely ja sähköpostitse tapahtuva asiakaspalvelu, sekä varaston hallintaan liittyvät tehtävät kuten tavaran vastaanotto, pakkaus ja lähetys. Lisäksi tehtäviisi kuuluu verkkosivujen päivitys ja mahdollisesti myös tuotteiden valokuvaaminen, mikäli sinulta löytyy tähän riittävää osaamista.

Etsimämme henkilö on oma-aloitteinen ja huolellinen tekijä, joka viihtyy pienessä työyhteisössä. Saat perehdytyksen kaikkiin työn osa-alueisiin, joten sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta vastaavista tehtävistä, tärkeämpää on aktiivinen ote työskentelyyn! Tehtävä on osa-aikainen (1-2 päivää viikossa) ja työpäivät voidaan sopia joustavasti opintojesi oheen. Huomioithan, että tehtävä edellyttää sitoutumista vähintään vuoden ajalle ja että kokopäivätyötä ei ole tarjota myöskään kesäaikana (etuna on mahdollisuus pidempään kesälomaan kuin normaalisti kesätöissä). Yritys sijaitsee Malmin lentokentän läheisyydessä, mutta valtaosan tehtävistäsi voit tehdä myös etänä. Toivomme sinun voivan aloittaa tehtävässä jo joulukuun -22 alkupuolella, kuitenkin viimeistään tammikuun -23 alussa.

Hakijalta odotetaan:

  • tehtävään soveltuvaa opintotaustaa (amk/yliopisto)

  • asiakaspalveluhenkisyyttä ja joustavuutta monipuolisiin työtehtäviin

  • huolellista ja oma-aloitteista työskentelyotetta

  • hyvää suomen ja englannin kielen taitoa

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • valokuvaustaidot / osaaminen järjestelmäkameran käytöstä

  • keskimääräistä paremmat IT-taidot

  • saksan, ruotsin ja/tai ranskan kielen osaaminen

Tarjoamme sinulle:

  • hybdirityömallin joustavilla työajoilla

  • mielekkäät työtehtävät opintojesi oheen ja näköalapaikan vientiyrityksen toimintaan

  • palkkaus 15€/h

Olisiko tässä sinulle sopiva työ opintojesi oheen? Lähetä ansioluettelosi ja motivaatiokirjeesi PDF-muodossa viimeistään 1.12.22 mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta. Kerrothan hakudokumenteissasi myös aikaisimman mahdollisen aloituspäiväsi. Emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset. Etenemme sopivien kandidaattien kanssa jo hakuajan aikana, joten kannattaa olla nopea, mikäli kiinnostuit!

Offirexistä voit lukea lisää osoitteessa: www.offirex.fi. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Tuomas Pihnala(+358 40 7663938, tuomas.pihnala@atalent.fi).

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Offirex Oy:n palvelukseen.


Hae nyt

Offirex Oy on tietokonetyöskentelyyn tarkoitettujen ergonomiatuotteiden valmistukseen, maahantuontiin ja tukkumyyntiin erikoistunut yritys, jonka myynnistä 90 % on vientiä eurooppalaisille jälleenmyyjille. Offirex Oy:n tavoitteena on tarjota innovatiivisia tuotteita, joita tarvitaan päätetyöskentelyyn.

Logistiikka- & toimistoassistentti (osa-aikainen)Offirex Oy

SijainnitHelsinki

TyötehtäväOffice Administration

KokemusEntry level

Sopimuksen tyyppiOsa-aikainen

Haku päättyy01.12.2022

Hae nyt

Etkö löytänyt etsimääsi?

Kaikki avoimet työpaikat