
SijainnitHelsinki
TyökieliSuomi, Englanti
TyöntekopaikkaPaikan päällä
TyötehtäväAsiakaspalvelu
PalkkaPalkkatieto työpaikkailmoituksessa
KokemusEntry level
Sopimuksen tyyppiKokoaikatyö, Vakituinen
Haku päättyy26.08.2025
Hae nytOpen position
Onko sinulla silmää ensiluokkaiselle asiakaspalvelulle ja halu ottaa vastuuta? Walley etsii nyt B2B-asiakaspalvelijaa!
Mitä työ pitää sisällään?
Tässä roolissa pääset rakentamaan Walleyn Suomen B2B-asiakaspalvelua alusta alkaen yhdessä esihenkilösi kanssa. Toiminto on vasta käynnistymässä, joten olet ensimmäisten joukossa muovaamassa sen käytäntöjä ja toimintatapoja. Tämä tarjoaa sinulle harvinaisen mahdollisuuden vaikuttaa palvelun rakenteeseen ja siihen, millaiseksi asiakaskokemus Walleylla muodostuu.
Tehtävässä vastaat yritysasiakkaiden yhteydenottoihin puhelimitse ja sähköpostitse – aiheet vaihtelevat laskutuksesta ja maksutavoista aina reklamaatioihin asti. Jokainen yhteydenotto on erilainen, ja tilanteiden monipuolisuus tekee työstä sekä vaihtelevaa että kehittävää.
Saat tehtävään henkilökohtaisen ja perusteellisen perehdytyksen, mutta sinulta odotetaan myös oma-aloitteisuutta ja kykyä työskennellä itsenäisesti. Tavoitteenasi on tarjota ensiluokkaista, ratkaisukeskeistä palvelua, joka tukee asiakkaidemme maksutaparatkaisuja ja vahvistaa heidän luottamustaan Walleyyn.
Työsi on vastuullista ja itsenäistä, mutta et tee sitä yksin – toimit tiiviissä yhteistyössä esihenkilösi ja muiden sidosryhmien kanssa. Tämä on ainutlaatuinen mahdollisuus ottaa iso askel urallasi, oppia nopeasti ja kehittyä asiakaspalvelun avainrooliin samalla, kun rakennat jotain täysin uutta ja merkityksellistä.
Millaista osaajaa etsimme?
Etsimme asiakaspalvelijaa, joka suhtautuu rohkeasti uusiin tilanteisiin ja näkee keskeneräisyyden mahdollisuutena. Nautit vauhdikkaasta arjesta, pidät langat käsissäsi haastavissakin tilanteissa ja haluat kasvaa asiakaspalvelun avainrooliin – ja samalla olla mukana rakentamassa uutta. Tässä tehtävässä onnistut, jos sinulla on palveluasenne kohdallaan, kyky viestiä vakuuttavasti niin suullisesti kuin kirjallisesti, halu ja kyky oppia ja omaksua asioita nopeasti sekä halu ottaa vastuuta ja viedä asioita loppuun asti. Tässä tehtävässä sinulla on mahdollisuus vaikuttaa siihen, millaiseksi asiakaskokemus Walleylla muodostuu.
Hakijalta odotetaan:
Lisäksi eduksi katsotaan:
Tarjoamme sinulle:
Käytännön asiat:
Tässä vakituisessa ja kokoaikaisessa tehtävässä työllistyt suoraan Norion Bankin palvelukseen ja työskentelet Walleyn B2B-asiakaspalvelussa. Työ alkaa mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään syyskuun puoliväliin mennessä. Työtä tehdään pääsääntöisesti lähityönä Helsingissä, mutta myöhemmin on mahdollisuus osittaiseen etätyöhön. Palkka tehtävässä asettuu 2600–3300 €/kk välille. Huomioithan, että tarkistamme luottotiedot osana rekrytointiprosessia.
Mikäli kiinnostuit tehtävästä ja haluat hypätä mukaan rakentamaan Walleyn B2B-asiakaspalvelua, lähetä hakemuksesi ja CV:si PDF-muodossa viimeistään 26.8.2025 aTalentin hakujärjestelmän kautta. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana, joten kannattaa toimia nopeasti! Emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset.
Lisätietoja Walleysta löydät osoitteesta: https://www.walley.fi/. Tehtävää ja rekrytointiprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Rekrytointikonsultti Laura Seppä (0405579389 tai laura.seppa[at]atalent.fi).
Yrityskuvaus
Walley on Norion Bankin kasvava liiketoiminta-alue ja yksi Pohjoismaiden johtavista maksuratkaisujen tarjoajista. Walley tekee maksamisesta älykkäämpää, helpompaa ja turvallisempaa sekä kauppiaille että kuluttajille. Se tarjoaa teknisen kassaratkaisun asiakkaan siirtyessä ostoskorista maksamiseen sekä luottoratkaisut, kuten laskun ja erämaksun. Walley keskittyy suurten vähittäiskaupan toimijoiden palvelemiseen Pohjoismaissa, mutta toimii myös kansainvälisesti eri toimialoilla.
Norion Bank on pohjoismainen, nopeasti kasvava ja asiakaskeskeinen rahoituspankki, jonka brändit – Norion Bank, Walley ja Collector – palvelevat eri asiakassegmenttejä. Norion Bank tukee erityisesti keskisuuria yrityksiä ja kiinteistöyhtiöitä Suomessa sekä muissa Pohjoismaissa ja Saksassa. Toimintamme perustuu vahvaan arvopohjaan: ammattimaisuuteen, sitoutuneisuuteen ja välittämiseen.Lue lisää:https://www.walley.fi/ ja www.norionbank.fi
Walley on Norion Bankin kasvava liiketoiminta-alue ja yksi Pohjoismaiden johtavista maksuratkaisujen tarjoajista. Walley tekee maksamisesta älykkäämpää, helpompaa ja turvallisempaa sekä kauppiaille että kuluttajille. Se tarjoaa teknisen kassaratkaisun asiakkaan siirtyessä ostoskorista maksamiseen sekä luottoratkaisut, kuten laskun ja erämaksun. Walley keskittyy suurten vähittäiskaupan toimijoiden palvelemiseen Pohjoismaissa, mutta toimii myös kansainvälisesti eri toimialoilla.
Norion Bank on pohjoismainen, nopeasti kasvava ja asiakaskeskeinen rahoituspankki, jonka brändit – Norion Bank, Walley ja Collector – palvelevat eri asiakassegmenttejä. Norion Bank tukee erityisesti keskisuuria yrityksiä ja kiinteistöyhtiöitä Suomessa sekä muissa Pohjoismaissa ja Saksassa. Toimintamme perustuu vahvaan arvopohjaan: ammattimaisuuteen, sitoutuneisuuteen ja välittämiseen.
SijainnitHelsinki
TyökieliSuomi, Englanti
TyöntekopaikkaPaikan päällä
TyötehtäväAsiakaspalvelu
PalkkaPalkkatieto työpaikkailmoituksessa
KokemusEntry level
Sopimuksen tyyppiKokoaikatyö, Vakituinen
Haku päättyy26.08.2025
Hae nyt