Buildie Oy

Customer Service Specialist (ruotsinkielinen)

Julkaistu 22.11.2021

Customer Service Specialist (ruotsinkielinen)

Buildie on vuonna 2015 perustettu ohjelmistoalan kasvuyhtiö, joka on saavuttanut vain muutamassa vuodessa markkinajohtajuuden alansa palveluntarjoajana. Buildien missio on parantaa infrarakentamisen laatua. Tarjoamme markkinoiden helppokäyttöisimmän ja kattavimman kenttätyökalun infran hallintaan. Kasvamme jatkuvasti ja etsimme uusia työkavereita iloiseen joukkoomme. Liity nyt Buildien rentoon, mutta kunnianhimoiseen porukkaan, jossa jokaisessa maanantaissakin on ripaus perjantaita!

Buildie etsii nyt kolmen hengen energisen tuotepalvelut-tiimin vahvistukseksi ruotsinkielistä Customer Service Specialistia Tampereelle! Buildien tuotteen avulla rakennusalan ammattilaiset voivat esimerkiksi valvoa ja dokumentoida rakentamisen laatua sekä hallita kumppanuuksia. Customer Service Specialistin monipuolinen tehtävä sisältää muun muassa Buildien käyttäjien tukemista, erinomaisen asiakaskokemuksen varmistamista sekä mahdollisten vikatilanteiden raportointia. Yhdessä tiimisi kanssa tuet asiakkaitamme chatin, puhelimen ja sähköpostin välityksellä. Tuen tehtävät vaihtelevat käyttäjätunnusten selvittämisestä aina laajempiin tuotteen rakenteeseen liittyviin kokonaisuuksiin. Lisäksi pääset mukaan tuotteen jatkokehitykseen asiakkaidemme tarpeiden pohjalta kehitys- ja myyntitiimin kanssa. Pääset siis aidosti vaikuttamaan tuotteen toiminnallisuuksiin sekä ilmeeseen!

Tavoitteemme on laajentaa toimintaamme ruotsinkielisiin asiakkuuksiin, ja Customer Service Specialistina toimit avainasemassa liiketoimintamme kasvulle. Asiakastuen ja kehitystehtävien lisäksi osallistut sekä ruotsin- että suomenkielisten asiakkaidemme kouluttamiseen Buildien tuotteen käyttöön. Koulutuksia järjestetään usein asiakaskohteissa, joten pääset myös luomaan suhteita asiakkaisiin kasvotusten. Suurin osa työstäsi tapahtuu kuitenkin suomenkielisten asiakkaiden parissa.

Olet etsimämme henkilö, mikäli sinussa yhdistyvät into asiakkaiden kanssa työskentelyyn sekä erinomaiset tiimityö- ja kommunikointitaidot. Keskustelet taitavasti asiakkaiden kanssa ratkaisukeskeisesti ja vuorovaikutat sujuvasti suomen, ruotsin sekä englannin kielillä. Aikaisemmasta työkokemuksesta asiakasrajapinnassa on hyötyä, mutta tärkeintä on positiivinen asenne ja halu oppia uutta. Arvostamme kiinnostustasi teknistä alaa kohtaan, mutta sinun ei kuitenkaan tarvitse olla valmis osaaja. Me tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen Buildien tuotteeseen sekä asiakaskenttään, ja tiimisi auttaa sinua onnistumaan työssäsi.

Toivomme sinulta:

  • Asiakaslähtöistä, järjestelmällistä ja oma-aloitteista työskentelyotetta. Aikaisempi kokemus asiakaspalvelutehtävistä katsotaan eduksesi
  • Halua kehittyä ammatillisesti sekä rohkeutta tuoda omia ideoitasi esille toimintamme kehittämiseksi
  • Teknistä näppäryyttä ja valmiutta oppia uusia järjestelmiä
  • Ajokorttia
  • Sujuvaa suomen, ruotsin ja englannin kielen taitoa

Buildie tarjoaa sinulle:

  • Ainutlaatuisen mahdollisuuden toimia tärkeässä roolissa asiakasrajapinnassa vahvassa kasvussa olevassa teknologiayrityksessä
  • Työn nuoressa ja matalahierarkisessa kasvuyhtiössä – kaikkea tekemistämme ohjaavat meidän arvomme: Rento, Reipas, Innovatiivinen ja Freesi!
  • Mahdollisuuden osallistua kehitystyöhön ja tuoda omat näkemyksesi esille asiakkuuksien ja tuotteen kehittämiselle
  • Tyytyväiset asiakkaat ja markkinoiden parhaan tuotteen infrarakennusalan toimijoiden laadunvarmistukseen ja työn ohjaukseen
  • Rennon ja mukavan, mutta kunnianhimoisen työyhteisön
  • Viihtyisän toimiston, jossa viihtyvyytesi takaavat muun muassa aamu- ja välipalatarjoilut, virvokkeet, biljardipöytä, pelinurkkaus sekä vieraileva toimistokoira Remu. Lue lisää Buildiesta työpaikkana täältä!

Tiimisi työskentelee Tampereen toimistolla, ja toivomme sinulta valmiutta työskennellä säännöllisesti toimistolta käsin yhdessä tiimisi kanssa. Työtä tehdään toimistoaikojen puitteissa, ja asiakastuen päivystysvuorot arkisin klo 9-16 välillä jaetaan tasapuolisesti tiimin kesken. Tehtävä on vakituinen ja kokoaikainen.

Tehtävässä työllistyt suoraan Buildie Oy:n palvelukseen.

Oletko sinä oikea henkilö Customer Service Specialistin tehtävään? Lähetä CV:si sekä lyhyt hakemuskirjeesi 28.11. mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta. Voit halutessasi mainita hakudokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän.

Buildiesta voit lukea lisää osoitteessa: https://www.buildie.fi/. Tehtävästä, hakuprosessista ja aikatauluista voit kysyä tarkemmin aTalentin Rekrytointipäällikkö Kiira Ojalalta (kiira.ojala(at)atalent.fi, +358 50 553 7760).

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae nyt

Vastaavia avoimia hakuja

aTalent Recruiting logo

Etsimme näkemyksellistä Strategic Partnerships Manageria vaihteleviin hakijamarkkinoinnin sekä yhteisönhallinnan tehtäviin - kenties juuri sinua? Rekrytointiyrityksenä aTalentin vaikutuspiirin ytimessä ovat aktiiviset ja passiiviset työnhakijat sekä työnantajat, unohtamatta muita tärkeitä sidosryhmiä kuten opiskelija- ja alumnijärjestöjä ja ammatillisia ryhmiä - myös somesta tuttuja! Strategic Partnerships Managerina astut työelämän verkostoja navigoivan agentin kenkiin tavoitteenasi rakentaa strategisesti merkittäviä kumppanuuksia ja niiden myötä tehdä aTalent näkyväksi ja tunnetuksi suomalaisessa työelämässä.

Customer

Juli Living is now looking for a Junior Letting Specialist to be a part of their team in spring 2022!

Customer

Aibidia is looking for driven full-time Junior Account Executives in Helsinki. You will be an integral part of Aibidia’s Sales team, and work as part of the wider Revenue team including Marketing, Customer Success and Product. Your role as Junior Account Executive is to generate new business via different channels and manage leads from our high-performing SDR team

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Tilaamalla työpaikkavahdin saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

aTalentin vuosi 2021 on ollut voimakasta kasvun aikaa ja palautumista pandemiavuoden 2020 aiheuttamasta, onneksi vain he...

Millainen on hyvä työhakemus? Miten työhakemus tulee aloittaa? Tässä blogissa jaamme 7 vinkkiä hyvään työhakemukseen.

Henkilöstövuokrauksessa mukana on kolme osapuolta: työntekijä, rekrytointiyritys ja käyttäjäyritys. Rekrytointiyritys to...

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset asiantuntijoiden rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen