Technical Support Specialist

Julkaistu 01.10.2019

Benemen on suomalainen uuden aikakauden pilvipohjainen ohjelmistotalo ja operaattori, joka toimittaa älykkäitä ja oppivia puhe- ja kommunikaatiopalveluita keskisuurille ja suurille pohjoismaisille yrityksille. Benemen yhdistää asiakastiedon ja eri kommunikaatiokanavat kokonaisuudeksi, joka parantaa yritysten asiakkaiden pysyvyyttä, myynnin kasvua ja operatiivista tehokkuutta. Asiakkaamme ovat yrityksiä, jotka haluavat olla edelläkävijöitä omalla toimialallaan ja asiakaskokemuksen kehittämisessä. Kumppaneitamme ovat muun muassa Microsoft ja Salesforce. Benemenin avoin työskentelykulttuuri kannustaa jokaista työntekijää tekemään parhaansa ja osallistumaan omalla osaamisellaan yrityksen kasvutarinaan. Benemenin pääkonttori sijaitsee Pitäjänmäellä Helsingissä ja työntekijöitä on noin 70. Voit tutustua Benemeniin tarkemmin täällä: https://www.benemen.com/fi-FI/.

Etsimme asiakaspalveluhenkistä ja teknisestä ongelmanratkaisusta kiinnostunutta Technical Support Specialistia osaksi kolmen hengen asiakastuen first line-tiimiämme. Tässä tehtävässä vastaat asiakkaiden tukipyyntöihin ja ratkot teknisiä ongelmatilanteita laajalla skaalalla aina matkapuhelimien ja SIM-korttien toimintahäiriöistä ohjelmistoihin liittyviin vikatilanteisiin ja muutospyyntöihin (esim. käyttäjäoikeuksien ja toiminnallisuuksien muutokset). First line-tukitiimille ohjautuvat keskitetysti asiakkaiden ensimmäiset yhteydenotot. Vastaanotat ja ratkot tukipyyntöjä sekä viestitse tiketöintijärjestelmän välityksellä että puhelimitse. Tehtäviisi kuuluu siten myös päivittäinen puhelinasiakaspalvelu. Tukipyynnöt tulevat suoraan asiakasyritystemme pääkäyttäjiltä tai operaattoripalveluiden loppukäyttäjiltä. Oman tiimisi lisäksi teet tiiviisti yhteistyötä esimerkiksi tuotantotiimin kanssa isoissa ja kriittisissä ongelmatilanteissa. 

Tämä tehtävä tarjoaa sinulle mahdollisuuden syventyä monipuolisesti Benemenin uniikkeihin ohjelmistoratkaisuihin sekä kehittää laaja-alaisesti osaamistasi operaattori- ja telekommunikaatiopalveluista. Kiinnostuksesi ja osaamisesi mukaan sinulla on jatkossa mahdollisuus suunnata tehtävänkuvaasi esimerkiksi asiakkaiden käyttökoulutuksiin tai jonkin järjestelmämme erityisasiantuntijuuteen, tai voit myös ottaa enemmän roolia asiakkuuksien hallinnassa ja kasvattamisessa.     

Voit olla vielä urasi alussa tai jo kokeneempi IT-alan osaaja, kunhan sinulla on kykyä tekniseen ongelmanratkaisuun ja olet kartuttanut teknistä osaamistasi esimerkiksi töiden tai opintojen kautta. Työskentelet luontevasti osana tiimiä sekä palvelet asiakkaita aktiivisella ja positiivisella otteella asiakastyytyväisyyden arvon ymmärtäen. 

Odotamme sinulta:

  • Hyviä tietoteknisiä valmiuksia ja kykyä tekniseen ongelmanratkaisuun 
  • Teknistä taustaa (esim. opinnoista tai töistä)
  • Asiakaspalvelukokemusta ja palveluhenkisyyttä
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Lisäksi katsomme eduksi:

  • Työkokemuksen teknisestä tuesta
  • Hyvän ruotsin kielen taidon (osa asiakkaistamme ovat ruotsinkielisiä)
  • Telekommunikaatio- ja operaattoripalveluiden tuntemuksen

Tarjoamme sinulle:

  • Mahdollisuuden päästä osaksi Benemenin kasvutarinaa ja telekommunikaatioalan muutosta. Rakennamme toimialalle uutta ekosysteemiä ja haluamme kasvaa ja kansainvälistyä!
  • Mahdollisuuden uuden oppimiseen ja ammatillisen osaamisesi kehittämiseen 
  • Monipuolisen työnkuvan ketterässä, joustavassa ja startup-henkisessä yrityksessä 
  • Sitoutuneen työporukan, jossa vallitsee hyvä henki ja tekemisen meininki
  • Lämpimän vastaanoton sekä tukea ja perehdytystä työhösi
  • Kilpailukykyisen palkan ja hyvät edut (esim. puhelin-, lounas-, kulttuuri- ja liikuntaetu) 

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan Benemenin palvelukseen.

Jos kiinnostuit ja koet olevasi sopiva henkilö tehtävään, lähetä meille CV:si ja hakemuskirjeesi (PDF-muodossa) viimeistään 15.10.2019 osoitteessa: https://apply.atalent.fi/benemen-technical-support-specialist-10-2019. Kerrothan hakemuksessasi myös palkkatoiveesi ja milloin voit aloittaa.  

Hakuprosessia ja tehtävää koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin rekrytointipäällikkö Anna Kerava (+358 44 204 9486, anna.kerava[ät]atalent.fi).

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae tästä

Vastaavia avoimia hakuja

Oletko pienestä pitäen rakentanut pienoisrautateitä? Haluatko viedä oppisi tosielämään ja varmistaa tulevaisuuden raideliikenteen, kuten Raide-Jokerin, turvallisuuden? Etsimme Swecolle turvalaitesuunnittelijaa osaksi ratateknistä turvalaitesuunnittelutiimiä!

Grexel is looking for a tech-oriented Project Manager to join their talented and global team!

Aiven is now looking for a Fullstack Developer. Join the highly-skilled, ambitious, agile and tight-knit team to make your contribution to a great success story!

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Koronavirus ja siitä seurannut poikkeustila ovat sysänneet monet työnantajat ainutlaatuisen haasteen eteen. Kuinka saada...

Lue minkälaista työ Korjauspartnereilla on ja miten se eroaa muista korjausrakentamisen alan työnantajista.

Tässä #rekrycast -podcastin jaksossa Jesse Kinnunen ja Mia Paatsalo käyvät läpi 5 sääntöä, joita noudattamalla onnistut trainee- tai graduate-ohjelman rakentamisessa.

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset nuorten ammattilaisten rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen