
SijainnitHelsinki, Kajaani
TyökieliSuomi, Estonian
TyöntekopaikkaHybridityö
TyötehtäväLiiketoiminnan kehitys ja strategia
KokemusExperienced
Sopimuksen tyyppiKokoaikatyö
Haku päättyy18.05.2025
Hae nytOpen position
Haluatko rakentaa tulevaisuuden asiakaspalvelua ja johtaa muutosta sen ytimessä?
Tehtävänkuvaus
S-Pankki etsii nyt kokenutta ja kehittämisorientoitunutta asiakaspalvelupäällikköä rakentamaan ja toteuttamaan asiakaspalveluorganisaation strategista kehitystyötä. Tehtävässäsi toimit asiakaspalvelujohtajan oikeana kätenä ja vastuullasi on erityisesti osaamisen ja onnistumisen johtaminen matriisiorganisaatiossa. Työsi keskiössä on asiakaspalvelun operatiivisen suorituskyvyn kehittäminen ja henkilöstön tukeminen muutoksessa – valmentavalla ja tavoitteellisella otteella.
Tulet määrittämään kehitystarpeita, konseptoimaan toimintamalleja ja jalkauttamaan niitä käytäntöön yhdessä kehitysasiantuntijoiden ja kouluttajien kanssa. Lisäksi vastaat osaamisen johtamisen rakenteiden kehittämisestä ja toimit keskeisenä toimijana urapolkujen rakentamisessa asiakaspalvelun eri rooleihin.
Tehtävässä toimit myös esihenkilönä useammalle asiantuntijalle, joihin kuuluu muun muassa kouluttajia, kehityspäälliköitä ja muita tukitoimintojen asiantuntijoita.<strike>
</strike>
Millaista osaajaa etsimme?
Tässä roolissa menestyminen edellyttää vahvaa kokemusta ihmisten ja osaamisen johtamisesta, toimeenpanokykyä sekä näyttöjä onnistuneesta muutosten läpiviennistä. Olet määrätietoinen sekä ratkaisukeskeinen ja ymmärrät asiakaspalvelun operatiiviset realiteetit, mutta osaat katsoa toimintaa myös strategisesta näkökulmasta. Sinulla on kykyä kehittää toimintamalleja kokonaisvaltaisesti, etkä pelkää tarttua toimeen, tehdä ehdotuksia ja viedä muutoksia käytäntöön asti.
Toivomme sinulta:
Lisäksi eduksi katsomme:
Tarjoamme sinulle:
Käytännön asiat:
Tässä vakituisessa ja kokoaikaisessa tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme S-pankin palvelukseen. Tehtävässä aloitus on elokuussa 2025 ja roolissa on mahdollisuus työskennellä joko Helsingissä tai Kajaanissa. Toivomme sinulta mahdollisuutta työskennellä toimistolla vähintään kahtena päivänä viikossa osana joustavaa hybridimallia.
Olisitko sinä S-Pankin etsimä asiakaspalvelupäällikkö?
Lähetä ansioluettelosi sekä motivaatiokirjeesi PDF-muodossa suomen kielellä viimeistään sunnuntaina 18.5. aTalentin hakujärjestelmän kautta. Kerrothan hakudokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän. Käymme hakemuksia läpi jo hakuajalla niiden tulojärjestyksessä. Emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset.
S-Pankki on täysin kotimainen pankki ja osa S-ryhmää. Olemme asiakasomistajien oma pankki, eli enemmän kuin täyden palvelun pankki.
Haluamme olla asiakkaidemme luotettu paremman arjen kumppani sekä mahdollistaa miljoonille suomalaisille rahakkaampi huominen ja S-Pankille kasvu uuteen kokoluokkaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti.
Palvelemme asiakkaitamme verkossa, puhelimitse, sosiaalisen median kanavissa sekä pankin ja kaupan palvelut kätevästi yhdistävässä S-mobiilissa. Päivittäiset pankkiasiat hoituvat kätevästi myös kauppareissun yhteydessä aamusta iltaan, ja käteisen nostaminen ja tallettaminen onnistuu noin 1 000 S-ryhmän toimipaikan kassalla ympäri Suomen.
S-Pankin omistavat SOK ja S-ryhmään kuuluvat alueosuuskaupat.
SijainnitHelsinki, Kajaani
TyökieliSuomi, Estonian
TyöntekopaikkaHybridityö
TyötehtäväLiiketoiminnan kehitys ja strategia
KokemusExperienced
Sopimuksen tyyppiKokoaikatyö
Haku päättyy18.05.2025
Hae nyt