Projektikoordinaattori

Julkaistu 18.03.2019

Fenix Consulting on 2001 perustettu konsulttiyritys, jonka ydinosaamista ovat tietoon ja sen soveltamiseen pohjautuva muutosprosessi ja sen strateginen käytäntöön vienti. Fenix Consulting on auttanut lukuisia yrityksiä kilpailuedun saavuttamisessa ja sen edellyttämän muutoksen läpiviennissä. Fenix Consultingin asiakkaat ovat toimialojensa johtavia yrityksiä ja monet asiakkaista ovat olleet mukana kasvussa koko toiminnan ajan. Fenix Consultingin toimintaa ohjaavat kurinalaisuus, korkea etiikka, osaamisen jatkuva kehittämisen sekä aidon arvon tuottaminen asiakkaalle. Lisää Fenix Consultingista voit lukea täältä.

Oletko sinä Fenix Consultingin tuleva Projektikoordinaattori? Tässä roolissa avustat tutkimusprojektien hallinnoimisessa ja läpiviemisessä. Työskentelet tiiviisti yhdessä konsulttien kanssa ja olet vastuussa asiakassuhteiden hoitamisesta ja varmistat, että projektit etenevät sovitussa aikataulussa. Lisäksi työtehtäviisi kuuluu muun muassa haastattelujen tekemistä, tutkimusaineiston analysointia ja tietojen syöttämistä Exceliin, Powerpoint-esitysten laatimista sekä raporttien tarkistamista. Osallistut myös toiminnan kehittämiseen yhdessä muun tiimin kanssa.

Työskentelet samanaikaisesti useamman tutkimusprojektin parissa, joten tehtävässä menestyminen edellyttää joustavuutta ja liiketoimintalähtöisyyttä. Kiinnostus liikkeenjohdon konsultointiin, hyvät koordinointitaidot ja palveluhenkisyys auttavat sinua menestymään tässä tehtävässä. Odotamme sinulta rohkeutta haastaa ajattelutapoja ja käytäntöjä sekä valmiuksia viedä kehitysehdotuksia myös käytännön tasolle.

Tehtävä tarjoaa sinulle erinomaisen mahdollisuuden kerryttää relevanttia työkokemusta konsultoinnin ja tutkimusprojektien parista osana viiden hengen tiimiä. Tässä tehtävässä työllistyt suoraan Fenix Consultingille.

Hakijalta odotetaan:

  • Soveltuvaa yliopistotason tutkintoa
  • Aiempaa soveltuvaa työkokemusta vähintään muutaman vuoden ajalta
  • Osaamista kvalitatiivisesta ja kvantitatiivisesta tutkimusmenetelmistä esimerkiksi työkokemuksen, harjoittelun tai opintojen kautta
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja suomeksi ja englanniksi sekä sujuvaa MS Office -osaamista (erityisesti Excel ja PowerPoint)
  • Itsenäistä ja joustavaa työskentelyotetta, priorisointitaitoja sekä liiketoimintalähtöistä ajattelua

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • Kyky tuottaa ja esittää visuaalisesti laadukasta materiaalia – infografiikan hallinta (esim. PowerPointia tai Exceliä hyödyntäen)
  • Tietokantaosaaminen

Tarjoamme sinulle:

  • Monipuolisia ja mielenkiintoisia projektitehtäviä
  • Mahdollisuuden ottaa isompaakin vastuuta projekteissa ja kehittyä urallasi
  • Projektien kautta mahdollisuuden tutustua erilaisiin toimialoihin, organisaatioihin ja liiketoimintamalleihin
  • Toimivan ja nykyaikaisen työympäristön

Kiinnostuitko? Lähetä CV:si ja hakemuksesi pdf-tiedostoina mahdollisimman pian, mutta viimeistään 02.04.2019 täällä. Lisätietoja työtehtävästä ja hakuprosessista antaa aTalentin Recruitment Manager Laura Seppä (+358 40 557 93 89, laura.seppa[at]atalent.fi)

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae tästä

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Hyvä hakijakokemus on avain työnantajamielikuvan kehittämiseen. Tässä 6 helppoa vinkkiä joilla parannat yrityksesi hakijakokemusta välittömästi.

Jouni Räisänen is a Team Lead in FPGA verification team in Oulu. His team works on the field of 5G with various verifica...

Otto Koskinen works at Nokia in the Integration team as a System-on-Chip Designer. His journey at Nokia started 2,5 year...

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset nuorten ammattilaisten rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen