Viennin ja taloushallinnon koordinaattori

Julkaistu 10.06.2021

Viennin ja taloushallinnon koordinaattori

Unigraf on innovatiivinen suomalainen yritys, joka on erikoistunut videotestauslaitteisiin, ja on niiden ohjelmistojen valmistaja ja markkinoiva yritys. Unigrafin visio on olla maailman johtava DisplayPort-, HDMI- ja USB-C videoelektroniikkatestauslaitteiden toimittaja. Yrityksen toiminta painottuu voimakkaasti kansainväliseen kaupankäyntiin ja 98 % yrityksen liikevaihdosta koostuu viennistä. Tärkeimmät markkina-alueet ovat Yhdysvallat, Kiina, Taiwan sekä Korea ja Israel, jotka ovat edelläkävijöitä uusimpien innovaatioiden kehittäjinä sekä valmistajina videoelektroniikkatuotteiden saralla.

 

Tahdotko työskennellä monipuolisten taloushallinnon tehtävien parissa kansainvälisessä ja teknisesti orientoituneessa työympäristössä? Etsimme Unigrafille Taloushallinnon koordinaattoria noin puolen vuoden mittaiseen työsuhteeseen Espooseen. Tehtävä on erinomainen tilaisuus päästä näyttämään kyntensä monipuolisten taloushallinnon koordinoivien tehtävien parissa sekä ottamaan vastuuta yrityksen avainliiketoiminnan sujuvuudesta. Päätehtäväsi on vastata Unigrafin taloushallinnon tukitoiminnoista, joihin kuuluu mm. myynti- ja ostoreskontran hoito sekä sen yhteydessä tapahtuva tiivis yhteistyö ulkoistettun taloushallinnon kumppanin sekä Unigrafin asiakkaiden kanssa. Kommunikoit asiakkaiden kanssa esimerkiksi selvittämällä osoitetietoja, VAT-numeroita tai muita tietoja. Lisäksi vastaat Unigrafin yhteydenottojen käsittelystä sekä osallistut toimiston yleisiin tehtäviin kuten tarvikehankintojen tekemiseen, lounasedun lataukseen ja jakamiseen sekä palkkahallinnon koordinointiin yhdessä ulkoisen palveluntarjoajan kanssa.

Unigrafilla työskentelee tällä hetkellä 20 eri alojen ammattilaista. Materiaalihallinnan roolin ympärille rakentuu osaava työyhteisö, johon kuuluu osaajia niin operaatioiden, toimitusketjujen kuin markkinoinnin ja myynninkin parista. Työyhteisössä vallitsee vahva yhteisöllisyys, jossa jokainen puhaltaa yhteen hiileen yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi. Tämä tarkoittaa sitä, että tässäkin roolissa saa ja pääsee haastamaan itseään myös oman roolin ulkopuolelle. Unigrafin tiimissä arvostetaan erityisesti kehittymishalukkuutta, joustavuutta (puolin ja toisin) sekä numerotarkkaa ja säntillistä työskentelyotetta. Voit olla taustaltasi taloushallinnon osaaja tai vaihtoehtoisesti viennistä kiinnostunut tekninen kaveri, jota kiinnostaa kasvaa yrityksessä haastavimpiin materiaalihallinnan tehtäviin. Lue lisää täältä https://atalent.fi/open-position/materiaalihallinnan-osaaja 

Odotamme sinulta:

  • Aikaisempaa kokemusta erilaisista toiminnanohjausjärjestelmistä (eduksi Lemonsoftin järjestelmä) sekä taloushallinnon tukitehtävistä
  • Aktiivista otetta ja intoa hoitaa vastuullisesti taloushallinnon koordinaatiotehtäviä
  • Valmiutta tarttua itsenäisesti monipuolisiin työtehtäviin
  • Oma-aloitteista ja järjestelmällistä otetta työhön
  • Englannin kielen osaamista

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • Muu kielitaito katsotaan eduksi
  • Kiinnostuksen ottaa vastaan haastavampia tehtäviä esimerkiksi ostotoimintojen parista

Tarjoamme sinulle:

  • Haastavan työn, jossa on mahdollisuus kehittää omaa osaamistaan sekä myös itse roolia
  • Perinteiset työsuhde-edut, kuten lounas- ja liikuntaedun
  • Kattavat työterveyspalvelut tukemaan kokonaisvaltaista hyvinvointiasi
  • Mahdollisuuden vaikuttaa omaan työhön sekä kehittää työnkuvaa oman kiinnostuksen sekä vahvuuksien mukaan
  • Motivoituneen ja työhönsä sitoutuneen tiimin, jolta saat tukea työhösi
  • Mahdollisuuden työskennellä joustavasti etänä sekä mahdollisuuden valita milloin työskentelet
  • Aidosti kansainvälisen työympäristön

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi sekä CV:si viimeistään 27.6. mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja mahdollisen aloituspäivän.

Unigrafista voit lukea lisää osoitteessa: www.unigraf.fi. Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Milla Saari (+358 50 524 1998, milla.saari(at)atalent.fi). Minut tavoittaa parhaiten sähköpostitse.

Kiinnostuitko? Hae nyt.

Hae nyt

Vastaavia avoimia hakuja

Are you interested in renewable energy and creating markets for clean technologies? Do you want to work in a meaningful and future-oriented arena? Grexel is looking for an enthusiastic Junior Operations Specialist to join their talented and global team.

Viennin

Juli Living is now looking for a Letting Trainee to be a part of their Juli Living team in fall 2021! In this versatile and goal-oriented role, you will have an essential role in customer experience for our potential customers who are thinking of leasing a Juli Living apartment.

Viennin

Klinger Finland Oy etsii nyt huolellista ja oma-aloitteista Talousassistenttia yhdeksän hengen ICT- ja hallintotiimiin monipuolisten taloushallinnon työtehtävien pariin! Klinger Finland palvelee asiakkaita kaikilla teollisuuden toimialoilla ja laadukkaat tuotteet, johtava asiantuntemus sekä joustava asiakaspalvelu ovat toiminnan perusta.

Etkö löytänyt sopivaa työpaikkaa? Rekisteröidy.

Tilaamalla työpaikkavahdin saat räätälöidyt työpaikkailmoitukset suoraan sähköpostiisi:

Uutta blogissa

Irtisanoutuminen ja suosittelun pyytäminen ovat normaaleja asioita, mutta ne ymmärrettävästi jännittävät monia. Näillä o...

aTalent-tiimiin tänä vuonna liittyneet Jessica Vilppula ja Roosa Lönnqvist kertovat tässä jutussa, millaista aTalentille...

Harva työskentelee nykypäivänä koko uransa ajan samassa tehtävässä ja työnantajalla, joten työpaikkaakin vaihdetaan vähi...

Tilaa uutiskirjeemme

Tuoreimmat uutiset asiantuntijoiden rekrytoinnista, employer brandingista ja rekrytoinnin kehityksestä.

Hyväksyn Tietosuojaselosteen