Worldline

Customer Advisor

Julkaistu 02.07.2021

Customer Advisor

Worldline is the European leader in the payment and transactional services industry. With innovation at the core of its DNA, Worldline’s core offerings include pan-European and domestic Commercial Acquiring for physical or online businesses, secured payment transaction processing for banks and financial institutions, as well as transactional services in e-Ticketing and for local and central public agencies. Thanks to a presence in 30+ countries, Worldline is the payment partner of choice for merchants, banks, public transport operators, government agencies and industrial companies, delivering cutting-edge digital services. Worldline employs circa 12,000 people worldwide, with 2019 revenue of circa 5.3 billion euros.

Worldline etsii useita Customer Advisoreita vakituisiin tehtäviin Helsingin Pitäjänmäkeen. Työ pitää sisällään asiakkaiden palvelua maksukortteihin liittyvissä asioissa puhelimen, sähköpostin ja chatin välityksellä. Tyypillisiä tehtäviä ovat esimerkiksi kortin käyttöön liittyvien asioiden selvittäminen, korttitilauksien tekeminen ja laskutusasioissa palveleminen. Työ painottuu useimmiten toimistoaikoihin, mutta kokonaisuudessaan työvuorot vaihtelevat klo 6-22 välillä. Lisäksi viikonloppuvuoroja tehdään satunnaisesti. Tällä hetkellä työskentely tapahtuu pääsääntöisesti etänä, mutta tehtävänkuva edellyttää myös ajoittaista lähityöskentelyä. Tehtävä on lähtökohtaisesti kokoaikainen, mutta osa-aikaisuus on neuvoteltavissa tapauskohtaisesti.

Olet etsimämme henkilö, mikäli sinussa yhdistyvät hyvät asiakaspalvelutaidot sekä tehokas työskentelyote. Olet hyvä kuuntelija, joka on motivoitunut ylittämään asiakkaiden palveluodotukset ja kehittymään itse rahoitusalan palvelutehtävissä. Keskustelet taitavasti asiakkaiden kanssa ratkaisukeskeisesti ja vuorovaikutat sujuvasti sekä suomen että englannin kielellä. Kaupallisesta koulutustaustasta ja asiakaspalvelukokemuksesta on hyötyä, mutta ilmankin niitä voit menestyä tehtävässä erinomaisesti oikean asenteen ja vahvan motivaation avulla.

Tarjoamme sinulle:

  • Paikan Euroopan johtavassa maksuratkaisuja tarjoavassa organisaatiossa, jossa pääset osaksi kattavia työsuhde-etuja ja kehittymismahdollisuuksia
  • Kattavan perehdytyksen työsuhteen alkuun sekä jatkuvan tuen työtehtävissä kehittymisen varmistamiseksi
  • Energisen ja viihtyisän tiimin sekä vakaan työpaikan suuressa yrityksessä
  • Työnantajan, joka edistää toiminnallaan työelämän tasa-arvoa ja syrjimättömyyttä yhdenvertaisella kohtelulla ja mahdollisuuksilla

Odotamme sinulta:

  • Hyviä asiakaspalvelutaitoja, positiivista asennetta ja halua ratkaista asiakkaiden palvelutarpeet
  • Suomen ja englannin kielen sujuvaa osaamista
  • Tehokkuuteen tähtäävää työskentelytapaa laatua unohtamatta
  • IT-perustaitoja ja valmiutta oppia sekä käyttää järjestelmiä tehokkaasti

Eduksi katsomme:

  • Kokemuksen asiakaspalvelutehtävistä
  • Tehtävään soveltuvan koulutustaustan

Kiinnostuitko tehtävästä? Lähetä ansioluettelosi sekä hakemuskirjeesi PDF-muodossa viimeistään 14.7.2021 mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta. Voit mainita hakemuksessasi myös aikaisimman sinulle sopivan aloituspäivän. Emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, joten käytäthän hakujärjestelmää hakemuksen lähettämiseksi.

Haethan tehtävää pikimmiten, sillä etenemme rekrytointiprosessissa jo hakuajan aikana. Tässä tehtävässä työllistyt suoraan Worldlinen työntekijäksi. Positio edellyttää luottotietojen tarkistuksen sekä suppean taustaselvityksen.

Worldlinestä voit lukea lisää osoitteessa https://worldline.com/. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Anni Nurmi (+358503042987, anni.nurmi(at)atalent.fi).

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae nyt

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Tässä #rekrycast podcastin jaksossa Jesse Kinnunen ja Mia Paatsalo käyvät läpi rekrytoinnin 10 suurinta virhettä ja miten niitä voi välttää.

Mitkä ovat LinkedIn-profiilin 5 eri tasoa miten saat rekrytoijan huomion LinkedInissä? Lue lisää blogista ja ota askel kohti parempaa profiilia.

Tässä blogissa kerromme käytännön esimerkkien avulla kuinka paljon virherekrytointi maksaa ja miten virherekrytoinnin kustannus tulisi lasketaan.

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset nuorten ammattilaisten rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen