Waldec Oy

Sales & Administration Coordinator

Julkaistu 21.10.2021

Sales & Administration Coordinator

Waldec Oy on 1989 perustettu suomalainen metalli-, polyuretaani- ja kumiteollisuuden käyttämiin raaka-aineisiin ja laitteisiin erikoistunut yritys, jolla on toimintaa yli kahdeksassa maassa ympäri Pohjoismaita ja Baltiaa. Waldecin vahvuus on asiakkaiden korkealaatuisissa ratkaisuissa sekä kansainvälisessä osaamisessa, jonka ansiosta Waldecissa voidaan palvella asiakkaita heidän omalla kielellään. Tämän lisäksi taustalta löytyy vuosikymmenten kokemus, vahva alan asiantuntemus sekä huippuluokan materiaalit ja koneet. Tutustu tarkemmin Waldeciin yrityksenä osoitteessa: https://www.waldecgroup.com/.


Waldec etsii nyt Sales & Administration Coordinatoria määräaikaiseen työsuhteeseen Espooseen osaksi Suomen toimipisteen viisihenkistä tiimiä! Sales & Administration Coordinatorina tehtävänäsi on huolehtia Waldecin myyntiputken prosessien läpiviennistä. Päävastuullasi tulee olemaan tilausten käsittely ja laskutuksen hoitaminen. Tämän lisäksi pääset tekemään laajasti erilaisia myyntiprosessien läpivientiin liittyviä työtehtäviä, kuten laatimaan tarjouksia, pitämään yhteyttä asiakkaisiin ja päämiehiin sekä hoitamaan erilaisia logistisia työtehtäviä. Prosesseista vastaamisen lisäksi avustat tiimiäsi tarpeen ja mielenkiintosi mukaan myös muissa työtehtävissä. Arjessasi tulet työskentelemään tiiviisti paitsi Waldecin Suomen tiimin, mutta myös Ruotsin ja Norjan tiimin kanssa.

Olet tehtävään soveltuva henkilö, mikäli useamman projektin yhtäaikainen hoitaminen ei tuota sinulle ongemia ja omaat silmää asioiden ja tehtävien priorisoinnille. Olet työskentelyotteeltasi vastuullinen ja tartut oma-aloitteisesti toimeen, etkä sula pienen prässin alla. Suomen kielen lisäksi myös englannin kielen taitosi on sujuvaa, ja sekä puhuminen, että raportointi sujuvat sinulta molemmilla kielillä ongelmitta. Tehtävä ei edellytä vuosien työkokemusta, vaan ennen kaikkea energistä ja määrätietoista otetta projektinhallintaa ja myyntiprosesseja kohtaan. Etua tehtävässä menestymiselle kuitenkin on, jos olet aiemmin ollut tekemisissä tilausketjun hallinnan kanssa tai sinulta löytyy näyttöjä projektinhallinnasta. MS Office-taitojen tulee myös olla hyvällä tasolla. Työ on määräaikainen helmikuun 2023 loppuun kestävä sijaisuus, jonka jälkeen on mahdollista vakinaiseen työsuhteeseen.

Waldec tarjoaa sinulle:

  • Paikan vahvasti kasvavassa ja kansainvälisessä yrityksessä
  • Monipuoliset ja mielenkiintoiset työtehtävät koko toimitusketjun hallinnan parissa
  • Avoimen ja tiiviin työskentelyäsi tukevan tiimin, jossa kollegat tuntevat toisensa
  • Nopean, notkean ja matalahierarkisen työympäristön, jossa päätöksenteko on aidosti nopeaa ja mahdollistaa yrityksen kehittymisen ja kasvamisen
  • Liukuvan työajan sekä mahdollisuuden etätöihin

Waldec odottaa sinulta:

  • Projektinhallinta- ja priorisointikykyä
  • Kiinnostusta myynnin ja hallinnon alaa kohtaan
  • Kykyä ja intoa kehittää itseään ja oppia uutta
  • Hyvää suomen ja englannin kielen osaamista

Waldec katsoo eduksi:

  • Aiempi työkokemus vastaavista työtehtävistä (esim. tilausketjujen hallinta, projektityöskentely yms.)
  • Aiempi kokemus ERP:in käytöstä
  • Ruotsin kielen osaaminen

Kiinnostuitko?

Lähetä ansioluettelosi sekä motivaatiokirjeesi PDF-muodossa viimeistään 1.11. mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta. Kerrothan hakudokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän. Huomioithan myös ettemme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset.

Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Jenni Tontti (puh. +358 40 750 8821, jenni.tontti(at)atalent.fi).

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan Waldecin palvelukseen.

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae nyt

Vastaavia avoimia hakuja

Sales

Eversheds Asianajotoimisto Oy:n tytäryhtiö Heinonen & Co etsii nyt joukkoonsa Patentti-insinööriharjoittelijaa! Tässä tehtävässä tulet työskentelemään ICT- ja elektroniikka-alan toimeksiantoihin kokeneen patenttiasiantuntijan tukemana ja osallistumaan prosessin jokaiseen vaiheeseen. Saat erinomaisen mahdollisuuden oppia monipuolisista asiakasprojekteista sekä kehittyä patenttialan monipuolisissa tehtävissä. Eversheds Sutherlandin maailmanlaajuinen verkoston ansiosta pääset osaksi kansainvälisiä asiakkuuksia ja näkemään uusinta teknologiaa.

NREP is looking for a part-time Junior Administrative Specialist to join their Investment Controlling team in Helsinki! You will be a part of a team of eight people in Finland and work closely with the Administrative Specialist on diverse administrative tasks.

Sales

Juli Living is now looking for a Junior Letting Specialist to be a part of their team in spring 2022!

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Tilaamalla työpaikkavahdin saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

aTalentin vuosi 2021 on ollut voimakasta kasvun aikaa ja palautumista pandemiavuoden 2020 aiheuttamasta, onneksi vain he...

Millainen on hyvä työhakemus? Miten työhakemus tulee aloittaa? Tässä blogissa jaamme 7 vinkkiä hyvään työhakemukseen.

Henkilöstövuokrauksessa mukana on kolme osapuolta: työntekijä, rekrytointiyritys ja käyttäjäyritys. Rekrytointiyritys to...

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset asiantuntijoiden rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen