Technical Support Specialist

Julkaistu 18.12.2018

Terveystalo on Suomen verkostoltaan suurin terveyspalveluyritys. Tarjoamme yleis- ja erikoislääkäripalveluja, työterveys- ja työhyvinvointipalveluja, sairaalapalveluja, diagnostiikkapalveluja (laboratorio, kuvantaminen ja seulonta), kliinisiä lääketutkimuksia ja suunterveyden palveluja. Asiakkaitamme ovat yksityishenkilöt, yritykset ja yhteisöt, vakuutusyhtiöt sekä julkinen sektori. Vuonna 2017 potilaskäyntejä oli yli 5,2 miljoonaa ja lääkärikäyntejä lähes 3,3 miljoonaa. Oma väki sanoo, että olemme joustava ja työntekijää arvostava työpaikka, jossa on hyvät mahdollisuudet kouluttautua ja kehittyä entisestään.

Terveydenhuollon digitalisaation eturintamassa kulkeva Terveystalo etsii Technical support specialistia osaksi moniammatillista sovelluskehityksen ja data-analytiikan tiimiään! Tehtävässä pääset työskentelemään Terveystalon oman Sirius-ohjelmiston kanssa, jota käytetään yritysasiakkaiden keskuudessa työkyvyttömyystapausten ennakointiin ja ennaltaehkäisyyn. Tiivistetysti kerrottuna työnkuvasi tulee sisältämään erilaisia selvitystehtäviä asiakkaiden auttamiseksi: etsit niin sanotusti ”pellin alta” vastauksia asiakkaiden kohtaamiin ongelmiin. Pääset ratkaisemaan mielenkiintoisia ongelmia ja toimimaan terveydenhuollon digikehityksen eturintamassa. Tämän lisäksi esimerkiksi integroit uusia yritysasiakkaita järjestelmään. Tehtävässä viestit asiakkaiden suuntaan ja osaatkin myös näppärästi kääntää teknisiä asioita yleiskielelle.

Toivomme, että SQL-tietokantahaut, Linux-komennot ja shell- ja bash-skriptaus ovat sinulle tuttuja. Ohjelmointiosaamista tehtävä ei vaadi, mutta sinun tulisi osata kuitenkin lukea ainakin hieman koodia. Tämä rooli soveltuu hyvin selvittelystä pitävälle ongelmanratkaisijalle, joka haluaa työskennellä osana tiimiä, mutta on kuitenkin työskentelytavoiltaan itseohjautuva. Saat ympärillesi osaavan tiimin, joka auttaa sinua alkuun pääsemisessä. Kun osaamisesi kasvaa ja työ alkaa rullata, työskentely on mahdollista myös etänä ja joustaviin kellonaikoihin oman aikataulusi mukaisesti. Rooli on toiveesi mukaan kokoaikainen tai osa-aikainen, joten se sopii hyvin myös opiskelijalle. Määräaikaisuuden jälkeen työsuhteen jatko on mahdollinen.

Tässä tehtävässä työllistyt aluksi aTalentin työntekijäksi, jolloin aTalent huolehtii laillisista työnantajan velvoitteista, kuten palkanmaksusta ja työterveydenhuollosta.

Hakijalta odotetaan:

  • Soveltuvia yliopisto- tai AMK-opintoja (esimerkiksi tietotekniikka tai tietojenkäsittely)
  • Jo hieman tehtävän kannalta relevanttia työkokemusta (noin yksi vuosi)
  • Osaamista SQL-tietokantahauista, Linux-komennoista ja shell- ja bash-skriptauksesta
  • Excel-osaamista
  • Vahvaa suomen kielen taitoa

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • Ohjelmointiosaaminen
  • Asiakaspalvelukokemus
  • Vahva englannin kielen taito

Tarjoamme sinulle:

  • Mahdollisuuden päästä näkemään, miten modernia ohjelmistokehitystä tehdään suuressa yrityksessä
  • Erilaisia mahdollisia kehittymispolkuja tiimin sisällä
  • Mielenkiintoisia projekteja osana sitoutunutta tiimiä
  • Modernit toimitilat ydinkeskustassa

Mikäli haluaisit ottaa seuraavan askeleen urallesi Terveystalossa, lähetä hakemuksesi, viimeisin opintosuoritteesi, sekä CV:si viimeistään 14.1. mennessä osoitteessa: https://apply.atalent.fi/terveystalo-technical-support-specialist-12-2018. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja mahdollisen aloituspäivän.

Terveystalosta työnantajana voit lukea lisää osoitteesta https://www.terveystalo.com/fi/Yritystietoa/Terveystalo-tyontantajana/Digital-Health/. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Lisa Jokinen (050 599 1835, lisa.jokinen[ät]atalent.fi).

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae tästä

Vastaavia avoimia hakuja

Apix Messaging hakee kahta Delivery Project Engineeriä osaksi palveluiden asiakastoimituksista vastaavaa projektitiimiiä!

WordDive, an award-winning AI-based web and mobile app for learning languages, is now looking for competent and highly motivated Mobile Developers. If you want a meaningful job with great possibilities for professional growth, this might be for you!

Benemen etsii nyt asiakaspalveluhenkistä ja teknisestä ongelmanratkaisusta kiinnostunutta Technical Support Specialistia osaksi neljän hengen asiakastuen first line-tiimiä!

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Tässä #rekrycast podcastin jaksossa aTalentin markkinointijohtaja Outi Mäkinen ja toimitusjohtaja Niklas Huotari keskustelevat siitä mitä yritykset odottavat uransa alkuvaiheessa olevilta työntekijöiltä.

Sini Savonmäki flyttade från Keuru till Åland 2004. Det som skulle bli ett mellanår efter studenten blev något helt anna...

Tässä podcastissa keskustelemme #mimmitkoodaa ohjelman Milja Köpsin kanssa tavoista saada enemmän naisia ohjelmistoalalle.

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset nuorten ammattilaisten rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen