Quality & Service Delivery Coordinator

Julkaistu 11.10.2019

Ricoh on toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä viestintäpalveluihin erikoistunut maailmanlaajuinen teknologiayritys. Ricoh on mullistanut ihmisten työskentelytapoja jo yli 80 vuoden ajan. Ricohin tunnuslause on imagine. change. Ricoh tarjoaa palveluja ja teknologiaa, jotka auttavat niin yrityksiä kuin yksilöitä innovoimaan uusia tehokkaampia työtapoja, toimimaan ympäristöystävällisemmin ja kasvattamaan liiketoimintaa.

Ricoh Groupilla on toimintaa yli 200 maassa. Maaliskuussa 2018 päättyvänä tilivuonna Ricoh Groupin maailmanlaajuinen liikevaihto oli noin 19,4 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Valtaosa konsernin liikevaihdosta tulee ihmisten ja tiedon kohtaamista helpottavista tuotteista, ratkaisuista ja palveluista. Konserni tunnetaan laadukkaasta teknologiastaan, poikkeuksellisen laadukkaasta asiakaspalvelustaan ja toiminnastaan kestävän kehityksen hyväksi. Lisätietoja löydät osoitteesta www.ricoh.fi. 

Ricoh etsii Quality & Service Delivery koordinaattoria Espooseen! Koordinaattorin tehtävässä hoidat laatuun (tietoturva ja ympäristö) liittyviä vastuita sekä operatiivisia Service Delivery -tehtäviä. Tässä monipuolisessa työssä pääset hoitamaan erilaisia asiakasprojekteihin liittyviä toimintoja, sekä hoidat työssäsi tietoturvaa ja ympäristöä koskevia standardeja. 

Työtehtäviisi kuuluu mm.:

  • laadun dokumentoinnin ylläpito ja päivitykset
  • laatusertifikaattien auditointien organisointi
  • yhteydenpito Ricoh Europen Quality organisaatioon
  • yhteydenpito asiakkaaseen
  • toimitusten suunnittelu ja koordinointi
  • tilausten syöttäminen järjestelmään
  • erilaisten raporttien laatiminen

Voit olla vielä urasi alussa tai jo kokeneempi osaaja, kunhan sinulla on kehittymishaluinen ja joustava asenne, ja olet kartuttanut osaamista joko opintojen tai työkokemuksen kautta. Tehtävässä menestymistä edesauttaa, mikäli sinulta löytyy jo ennestään osaamista ISO27001-, 14001- tai 9001-standardeista, mutta Ricoh kouluttaa ja perehdyttää sinut tehtävään. Tässä tehtävässä työllistyt suoraan Ricoh Finland Oy:n palvelukseen.

Hakijalta odotetaan: 

  • Soveltuvaa koulutustaustaa tai kokemusta vastaavista tehtävistä
  • Kykyä ymmärtää liiketoiminnan tarpeita ja halua kehittää prosesseja
  • Halua kehittyä ja menestyä sekä laadun että asiakasprojekteihin liittyvissä työtehtävissä
  • Itsenäistä ja tehokasta työskentelyotetta sekä loistavia tiimityötaitoja
  • MS Office-osaamista, erityisesti Excel-osaamista
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja sekä sujuvaa suomen ja englannin kielen osaamista

Ricoh tarjoaa: 

  • Tiiviin työyhteisön ja asiantuntevan tiimin sekä ison kansainvälisen organisaation tuen
  • Hyvät mahdollisuudet kehittää omaa osaamistasi alan johtavassa ja jatkuvasti uudistuvassa yrityksessä
  • Joustavuutta, vapautta ja vastuuta oman työn osalta sekä hyvät henkilöstöedut
  • Monipuolisia työtehtäviä kehittyvien Ricoh-ratkaisujen parissa

Kiinnostuitko? Hae tehtävää mahdollisimman pian, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuajalla ja voimme edetä jo hakuajalla. Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si viimeistään sunnuntaina 27.10.2019 osoitteessa: https://apply.atalent.fi/ricoh-finland-quality-service-delivery-coordinator-10-2019. Tehtävää ja hakuprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa Recruitment Manager Laura Seppä (+358 40 557 9389, laura.seppa[at]atalent.fi).

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae tästä

Vastaavia avoimia hakuja

LVI-urakoinnin asiantuntijayritys KLA Talotekniikka Oy etsii pääkaupunkiseudun tiimiinsä LV- ja IV- projektipäällikköä!

Ready to take on new challenges as an Embedded Systems Developer with the world-leading video electronics testing company? Unigraf is looking for an Embedded Systems Developer!

Haluatko kehittyä järjestelmäkonsultoinnin asiantuntijaksi? Etsimme nyt palveluhenkistä juniorikonsulttia CSI Helsingin konsulttitiimiin Sörnäisiin – kenties juuri sinua?

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Tässä #rekrycast podcastin jaksossa aTalentin markkinointijohtaja Outi Mäkinen ja toimitusjohtaja Niklas Huotari keskustelevat siitä mitä yritykset odottavat uransa alkuvaiheessa olevilta työntekijöiltä.

Sini Savonmäki flyttade från Keuru till Åland 2004. Det som skulle bli ett mellanår efter studenten blev något helt anna...

Tässä podcastissa keskustelemme #mimmitkoodaa ohjelman Milja Köpsin kanssa tavoista saada enemmän naisia ohjelmistoalalle.

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset nuorten ammattilaisten rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen