Marketing Manager

Julkaistu 06.05.2019

Blåkläder Workwear Center on saanut alkunsa Vantaan Porttipuistossa toimivan Blåkläderin maahantuonnin kyljessä. Toiminta on aloitettu lokakuussa 2007 ja myöhemmin toiminta on laajentunut Viroon, Hollantiin ja Puolaan. Myymme Blåkläderin laadukkaita työvaatteita, turvakenkiä, hanskoja joiden lisäksi valikoimaan kuuluu Pezl henkilösuojaimia ja Sievin ja Jalaksen kenkiä.

Suurin toimittajamme, Blåkläder on ruotsalainen työvaatteita kehittävä, valmistava ja myyvä yritys, joka on perustettu vuonna 1959. Blåkläder tarjoaa suuren valikoiman korkealaatuisia ja toimivia työvaatteita, kenkiä ja työhanskoja Eurooppaan ja muualle maailmaan. Pääkohderyhmämme ovat teollisuus ja konepajat, käsiteollisuus ja rakennusala, maalarit ja muurarit, katu ja tie sekä palvelu ja profiili. Tuotteilla on elinikäinen saumatakuu.

Blåkläderin toiminta perustuu viiteen kulmakiveen: laatu, toimivuus, mukavuus, design ja kustannustehokkuus. Blåkläderillä on omat tehtaat, joissa valmistetaan noin kaksi miljoonaa vaatekappaletta vuosittain. Blåkläder on sertifioitu ISO 9001, 14001, EMAS mukaan.

Blåkläder Workwear Center etsii nyt joukkoonsa näkemystä omaavaa, yrittäjähenkistä Marketing Manageria! Vastaat roolissasi Blåkläder Workwear Centereiden retail- markkinoinnista niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Työnkuvasi keskiössä on löytää parhaat keinot tukea myyntiä markkinoinnin keinoin ja varmistaa markkinoinnin toimivuus ja tuloksellisuus, joka näkyy lopulta uusina liideinä ja asiakasvirtana. Jalostat Blåkläderin brändimarkkinoinnin materiaalia vähittäismyyntiin sopivaksi ja rakennat erilaisia kampanjoita sekä monia kanavia pitkin tapahtuvaa mainontaa. Lisäksi olet esimerkiksi suunnittelemassa useiden kymmenien myymälöiden ilmettä myynnillisesti toimivaksi ja luomassa sisältöä erilaisiin kanaviin. Työskentelet mielelläsi myös markkinoinnin ja myynnin numeroiden parissa esimerkiksi budjetoinnin tiimoilta, mutta sinulla on näihin tehtäviin Sales Controllerin tuki. Toivomme sinulta kiinnostusta ja osaamista moninaisiin markkinoinnin tehtäviin, mutta myös näkemystä siitä, milloin jokin palvelu kannattaa hankkia ulkopuoliselta taholta. Tässä roolissa teet yhteistyötä esimerkiksi Blåkläderin brändimarkkinointitiimin, Sales Controllerin sekä retail-liiketoiminnan maajohtajien kanssa.

Etsimältämme henkilöltä toivomme aikaansaavaa työskentelyotetta sekä halua kehittää omaa vastuualuettaan eteenpäin. Roolin ollessa varsin kansainvälinen edellytämme sinulta vahvoja kommunikointitaitoja suomeksi ja englanniksi sekä kykyä työskennellä myös ruotsiksi. Hakijalta odotetaan koulutuksen ja työn kautta hankittua osaamista, mutta ennen kaikkea vahvaa näkemystä ja tahtoa viedä tämä näkemys käytäntöön. Rooli on siis sovitettavissa niin kokeneelle alan ammattilaiselle kuin enemmän uransa alkupuolella olevalle tekijälle, jolla on kova halu päästä näyttämään osaamisensa ja kasvattamaan ammattitaitoaan.

Hakijalta odotetaan:

  • Markkinoinnin tutkintoa (KTM tai tradenomi)   
  • Näkemystä ja aikaisempia näyttöjä markkinoinnin tai myynnin parista  
  • Proaktiivista “tekijä-asennetta”  
  • Erinomaisia MS Office-taitoja
  • Erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa sekä sujuvaa ruotsin kielen taitoa

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • Adobe Creative Suite-työkalujen osaaminen
  • Aikaisempi kokemus työskentelystä tai opiskelusta ruotsin kielellä  

Tarjoamme sinulle:

  • Täyden tuen kehittymisellesi osaavien kollegoiden ja erilaisten koulutusten kautta
  • Kasvualustan kansainväliseen avainrooliin
  • Roolin, jonka painopisteitä voidaan muokata vahvuuksiesi ja kiinnostuksen kohteidesi mukaan

Mikäli tämä tehtävä herätti kiinnostuksesi, lähetä hakemuksesi, viimeisin opintosuoritusotteesi, sekä CV:si viimeistään 20.5. mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/blklader-workwear-center-marketing-manager-5-2019  Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja ensimmäisen mahdollisen aloituspäivän tehtävässä.

Blåkläder Workwear Centeristä voit lukea lisää osoitteessa: http://bkwc.fi/. Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Lisa Jokinen (0505991835, lisa.jokinen[ät]atalent.fi).

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Blåkläder Workwear Centerin palvelukseen.

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae tästä

Vastaavia avoimia hakuja

Tesi is now looking for a fulltime, fixed-term (4-5 months) Analyst trainee for its Fund Investments team with an analytical and data-driven mindset!

Tesi is now looking for a fulltime, fixed-term (4 - 5months) Investment Analyst trainee with an analytical mindset!

Wörks etsii nyt strategia kasvavaan joukkoonsa! Strategina hyppäät tasavertaiseen, itseohjautuvaan porukkaan, jossa lean-ajattelu ohjaa kaikkia projekteja.

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Miksi rekrytointiviestinnässä epäonnistutaan? Miten rekrytointointiviestinnässä voi onnistua? Tämä podcast vastaa näihin kysymyksiin.

Tässä #rekrycast podcastin jaksossa Jesse ja Outi keskustelevat siitä miksi yritykset epäonnistuvat rekrytointiviestinnässä ja miten siinä voi onnistua?

Patruunaliiketoimintayksikön vetäjä Aki Suvilahti ja tuotekehityspäällikkö Miikka Tamminen ovat molemmat päätyneet alunp...

Olli Toivanen halusi työn, jossa voisi yhdistää hänen molemmat koulutuksensa, poliittisen ja taloustieteellisen, ja kun ...

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset nuorten ammattilaisten rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen