rapal-atalent

Asiakaspalvelija

Julkaistu 22.04.2021

Asiakaspalvelija

Rapal Oy on vuonna 1991 perustettu rakennetun ympäristön talouden ja ympäristövaikutusten asiantuntijayritys. Rapal tarjoaa alan edistyksellisimmät ohjelmistot ja palvelut työympäristöjen johtamiseen sekä infrahankkeiden kustannusten ja kiinteistöjen hallintaan. Rapalin päämääränä on olla mukana rakentamassa parempaa yhteiskuntaa ja tuoda alan toimijoille tukea vastuulliseen rakennetun ympäristön hallintaan – digitalisaation keinoin. Rapal on alansa markkinajohtaja Suomessa ja orientoitunut kasvamaan myös globaaleilla markkinoilla. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Espoossa ja tytäryhtiö Optimaze, Inc. Yhdysvalloissa. Voit tutustua Rapaliin paremmin osoitteessa: https://www.rapal.com/fi/.

Rapal Oy etsii nyt kahta Asiakaspalvelijaa vahvistamaan asiakaspalvelutiimiä ja tukemaan asiakkaiden parhaan palvelukokemuksen syntymistä. Asiakaspalvelijan roolissa tulet tukemaan asiakasyritysten ja -organisaatioiden toimintaa ja vastaamaan Rapalin SaaS-tuotteisiin liittyviin palvelupyyntöihin, sähköpostitse tai puhelimitse. Palvelupyyntöjä käsitellään tiketöintijärjestelmän avulla ja usein ne liittyvät tuen tarpeeseen ohjelmistojen käytössä, tunnus- tai käyttöoikeushaasteissa tai ohjelmistojen toiminnallisuudessa, joita ratkot itse oman osaamisesi mukaan tai ohjaat kokeneemmille kollegoille.

Tässä vaihtelevassa ja monipuolisessa roolissa mikään päivä ei ole samanlainen ja pääset oppimaan jatkuvasti uutta. Asiakkaiden palvelupyyntöjen lisäksi pääset tukemaan esim. myynnin ja ohjelmistokehityksen tiimejä, osallistumaan demojen tekemiseen ja laatimaan käyttöohjeistuksia asiakkaille ja sisäiseen käyttöön. Oman osaamisesi kehittyessä, pääset myös muokkaamaan omaa työnkuvaa ja vastuita mielenkiintosi mukaan.

Olet etsimämme henkilö, mikäli olet työskentelyotteeltasi asiakaspalveluhenkinen ongelmanratkaisija, joka nauttii monipuolisista tehtävistä osana tiimiä. Tehtävässä menestyminen ei lähtökohtaisesti vaadi aikaisempaa työkokemusta vastaavista tehtävistä tai vahvaa teknistä osaamista, vaan asenteesi ja avoimuutesi uuden oppimista kohtaan ratkaisee. Tällä hetkellä asiakaspalvelua tarjotaan arkisin klo 8-17, mutta Rapalin tavoitteena on laajentaa toimintaansa Euroopassa, joten toivomme sinulta myös valmiutta joustaa työajoissa yrityksen kasvutavoitteiden tukemiseksi. Työnkuva voi olla tilanteestasi riippuen kokoaikainen tai osa-aikainen. Odotamme sinulta kuitenkin valmiutta työskennellä roolissa vähintään kolmena päivänä viikossa, eli noin 22,5-37,5 h/vko.

Rapal tarjoaa sinulle:

  • Monipuolisen ja haastavan roolin, jossa pääset kehittymään ja myös kehittämään asiakaspalvelua esimerkiksi laatimalla käyttöohjeistuksia asiakkaiden tueksi
  • Kasvavan ja kansainvälistyvän toimintaympäristön, jossa pääset työskentelemään modernien ohjelmistoratkaisujen parissa
  • Avoimen työyhteisön sekä kokeneiden kollegoiden tuen, joka auttaa sinua onnistumaan
  • Modernit toimistotilat Espoon Leppävaarassa ja joustavan etätyömahdollisuuden myös korona-ajan jälkeen
  • Mahdollisuuden kehittää omaa työnkuvaa osaamisen kehittyessä
  • Hyvät etenemismahdollisuudet yrityksen sisällä

Odotamme sinulta:

  • Tehtävään soveltuvaa koulutustaustaa esimerkiksi kaupallisen, teknisen tai ict-alan opinnoista
  • Aikaisempaa työkokemusta esim. kesätöistä
  • Oma-aloitteista ja toimeentarttuvaa työskentelyotetta sekä halua oppia uutta
  • Hyviä priorisointi-, organisointi- ja vuorovaikutustaitoja
  • Sujuvaa suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • Aikaisempi työkokemus asiakaspalvelutehtävistä ja tiketöintijärjestelmien käytöstä
  • Tietokantaosaaminen ja SQL-kielen hallinta

Kiinnostuitko? Lähetä ansioluettelosi sekä motivaatiokirjeesi PDF-muodossa viimeistään keskiviikkoon 5.5.2021 mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta. Kerrothan hakudokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän.

Tässä tehtävässä tulet työllistymään aTalent Recruitingin työntekijäksi Rapalille. Tehtävään valittavasta henkilöstä tehdään henkilöturvallisuusselvitys (Turvallisuusselvityslaki 726/2014). Turvallisuusselvitysmenettelystä ja selvityksen kohteen oikeuksista löytyy tarkempia tietoja osoitteessa www.supo.fi.

Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Roosa Lönnqvist (+ 358 50 421 0255, roosa.lonnqvist(at)atalent.fi). Puhelimitse tavoitat parhaiten ma 26.4. klo 12-13 ja ma 3.5. klo 10-11.

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae nyt

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Tässä #rekrycast podcastin jaksossa Jesse Kinnunen ja Mia Paatsalo käyvät läpi rekrytoinnin 10 suurinta virhettä ja miten niitä voi välttää.

Mitkä ovat LinkedIn-profiilin 5 eri tasoa miten saat rekrytoijan huomion LinkedInissä? Lue lisää blogista ja ota askel kohti parempaa profiilia.

Tässä blogissa kerromme käytännön esimerkkien avulla kuinka paljon virherekrytointi maksaa ja miten virherekrytoinnin kustannus tulisi lasketaan.

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset nuorten ammattilaisten rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen